سه ایرانی در عربستان اعدام شدند
وزارت کشور عربستان اعلام کرد
همزمان با رسوایی شاهزاده سعودی در قاچاق دو تُـن مواد مخدر دربیروت، مسئولان سعودی می‌گویند سه ایرانی را به اتهام قاچاق مواد مخدر اعدام کردند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
کلا عربستان در دوران تدبیر هربلایی می خواهد سر ما می آورد. شاید این هم بخشی از پروژه احترام به پاسپورت ایرانی باشد. واقعا در مورد اینکه این افراد قاچاقچی بوده اند باید تردید کنیم. مگر رکن آبادی را تحویل داده اند در حالی که می گویند (با وجود فیلم از ایشان) اصلا عربستان نیامده؟؟!! راستی آقای ظریف که رفته بود بر سرسوریه «مذاکره» کند، نمی توانست یه دفاعی هم از شهروندان ایرانی به خصوص کارمند خودش بکند. حداقل زانو می زد شاید جواب می داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آقایان مسئول در وزلرت خارجه شما هم کاردار ودو نفر از کارکنان عالی رتبه عربستان را اعدام کنید همان برخوردی که به دستور امام خمینی (ره) در زمان جنگ با کاردار روسیه کردند تا به کی به این عربهای ملخ خور کثیف مهلت می دهید
محمد جواد
United States of America
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ای بابا خونسرد باش دوست عزیز ......خون رو که با خون نمیشورن .......... اونا دوستای حاج آقان( که البته تحویلش هم نمیگیرن ). دوران پسا تحریمه میفهمی...دیگه نباید هر حرفی رو زد!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
وقتی برخی مسئولین ما خادمین خادمین حرمین شریفین باشن رسما دیگه چه انتظاری میره؟
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
از وزارت خارجه بابت پی گیری های فراوانی که باید انجام می دادند و انجام ندادند تشکر می کنم. به امید اعدام شاهزاده سعودی که در قاچاق مواد مخدر در لبنان دستگیر شده است شاهد باشیم.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
زنده باد دیپلماسی لبخند.
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بابا اون همه مسلمون ایرانی تو من شهید شدن هیچکاری نتونستن بکنن برای سه تا قاچاقچی می تونن...فعلا از سیاست چماق و چماق دارن استفاده می کنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
انوقت تو ایران کارمند سفارتشون تو حالت مستی یه ایرانی رو با ماشین می کشه با پرداخت پول آزاد می شه؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار