دانشجویان ایرانی خارج به شرط حضور در ایران استادیار پایه یک محسوب می‌شوند
بیرنگ در نهمین همایش اساتید:
معاون بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانشجویان ایرانی خارج از کشور می توانند در طول یک سال زمانی که جهت تایید صلاحیت مدرک خود در ایران بیکار هستند، به عنوان استادیار پایه یک استخدام شده و از حقوق و مزایای استادیاران پایه یک کشور استفاده کنند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
با سلام . آیا برای سه فرزندم با 1 - مدارک فوق لیسانس روانشناسی 2- فوق لیسانس برق قدرت 3 - فوق لیسانس مکانیک جامدات و 4 - داشجوی فوق لیسانس کامپیوتر بیکار ودر منزل راه حل دارید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
جذب استادیار دانشگاه باید با ضوابط یکسان و عادلانه برای فارغ التحصیلان داخل و خارج و برگزاری ازمون کتبی و مصاحبه و بررسی سلامت جسمی و روحی و عقیدتی باشد .روش جذب دانشجوی خارج بعنوان استادیار یک طرح بودار و سیاسی و خائنانه است و هدف ان جذب افراد پولد ار بیسوادی سات که در دانشگاههای داخل نتوانسته اند قبول شوند و ادامه تحصیل دهند و رفتند خارج برای خوشگذارانی و اخذ مدارک پولی از دانشگاههایی که مخصوص کشورهای عقب مانده دنیاست و اینگونه طرحها و روشها نشان میدهد که کشور ایران هنوز قانونمند اداره نمیشود و گرفتار هرج ومرج و خان سالاری و حزب سالاری و فایل بازی است همانطوریکه در خصوص استخدام این بچه پولدارهای بیسواد بامدرک دلاری از مدارس بی اعتبار خارج بنام دانشگاه در شرکتهای دولتی را بعضی ها دارند ..
شفق
United States of America
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
دانشجویان دکترای ایران هم حداقل یک سال در پروسه جذب منتظر هستند. چرا توجهی به نخبگان داخل نمیشوند، کسانی که با وجود مدارج علمی بالا در کشور خود ماندند!
در ضمن دانشجویانی که در خارج هستند، از کمک هزینه های تحصیلی برخوردار میشوند که دانشجویان داخلی ندارند و هنگام جذب هیات علمی هم اساتید سنگ دانشجویان خارج را به سینه میزنند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار