آقای مطهری! در فهم فرامین امام درباره سپاه دچار مشکل شده‌اید
جناب آقای مطهری، اينجانب مشكل نگرشي جنابعالي را ناشي از رفت و برگشت و سرگرداني بين روشنفكري و سياست‌ورزي مي‌دانم.
تعداد نظرات: ۱۲
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
پاسخ مستدلی بود... عالی
رمضانی
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
جواب محکمی بود به کسانی که نان نظام را میخورند و در سایه امنیتی که سپاه در کشور بوجود آورده زندگی میکنند ولی حرف روشنفکران غرب گرا را میزنند
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
عالی بود پاینده باشید اقای عبدالله گنجی
مهران آزادپی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
وقتی می گوئیم مطهری ناخودآگاه یاد معلم شهیدمان می افتیم با همه خصائص مطهریِ مظلوم که فقط خاص مطهری ست !
اما نمیدانم این بنده خدا چرا اینقدر تلاش دارد تا نشانی از آن نام باقی نماند ؟ از فحش و ناسزا هایش در مجلس ، تا کف گرگی زدن ها و افتخارات اینچنینی ، تا سکوت در فتنه ، تا مواضع جناحی تام و تا تحریف امام خمینی ره !
خبرگزاری دانشجویان عزیز شرط و شروطی برای انتشار کامنت ها گذاشته اند که بقول آقارضا مارمولک دست و پای ما را بسته اند و نمیشود بیشتر وارد به جزئیات شد !
جناب آقای مطهری شما که هستید که با تحریف کلام امام ره فرمایشات رهبری را در حد جناح و دسته و گروه پائین می آورید ،آنچه در فحوای نامه تان به سردار رشید اسلام است تکیه بر کلام امام برای نشان دادن یک دعوای جناحی ست !!! عجبا !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
امیدوارم درک کرده باشد که چه چیزی به او گوشزد کرده اند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
اگر یک ساعت کنار پدر بود باید فکرش می رسید که این گزاف گویی را نکند با وجود آقای مطهری کشور نیاز به دشمن ندارد( اگر سپاه نبود کشور هم نبود
سید دیباجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
آقای مطهری حق دارد از هجمه به شورای نگهبان دفاع کند چون خود ایشان هم با رفعت اسلامی تایید میشوند. اساسا ایشان چند سالیست که تحلیلهایشان همسو با دشمنان داخلی و خارجی است و با این سرعت به سوی نابودی خود در مجلس و سیاست پیش می روند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
نرود میخ آهنین در سنگ...
ناشناس
Netherlands
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
این که شما تایید صلاحیت را رافت اسلامی می نامید اصلا خوب نیست
Amin
Germany
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
وصیت امام رو بخون شما!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
من قبلا با دکتر گنجی از نزدیک دیدار و جلسه داشتم. ایشون تندرو نیستند. و برام خیلی جالب بود که چند سال قبل در مورد یک موضوع مهم سیاسی در داخل کشور اظهار نظر و تفکرات خیلی جالب و معتدلی داشتند و به قول معروف یک طرفه قاضی نمیرفتن. به نوبه خود حقیر پیشنهاد میکنم لطفا برخی از دوستان محترم تندرو از ایشان یاد بگیرند تا بهانه دست برخی افراد سودجو ندیم.
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
آقای مطهری یه نگاه به دور برخود اندازد و ببیند چه کسانی برایسخنرانیها و شیطنت های ایشان دست می زنند و چهچه میکنند آیا جز دشمان قسم خورده این مملت هستند اگر زرنگ باشند به توصیه های دوستانی مثل آقای گنجی گوش داده و راه پدر عظیم الشآن خود شهید مهری را دامه می دهند در غیر اینصورت به حول قوه الهی همه گرگان در پوست میش روزی رسوا خواهند که آن وقت خیلی دیر خواهد بود.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار