کور و کرند کسانی که گرگ صفتی آمریکا و انگلیس را نمی بینند
رسایی در تجمع بزرگ دانشجویی در مقابل مجلس:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کور و کرند کسانی که گرگ صفتی آمریکا و انگلیس را نمی بینند.
تعداد نظرات: ۹
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
بیانات‌ در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی/سال 86
در گفته‌ها، در گفتگوهای سیاسی و غیره میگویند دولتهای غربی با دارا بودن قدرت هسته‌ای در ایران موافق نیستند؛ خب نباشند. مگر ما برای به دست آوردن قدرت هسته‌ای از کسی اجازه خواستیم؟ مگر ملت ایران با اجازه‌ی دیگران وارد این میدان شده است که بگویند ما موافق نیستیم؟ خب موافق نباشید. ملت ایران موافق است و مایل است این انرژی را داشته باشد. من سال گذشته هم در اجتماع روز اول فروردین در اینجا گفتم که انرژی هسته‌ای برای کشور ما یک ضرورت است، یک نیاز بلندمدت است. امروز اگر مسئولین کشور در به دست آوردن انرژی هسته‌ای کوتاهی کنند، نسلهای بعد آنها را مؤاخذه خواهند کرد.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
بیانات‌ در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی/سال 86
ما میتوانیم اقتصاد خودمان را شکوفا کنیم. تهدید میکنند که تحریم میکنیم. تحریم نمیتواند به ما ضربه‌ای بزند. مگر تا حالا تحریم نکرده‌اند؟ ما در حال تحریم به انرژی هسته‌ای رسیده‌ایم؛ ما در حال تحریم به پیشرفتهای علمی رسیده‌ایم؛ ما در حال تحریم به این سازندگیهای وسیع در کشور رسیده‌ایم. تحریم در شرائطی حتّی ممکن است به نفع ما تمام شود؛ از این جهت که همت ما را برای تلاش و فعالیت بیشتر کند. رویکرد کشور در سالی که امروز اول آن است، و حتّی یکی دو سال بعد، باید رویکرد اقتصادی باشد.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
بیانات‌ در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی/سال 86
من به همین مناسبت به عناصر سیاسی داخلی هم دوستانه نصیحت میکنم؛ مراقب باشند، طوری حرف نزنند، طوری موضعگیری نکنند که به مقاصد دشمن در این جنگ روانی کمک شود؛ به دشمن کمک نکنند. امروز هر کس که مردم را ناامید کند و به خود، به مسئولین و به آینده بیاعتماد کند، به دشمن کمک کرده. امروز هر کس که به اختلافات دامن بزند - هر نوع اختلافاتی - به دشمن ملت ایران کمک کرده. کسانی که قلم دارند، بیان دارند، تریبون دارند، جایگاهی دارند، باید مراقب باشند؛ نباید بگذارند دشمن از آنها استفاده کند. جنگ روانی دشمن، مهمترین بخش مبارزه‌ی دشمن با ملت ایران است
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
درود بر رهبری و مرگ بر کلید دروغ.
ابراهیم خیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
سلام
درود بر عزت وشرافت دانشجویان وآفرین بر منادی عزت مجلس حاج حمید رسایی
مهران رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
تا حالا شده از خودتون بپرسید چرا امریکا این همه بدهی داره؟؟؟چون اقتصادش خوابیده .حال با کشوری که خودش مشکل اقتصادی داره چطور می تونه اقتصاد کشور ما را سر و سامان بده .باز هم برجام اجرا بشه باز هم همون شرایط قبلی رو خواهیم داشت این حرف را بنده نمی زنم کارشناسان اقتصادی می گن .
احمد عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
درود بیکزان بر رسایی ما از شرق کشور همپای شما فریاد میزنیم مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس (لانه روباه )مرگ بر اسرائیل ومرگ بر کسانی که ابهت جمهوری اسلامی ایران هدف قرار می دهند درود برکسانی که گرد رهبری می چرخند
یه لوتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
آفرین جناب آقای رسایی، مثل همیشه حرف حق را از زبان شما شنیدیم. با این دیکتاتوری بنفش و خفه کردن صدای منتقدین با ضرب و زور و اسپری بنفش و تهمت ها و دروغ ها بر علیه عمار های انقلاب و بستن روزنامه های منتقد دولت بنفش یاد دوران ریاست جمهوری رفسنجانی افتادیم که بابا بزرگامون تعریف می کردند. فقط مونده با تصویب برجام یا ذلت نامه یه ضربدر بنفش بزرگ بکشن روی دستاورد های شهدای هسته ای و خطوط قرمز نظام. ولی دشمن کور خونده، ایرانیا هنوز خودشون، خودشون نشناختن چه برسه به دشمن. یه دفعه معادلات تغییر می دن. از همه مهمتر تا وقتی که ملت آزاده ایران پشتیبان امام حسین (ع) و اهل بیت باشه، نه تنها کمرش خم نمیشه، بلکه روز به روز به مدد امام زمان که صاحب این کشور قویتر میشه. آررررررررررررررررررره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
زنده باد،افتخار میکنم که شما نماینده شهرستان ما هستی.خیل عظیمی از مسئولین در مقابل سرکوب اعتراضات دانشجوها به بازگشایی لانه روباه پیر هنوز مهر سکوت بر دهان دارند که این سکوت مرگبار،خیانتی نابخشودنی است!زنده باد دانشجو،زنده باد رسایی.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار