واکنش بعیدی‌نژاد به اظهارات سعید جلیلی
عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در پاسخ به این سوال که گفته شده ایران در برجام از ۱۰۰ حق مسلم خود صرفنظر کرده است، گفت: اگر حقی وجود داشته باشد هیچ نوشته ای نمی تواند آن را از بین ببرد.
تعداد نظرات: ۶
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
چه استدلال جالبی !!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
دیگه وقتی امام جامعه گفتن باید مجلس تصویب کنه ، غلط می کنه 4 تا جوجه تازه به دوران رسیده حرفی از رفتن یا نرفتن برجام به مجلس بزنه... میخواد شخص رییس جمهور باشه یا بعیدی و عراقچی و تخت روان!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
ولی به نظرم رهبر نگفتن مجلس برجام رو«تصویب»کنه!!!!رهبری فرمودن مجلس برجام رو«بررسی»کنه!!
رهبرانقلاب در دیدار مجلس خبرگان درباره برجام:معتقدم که مصلحت نیست مجلس از «بررسی برجام»کنار گذاشته شود.
یه مک در صحبتای آقابیشتر دقت کنیم تا اشتباهی حرفی رو به ایشون نسبت ندیم در ضمن هنوز باید امیدوار باشیم که مجلس برجامو که مایه ذلت و ضعف کشور میشه رو تصویب نمیکنه!!!
یاعلی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
خدایا عاقبت ما را از شر چرب زبانی بخیر فرما
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
اینا یا نمی فهمن یا مردم رو نفهم فرض کردن ، میگن :" در صورت تصویب این برجام در مجلس , توافق برای ما از حالت داوطلبانه به الزام آور تغییر میکنه "
وای چه معضل بزرگی !!! , خب در متن لایحه یا طرح اگر قید بشه که "دولت مجاز است برابر برجام عمل کند" دیگه الزام آور هم نخواهد بود
بنظرم باید وزارت خارجه منو استخدام کنه مشکلاتشو حل کنم :))
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
شما رفتید از جیب ملت پول برداشتید، اجازه نگرفتید هیچ، ملت نباید بگن این پولی که برداشتی چه نفعی برای من دارد، شما می خواهید یک صندوق دربسته را بی آنگه ملت بداند داخل آن چیست ، تحمیل کنید. هی مگید نباید داخل آنرا ببینید ، نباید این صندوق باز شود . حالا افتخار هم می کنید که ما این کردیم و چنان کردیم. یک شرکت حسابرس دارد تا شرکت زیان نبیند. این ملت هم مجلس دارد که عزت ملت را حفظ کند. نه اینکه کسی از راه نرسیده بگه ما این کار و کردم و ملت باید قبول کند.
ارسال نظرات