برخی فیزیکدان‌های ما هم در مورد توافق خلاف واقع می‌گویند/ اکثر دلواپسی‌ها از سر دلسوزی نیست
عراقچی در دانشگاه علامه:
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه در برخی انتقادها جای تاسف وجود دارد گفت: در برخی از مکان ها توسط افرادی که گاها فیزیکدان هستند نکاتی بیان می شود که خلاف واقع است.
تعداد نظرات: ۱۲
اكبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
يك متنى رو رفتين تهيه كردين و بايست هم پاش بايستيد ، ٣٠٠ كيلو كل موادى هست كه اجازه داريم داشته باشيم و به فرض هم كه غنى سازى ٣.٥ درصد رو ادامه بديم بايد اينكار رو با ماشين هايى كه فقط يك سو بيشتر توليد نميكنن انجام بديم ، فكر نميكنيد اگه بخواهيم اينهارو صادر كنيم براى مشترى گران در مياد و اگر هم بخواهيم اكسيد كنيم يا به ميله سوخت تبديل كنيم اونهم با اين درصد غنا كارى بيهوده باشه ؟
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
باصرف نظر از جواب های بسیار به این سخنرانی،آقای عراقچی میگوید:"این متن گویاست و احتیاج به دفاع ندارد"!!! حال چند سوال ساده از آقای عراقچی:1- اگر واقعا برجام این همه دستاورد دارد چرا دولت لایحه به مجلس نمی دهد؟! 2- باوجود این ادعای شما چرا هفته نامه 9دی بخاطر حرف زدن از مذاکرات توقیف و برخی رسانه ها تذکر گرفتند؟! 3- چرا به جای اینکه راحت انتقاد های بسیاری از متخصصین در سیاست، حقوق و فیزیک را رد کنید و با غیب خوانی آن ها را متهم به عدم دلسوزی کنید از آن ها دعوت به مناظره در صداوسیما نمیکنید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اقای عراقچی اگر به حرفها و نظرات خودت معتقدی چرا مناظره نمیزارید تا مردم بفهمند شما دلسوز واقعی هستی یا مخالفان توافق وین و قطنامه 2231 که اعم از طرح جامع مشترک اقتدامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
خیلی از فیزیک دان ها هم خلاف واقع نمی گویند جواب آنها را بدهید. فقط می آیید یک طرفه سخنرانی و تبلیغ می کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
ماهیت نیروگاه اراک تغییر پیدا کرده و تنها چیزی که در آن حفظ شده آب سنگین آن است که اگر هم نبود اتفاقی نمی افتاد. کجای این موضوع صد در صد برد برای ماست؟! قرار بود بدون محدودیت بتوانیم تحقیقات کنیم الآن یک محدودیت کامل در مورد آب سنگین داریم و یک محدودیت هشت ساله در مورد تحقیق و توسعه داریم. این یعنی برد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
من فکر میکنم راکتور اراک تبدیل به راکتور اب سبک میشه فکر نکنم راهی باشه که اب سنگین باشه اورانیوم غنی شده نباشه و پلوتونیوم هم تولید نشه.اگه راهی هست دوستان بگن ما هم یه چیز یاد بگیریم
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
کاش یه ذره به اون دنیا ایمان داشتید( می دونید اون دنیا هست ولی ایمان ندارید) که اگه داشتید این همه دروغ نمی گفتید دروغ گویی در مسئولیتی که اون دنیا برای لحظه لحظه ها و کوچیکترین کارایی که توش انجام دادین باید جواب پس بدین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
معمولا دیپلماتها بیشتر مبتلا به دروغگویی هستند تا فیزیکدانها!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
خیال میکنند بعضی از فیزیک دانان مثل خودشان با فتنه گران دست تو دستند و هزار چهره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
باسمه تعالی. اولا برخی از فیزیکدانان نیستند و اکثرشون هستند که خلاف صحبت های تیم هسته ای و به ویژه جنابعالی نظراتی دارند و در ثانی رسانه که دستتون هست به حمدالله. ما هم مشتاقیم که مناظره جنابعالی با این عزیزان را ببینیم. البته اگر اون ها از مناظره نترسند!!!!!! خوب ما هم اونوقت متوجه می شیم که کی داره با مردم دو دوزه بازی می کنه. ثالثا اینکه ما دیده ایم که دانشمندان فیزیک هسته ای به دست دشمن ترور شده اند ولی بعضی ها متاسفانه رفتند و با همین دشمن فالوده خوردند و دوباره دارند پای سرویس های جاسوسی دشمن را به کشور باز می کنند.
ناشناس
Germany
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
نکنه شما علامه هستی و بقیه ...
ناشناس
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
عراقچی در ادامه این نشست قضیه بتن را شاهکار تبلیغاتی آمریکایی ها بیان کرد
اقاي عراقچي اگر قضيه بتن شاهكار امريكاي ها است
1-چرا ان را مانند بقيه موارد مثل فك شيت و...كه امريكاييها مطرح كردند وشما سكوت كرديد تكذيب نمي كنيد .
2-اگر حرف شما درست باشد.فيزيك دانان خلاف مي گويند اين صحبت اقاي صالحي چيست شماها به اصطلاح راستگويان كه هر كدامتان هر روز يك حرف مي زنيد مردم را چي فرض مي كنيد

علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما در بعد فنی علیرغم پذیرش یکسری محدودیت های ظاهری اعلام می کنیم که فعالیت های صلح آمیز کشورمان در عرصه هسته ای نه با کندی روبرو خواهد شد و نه متوقف می شود و برای این حرفمان استدلال داریم به چاله رآکتور اراک به هیچ وجه صدمه‌ای نمی‌زنیم اما در مخزن بتن‌ریزی می‌شود. .
ارسال نظرات
captcha