عوامل برنامه فیتیله باید سریعا از آذری زبان‌ها عذرخواهی کنند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: عوامل برنامه فیتیله از ملت فهیم و غیرتمند آذری زبان سریعا و به صورت رسمی در رسانه ملی عذرخواهی کنند.
تعداد نظرات: ۳
ارسطو عامل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
حساس نشو حساس نشو!!!
آقا آقا.... نگو!!! نگو .... !!!
اون روزی که دستاتو می ذاشتی رو شکمت و از ته دل به جناب خان و یا سریال پایتخت می خندیدی، ظرفیت بالای مردم بسیار شریف خوزستان و مازندران و بالاخص عزیزان آبادانی را تحسین می کردی و واقعا هم قابل تحسین بوده و هستند. فتیله ای ها هر کاری هم کرده باشن برای خنداندن بچه های شما و من بوده و هست و هیچ غرض و مرضی نداشته و ندارن لطفاً "مس له" سازی نکنید!! این کار شما همون چیزی است که خودتون با اون مخالفید. قومیت گرایی ها و تعصبات تفرقه افکنانه ، پان ترکیسم و پان عربیسم و پال لریسم و پان کردیسم و ..... کار انگلیسیهای خبیسه که کمین وحدت ملت ما نشستن!!!
ناشناس
Germany
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
جو گیر ! اول برو بخون عذرخواهی کردن بعد بیا سخنرانی کن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
بنام خدای یکتای وحدت پسند
آب رفته به جوی بازنگردد،
ما از هر کسی انتظار این کوته فکری را داشتیم بغیر عمو های فیتیله ای ، اکنون متوجه شدیم که شاید در آینده خیلی ها که ظاهر زیبایی برای خود ساخته اند ، باطنی از خود آشکار سازند که یک ملت را به درد سر بیندازند.
من بجای سه مجری فیتیله بودم از شغل خود استعفا میدادم ولیکن این خیال خام است چون این بنده خداها که کاری نکردند مهم برنامه ریز این ماجراها است که از جایی اینها را دستور میدهد.
باید سیاست گذاری تبعیض نژادی تغییر کند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار