ضوابط رتبه‌ بندی معلمان ابلاغ شد
مشمولان طرح رتبه بندی معلمان که در یکی از رتبه های پایه، ارشد، خبره و عالی قرار می گیرند به ترتیب از ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از تاریخ اول مهر ۹۴ برخوردار خواهند شد.
تعداد نظرات: ۱۱
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
حتماً بازنشستگان مثل همیشه هیچ جایگاهی ندارند
از طرف یک بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
باسلام خدمت وزیر محترم و دست اندرکاران زحمت کش خواستم بگویم در زمان جنگ و با نبود امکانات در جاهاهی دور افتاده خدمت کردیم و با سی سال خدمت خالصانه و به ثمر رساندن دانش آموزانی که هرکدام منشا خیر در این مملکت هستند آیا در این رتبه بندی نباید سهمی داشته باشند در حالی که ما بازنشستگان در این سن با بزرگ شدن فرزندانمان مشکلات بزرگ تری مثل تحصیل در دانشگاه ها و ازدواج فرزندانمان داریم و در کنار آن بیماریهای که به سراغ ما می آیددر حالی از نظر مالی شدیدا در مضیقه می باشیم و عزت و کرامت ما به همین خاطر خدشه دار می شود وراهی برای جبران این کمبود هم نداریم خواهشمند است در این مورد هم توجه لازم را داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
شامل مدیران ومعاونین و بازنشستگان هم نمیشه
تازه به دوران رسیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
اگه بازنشسته‌اید و حقوق بازنشستگی دارید (بعضی از عزیزان) چرا نمیرید کنار تا شاید کاری واسه ما جوونا پیدا بشه؟
بعد از بیش از ۲۳ سال درس خوندن، به ما کمتر بها میدن تا یه بازنشسته‌ای که ۱۱ سال درس خوند و رفت سر کار و چند سال حقوق گرفت.
ما هم زن و بچه داریم.
آقای همیشه مچکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
دستتون درد نکنه از این همه سخاوت و بخشندگی!!!!!! معلما رو از مرگ حتمی نجات دادید !!! !!!شما باید به خودتون افتخار کنید چون یه کار خیلی خیلی بزرگ کردید .می دونید چیه؟ شما با این بخشندگی کاری کردید که معلما بعد از بازنشستگی از مرز عمر 3 سال بگذرن و در نتیجه دیگه نمیرن!!!!!! آخه می گن تمام معلم ها بعد از بازنشستگی سه سال بیشتر زنده نمی مونن!!!! فانی جون مچکریم!!!!!
ni
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷

بعد از 24 سال قراره تف بندازن کف دست معلم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
آقای فانی تعطیلش کن چرا چرت و پرت می گید با 300 تومان اضافه هیچ دردی دوا نمی شه اگر عرضه داری 2 میلیون به حقوق اضافه یاعلی و لا هیچ باهمین حقوق زندگی می کنیم و ذلت و خواری را نمی پذیریم.
ملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
از سروته طرح زدند حسابی.6ماه اینجوری طولش دادن.مدیر ومعاون و سرپرست رو شامل نمیشه. 6سال به پایین رو شامل نمیشه.فوق دیپلم به پایین رو شامل نمیشه...این بود این همه بگیروببند؟
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
ما خواهان حقوق مکفی برای زندگی هستیم چه شاغل چه باز نشسته به خدا با مشقت زندگی می کنیم با مدرک ارشد یک و نیم حقوق نیست خرجی تو جیبی است درک کنید.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
تا تونستن از سرو تهش زدن
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
با ما استخدامی های دولت قبل لج بودند که سال گذشته میگفتند 5 سال سابقه و امسال گفتند 6 سال سابقه که در هر دو صورت ما مشمول این طرح نشویم . شما با دولت قبلی مشکل دارید ما باید چوبش رو بخوریم. خیلی نامردیه
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار