بازگشایی سفارت برای انگلیس آنقدر مهم بود که خسارتش را هم نگرفت!/ ایران خواهان انزوای سیاسی نیست
مرندی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»: 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه امروز ایران به مرحله ای از اقتدار رسیده که توانسته همه مخالفین نظام از جمله کشور انگلیس را به زانو درآورد، گفت: این سفارت در کشور ما بازگشایی شده ولی دولتمردان‌مان می بایست نسبت به ارتباط شان مواظب باشند چرا که انگلیس شرارت هایی را از بعد از انقلاب نسبت به کشورمان مرتکب شده که حتی در جریان فتنه ۸۸ پررنگ ترین نقش را این کشور ایفا کرده است.
تعداد نظرات: ۳
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
اون وقت اقای ظریف و اقای روحانی دارن ذوق میکنن
خدایا به دولتمردان ما بصیرت عنایت بفرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
ان ها ابله نيستند به خاطر نان بيات شده لقمه ي چرب و نرم تغيير نظام را از ست بدهند! در ضمن نا اميدي كه در دل خون دادگان و ملت شهيد پرور به خاطر ننگ عقب نشيني و نابودي خون و دستاوردهاي شهدا وجود دارد و جرات بيانش را ندارند بماند كه خدايي نا كرده اگر مسولان نظام به خودشان نيايند فاجعه بزرگتر است حداقل با مردم رو راست باشيد و بگوييد نتونستيم اشتباه كرديم و عقب نشستيم نگوييد از اقتدار است كه اين بيشر دل را به درد مي آورد و ...اللهم عجل لوليك الفرج آن نابود كننده ي سياست بازان معاويه اي تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بي درد مفسدان بزرگ دروغگويان وابستگان به غرب و شرق و ....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
باسلام. دست پیش گرفتیم که پس نیفتیم !!! انگلیس برای نفوظ در ایران باید این کار رو می کرد. اگه خسارت نگرفته مطمئن باشید چنان جبران کنه که مات بمونیم.انشاالله که نمیشه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار