توضیحات لاریجانی در مورد اتفاقات اخیر مجلس
رئیس مجلس گفت: برجام قانون عادی نیست و به سرنوشت کشور گره خورده است؛ این بحث باید در سطح کلان کشور تصمیم‌گیری می‌شد.
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
Hong Kong
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بدبختی اینه که دولت ما هم بدجور دلباخته آمریکاست، و ترس ما هم از اینه که خارج از قانونی که شما تصویب کردین عمل کنن. و دلیلش اینه که تا الان دولت کدوم قانون درست درمان انجام داده که ما تاثیرشو ببینیم؟ به حرف خیلی قانون خوبیه ، ولی کو تا عمل. یه وخت بفمیم که مثل دوران اصلاحات دارن از اختیارات رهبری کم میکنن. یا شما خیلی دوراندیشی یا من.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
همش توجیه الکی !
مثلا چی میشد میذاشتی مخالفینت فقط ! و فقط حرف میزدن و پیشنهاد مطرح می کردن؟
شما که پش پیش رای هات رو جمع !! کرده بودی ... چقدر کم ظرفیت که تحمل حرف منتقدین رو هم نداری !
وطن پرست
Spain
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
کلان تر از رهبری؟ رهبری که گفت این موضوع باید از مجلس رد بشه. این یعنی شماها به ولایت فقیه متعهد نیستید. چطور وقتی می خواستید احمدی نژاد رو از بین ببرید مجلس در راس امور بود حالا قایل شدید که راس امور جای دیگه ای هست؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آبکشی از خود توسط لاریجانی...
علی اکبر امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ببخشید رهبری برای چی پس گفتند مجلس باید در روند بررسی قرار بگیرد؟؟؟؟؟؟خب چه کاری بود چهل روز از وقت نمایندگان را گرفتید خب میرفتید خودتون تصمیم گیری میکردید تا نمایندگان به دیگر مشکلات رسیدگی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب میرفتید از همون اول طرح را بین خودتون مطرح میکردید و در حد سران کشور هم تصمیم گیری میکردید و وقت مردم و نمایندگان را هم نمی گرفتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
لاريجاني اصلا وابدا اصول گرا نيست
متاسفم براي مردم قم ....
این دیگه چی بود آخهi
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
بعضی از قمی ها دست گلشون رو تحویل بگیرند....... خواهشا با تعقل و بصیرت رای بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خداوکیلی این توجیهات علی لاریجانی ، توهین بود به نماینده های مجلس ؛ مخصوصا کمیسون برجام. خیلی محترمانه گفت همتون سرکار بودین! طرف میگه اگه زدند زیرش ما میریم سانتری فیوژ نصب می کنیم و غنی سازی می کنیم ، آخه آدم با سواد غنی سازی به چه دردی میخوره وقتی قلب راکتور رو ترکوندی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
چرا مغلطه میکنی؟ مگه کسی گفته فقط باید کمیسیون برجام تصمیم میگرفت؟ مگه طرحو به کمیسیون امنیت ملی ارجاع دادی فقط این کمیسیون درباره اش تصمیم گیری کرد؟ اگه کمیسیون تخصصی مربوطه کمیسیون امنیت ملی بود پس چرا کمیسیون برجام تشکیل شد؟ رو سر مردم دو تا شاخ میبینی؟ امیدوارم مردم قم تصمیم درستو تو انتخابات مجلس بگیرن!
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
اگر قرار بود فقط در شورای عالی امنیت ملی تائید را رد شود چه لزومی داشت آقا بگویند مجلس کنار گذاشته نشود. با این کارتان بودن یا نبودن مجلس فرقی نکرد. چند ماه بحث و بررسی و دعوا . همش ...... ممنون که پیرو رهبری !!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
هر چه بگندد نمکش میزنند و ای به و قتی که بگندد نمک
بر جام را چه کسی به تو افق رسانده مگر رییس تدبیر نمی گو ید ما بهترین و زبده ترین کار شناسان سیاسی خو د را در مذاکرات بردیم و به ان افتخار می کنیم و چه کسی مجو ز اجرای ان را صا در کرده جز مجلس پس چرا مسئو لیت و پا سخگو یی خو دتان را به رهبر ی نسبت می دهید و هستهای را پرو نده رهبر ی می نا مید؟ !
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
تایید یک ربعی بدون در نظر گرفتن نظرات چشم بینا دخیل نبود ، تاکید لایحه به مجلس برای این که بدون چشم سه سال تور مسافرتی انجام شد ، رهبری فرمودند تمام مشکلات خود را در باره هسته ای به مجلس بگویید چون فکر می کردند مجلس راس امور است ولی با اقدام شما و توهین به همکاران خود مجلس را به زیر بردید توجیه نکیند آقای لاریجانی چشم بعضی قمی روشن ؟
یه بی سواد
United States of America
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
مرگ بر منافق
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
اقای لاریجانی.......خودتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
ئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری 4 قانون کشور درباره بحث هسته‌ای که همه با هماهنگی با سطح کلان کشور تدوین شده است، بیان داشت: شورای امنیت قطعنامه اخیر خود را ظرف 10 دقیقه تصویب کرد اما دو ماه روی آن فکر کرده بودند.
آهان ! شما هم فکر کرده بودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوماه روی برجام کار شد شما پیچوندید ! ان شاهکار شماست ! لطفا خودتون رو قیاس نکنید شما ه لکه ننگید !!!!!!!!!11
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
نفاق روز به روز شفاف تر میشود! شما رابه تماشای ادامه برجام(برنامه جامع آشکارسازی منافق) دعوت میکنم!!
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
اي دو صد لعنت بر اين تزوير باد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار