هاموند: موضع ایران در قبال اسرائیل اندکی تغییر کرده است
در مصاحبه رادیویی با بی بی سی
فیلیپ هاموند که در سفری ۲ روزه در تهران به سر می برد در مصاحبه با رادیو ۴ بی بی سی گفت که ما نسبت به خطاهای ایران کور و چشم بسته نیستیم.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
بله خب منم میرفتم سال 65 مذاکره میکردم آتو میدادم دستشون الان باید دست و پام برای مبارزه باهاشون میلرزید
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
کم کم روباه انگلیسی در حال رمزگشایی از گفته خود که گفت: "یک لحظه تاریخی در روابط دو کشور محسوب می‌شود"، می باشد.رمزگشایی از "لحظه تاریخی" و دلیل آن!!!! فعلا با جملاتی مانند: "موضع ایران در قبال اسرائیل اندکی تغییر کرده است" و "در مسایلی که با هم توافق نداریم به فهم مشترک و معقولی برسیم" و "در توسعه سیاست ایران تاثیرگذار باشیم" و "اکنون باید به فاز بعدی وارد شویم". با درنظر گرفتن عدم تغییر سیاست انگلیس در قبال ایران و این جملات معلوم می شود آن چه که این "لحظه تاریخی" را برای انگلیس ایجاد کرده سیاست های جدید دولت تدبیر وامید است که با تدبیر خود امید بسیاری برای انگلیس ایجاد کرده است که جملات هاموند بیانگر آن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
ترجمه به زبان غیر دیپلماتیک: یعنی چون مذاکره با آمریکا در موضوع غیر هسته ای خط قرمز بوده ما در سایر موضوعات از جانب آمریکا با جمهوری اسلامی وارد مذاکره می شویم و خط قرمز ها را با این روش دور میزنیم.
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
بابا رحمت به این آمریکاییا یه بار لونه شونو تسخیر کردیم دمشون گذاشتن روکوله شون حالام برامون طاقچه بالا میذارن، اینا دیگه چقدر سرتقن که هر روز لونه شونو تسخیر میکنیم ولی به زور میخوان دوباره لونه دار شن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
این جماعتی که منفی دادن یعنی موافق تغییر موضع ایران در قبال اسرائیل هستند؟؟؟
اگر آره باید بگم این آرزوتون رو انشاالله به گوووورتون می برید...

عموجوووون ها شما برید بشینید پای خرم سلطان جونتون!! شمارو چه به سیاست!!!
اگر نبود امثال سردار سلیمانی توی این کشور که در مقابل اسرائیل بایستند و امثال خودفروخته شکم پرست مثل شماها غالب بودند الان به نتانیابو و دیگر مسئولین رژیم کودک کش صهیونیستی باید می گفتید بابایی...
ارسال نظرات
captcha