نامه محرمانه‌ای که بی‌پاسخ ماند و رسانه‌ای شد/ مدیر رسانه ملی در فارس وقت ندارد!
۱۵ گروه جهادی فارس منتشر کردند؛
۱۵ گروه جهادی دانشجویی در طول یک ماه گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به صدا و سیمای فارس مطالباتی را به رئیس این سازمان اعلام کردند که به دلیل عدم توجه به مطالبات دانشجویان، گروه‌های جهادی فارس این نامه را رسانه‌ای کردند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
گروه جهادی پیامبراعظم وشهیدشیخی هم به اون اضافه کنید
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
قربون زلالی و اخلاص و در عین حال غریبی شما بسیجیان . متاسفانه در صدا و سیما هم مخلصین و پاک دستان کنار گذاشته میشوند و افرادی معلوم الحال و زاویه دار با نظام باکمال تعجب سرکار میایند برخی مدیران کل استانها و بعضی انتصابات در معاونت استانها که جا مانده از زمان ضرغامی هم هست تایید ادعاست
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
توجه شما را به ماجرای برنامه فاخر سمت خدا جلب میکنم که به خاطر یک انتقاد کوچک با مشت آهنین یک مسئول صداوسیما متوجه شد و اگر سخنرانی استاد فرحزاد نبود کسی به داد این برنامه بسیار عالی که در صف مقدم جنگ نرم است نمیرسید. بماند که آن مسئول تا حدودی کار خود را انجام داد. کار مسئولان ما شده ادعای نقدپذیری. آیا این شیوه برخورد اسلامی است؟!!!
ا.ت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
یک نامه هم برای آقای سرافراز می فرستادید شاید فرجی می شد.شا یک رونوشت از همین نامه را برای ایشان هم می فرستادید.پیشنهاد می کنم این کار را انجام دهید.
ناشناس
Spain
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
برادر من این بنده خدها در این مورد مقصر نیستند. مقصر ادم های هستند که بودجه صدا وسیما رو نمی دن ولی در همون موقع یک هواپیما ۸۰ میلیون درلاری وی ای پی می خرن. می دونی بودجه معوقه صدا و سیما حدود ۸ میلیون ریاله؟ یعنی کافی بود دلالی خرید این هواپیما رو به صدا وسیما می داند. حالا دیکه خودت حساب کن.
ناشناس
Germany
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
از همه ی این نامه ها واعتراض ها فقط یک دل سوخته وپر از درد برایمان باقی مانده,این آقایان به اصطلاح مسول یا نمیفهند ویا نمیخواهند که بفهمند.
ناشناس
Germany
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
خداخیرشون بده
این مشکل در خیلی از روستاها هست
ممنون که به فکربودند ممنون
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار