جزئیات جدید از بازداشت فرزند مهاجرانی / او در حال فرار از کشور دستگیر شده است
تازه ترین خبرها از بازداشت فرزند عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد در دولت اصلاحات حاکی از این است که وی در حال فرار از کشور بازداشت شده است.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
آخ آخ،دم انتخاباته و گندِ گل سرسبد اصلاحات داره همه ی اصلاحات رو به گند میکشه،اما این یک نمونه کوچک و ناچیز از خروار خروار دزدی این قماش از مملکته،مگه همین چند وقت پیش نبود که جناب صادق خرازی داشت جولان میداد ولی تا حرف از دزدی عتیقه در زمان سفارت ایشون در فرانسه پیش اومد،سریع فیتیله رو پایین کشید و سکوووووت!بابک زنجانی هم که با برخی گلهای سرسبد این دولت و اصلاحات یه عکسهای یادگاری ای داره که خودشون هم ندارن!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
من نمی دونم از این آدمای خائن به وطن که فراری هستند - هنوز اقوامشون دارن تو این کشور میچرند و مال ملت و میخورن و کار ناتمام پدارانشان را ادامه میدند - همه هم نشسته اند تا یکی صداش در بیاد یا رسانه ای بشه.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
داداش فلسفه تشیع مجازات قبل جرم نداره، اگه اینطور بود حضرت امام علی (ع) ابن ملجمو میزد، یا امام رضا (ع) علم به زهردار بودن اون انگور داشت ولی خب اونا معصوم بودن و میدونستن خواست خدا اینه که قبل جرم مجازاتی صورت نگیره، اما وقتی جرم پیش میاد باید با شدت برخورد کرد
ما تو دستگاه قضا بخش اولو رعایت میکنیم به بخش دوم که میرسیم، خون مجرمین رنگ بندی میشه که اینم کم کم داره از بین میره الحمدلله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
مگه جرم اولشونه؟ یا دفعه اولشونه که اسم این اقازاده ها رو میشنوید - انقدر گندکاری کردند که سالها باید قاضیا بشینند تا تخلفات را کتاب کنند.
توجه داشته باشید وقتی برادر حضرت علی(ع) هم دست دراز میکنه و میگه از بیت المال بمن بیشتر بده آتیش تو دستش میزاره - مگر از بیت المال برداشت کرده بود یا اختلاس کرده بود؟ خیر ! بلکه پیشگیری قبل از جرم میکرد یا انقدر دقیق و سریع عمل میکرد تا اینقدر دزد روی هم تلنبار نشند. اگه به پروندشون رسیدگی نشده بخاطر پارتی - رشوه و خیانتها بوده نه اینکه تبرئه شدند یا گنهکار نبودند. بهتر است چشمها را شست علنا خلاف قانون میکنند و از کمبود توان قوه قضائیه دارن سوء استفاده میکنند.دلیل نمیشه بگیم همه چیز امن و امانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
روزی دولت یازدهمی ها ... مثل بنی صدر از کشور فرار خواهند کرد میدونی کی وقتی پول بیت المال رو به غارت بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
مرگ بر اصلاح طلبان دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
باید اون پدر پدرسوختشو در بیارن
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
برید بشینید دو دو تا جهارتا کنید ببینید امام زمان (عج) از اینکه دکتر سلام رو واسه 60 روز تعطیل کردید راضیه؟ بعد اربعین شک دارم توجیه داشته باشید!
اما به هرحال دو سه قسمت رو بذارید واسه وقایع این دو ماه، خیلی اتفاقا افتاده ها، یادتون نره
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار