احمدی نژاد روز روشن را می‌گفت شب است/ عارف به نفع روحانی کنار نرفت/ قالیباف این روزها به لاریجانی نزدیک‌تر است
صادق خرازی:
رئیس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان گفت: برداشت همه این بود که آقای عارف به نفع آقای روحانی کناره گیری نکرد اما ایشان خودشان کنار رفتند.
تعداد نظرات: ۲۴
ناشناس
Japan
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
احمدی نژاد زمانی این حرف را به شما گفت که شما شب تاریک را روز روشن می دانستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
احمدی نژاد هر کجا که هستی خدا نگهدارت انشاالله خواهی آمد این مملکت انشاالله بدست تو و پشتیبانی این ملت آزاد و آباد خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
اینا باید اسم حزبشون رو میذاشتن حزب وقیح
یا حزب گستاخ
مگه اینا نبودن گند زدن تو مملکت
مگه اینا عامل تحریم و گرونی نبودن
مگه اینا اقتصاد مملکنو فلج نکردن تو اون هشت ماه سیاه سال 88
خوزتان - بهبهان
United States of America
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
جماران پرسیده:
چرا می گویید اصلاحات خون تازه نیاز دارد و باید پوست اندازی کند؟

خب منظورشون از خون تازه شبیه همون خوناییه که تو سال 88 از ملت بیگناه ریخته شد و مملکت رو به آشوب کشوندن دیگه.
اگه خون تازه بخوان یه فتنه دیگه راه میندازن...
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
تو که راست می گی. احمدی نژاد می گفت این قطعنامه ها کاغذ پاره هست شماها ایراد می گرفتید که اگه نگید کاغذ پاره کسی کاری بهمون نداره. حالا خودتون رفتید همون کاغذ پاره ها رو تایید کردید. درضمن اقای خرازی شما و برادرتون باید درمورد دیپلمات های ایران در افغانستان توضیح بدید. اگه من جای این رسانه های درپیت بودم خوب بلد بودم چطوری ازتون حرف بکشم.
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
چی تو مخت کردن تو آمریکا! خدایی آمریکا از لحاظ علمی از ما واقعا جلو تره؟؟؟؟؟ تحلیلو نگا آخه خدایا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
مجلس فعلی که دردست اصلوگراهاست رایشو در زمانی از مردم گرفت که بقول آقای خرازی دوران افول دکتر احمدی نژاد بود و اون زمان اصلاح طلبا به آب و آتیش زدن تا اشتباهات دکتر احمدی نژاد و به پای اصولگراهای مجلسم بنویسن تا شاید از این طریق تودل مردم جا باز کنن که دیدیم نشد...
مطمئن باشید تو دوره آینده هم اکثریت با اصولگرا هاس
اصلاح طلبها از سال 88 به بعدهیچ جایگاهی بین مردم ندارنو اگر الان این جرئت رو پیدا کردن که عرض اندام کنن از صدقه سری دکتر روحانی معتدله
وگرنه این احمدی نژادنیست که تمام شده بلکه اصلاحاته که تمام شده
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
به شما که توافق بد را می گویی توافق خوب چه باید گفت عزیزم؟
همینه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
کی گفته احمدی نژاد تموم شده .ببین تو این 8 سال با هاتون چیکار کرده که هنوز دارید میسوزید . هر روز بعد اون برجام دارند ما رو تهدید نظامی از هر سگ و سوتکی میکنند ولی این مسئولین ککشون هم نمیگزه . باید شجاعت احمدی نژاد رو داشت که تو مرز لبنان و فلسطین اشغالی چطور دلیرانه صحبت کرد و همیشه جواب یاوه گویان رو میداد .
کاماندو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
گوجه فرنگی که زمان روحانی بود پرفسور، نکنه منظورت سیب زمینی هست
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
خوشم میاد احمدی نژاد داغی به دلتون گذاشته که هنوز توی صحبتهاتون کینه ازش میریزه.امیدوارم داغ دلتون تازه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
آقای خرازی وقتی سواد فنی نداری صحبت نکن. بله ما آزمایشاتی داریم حتی در مورد گرفتن انرژی همجوشی هسته ای که یک بچه دبیرستانی هم می تواند انجام دهد. در کشور انگلیس هم انجام شده اینجا هم انجام شده اطلاعات کامل آن هم موجود است.
مجلات علمی بسیاری از آنها را چاپ کرده اند. با تهمت و شلوغ کاری به جایی نمی رسید
احمدی نژاد مردمی ترین رئیس جمهور ایران است که توانست انتقام مردم را از شما خود برتر بینان بگیرد. کینه شما از بابت بخوربخورهایی است که متوقف کرد. حالا هم برایش پاپوش درست کرده اند. اگر برایتان حرف مقام معظم رهبری مهم است به تعریفهای رهبری در پایان کار دولت دهم توجه کنید. بجون هرچی مرده احمدی برمیگرده
سعید
Japan
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
اون دوسال آخر رو شماها درست کردید که دیگه اصولگرا نیاد . دیگه مردم گول این حرفاتونو نمیخورن . تو بوق و کرنا کردین که احمدی نزاد برای رای جمع کردن عکس زن مردم رو نشون داده . اون وقت خودتون برای رای جمع کردن کاری به سر اقتصاد مردم در اووردین که مردم همه رفتن زیر خط فقر ، همون دوسال آخر کیه که ندونه گرونی همش نقشه شماهاست، چرا همون موقع هر روز یه انبار مواد غذایی و کالای اساسی لو میرفت که احتکار شده ولی حالا بعد 2 سال هیچ جا از این کارا ندیدیم؟؟
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
آقای سیاستمدتر شما روی چه حسابی فرمودید احمدی ن
ژاد تمام شده؟ما که تو جامعه چنین چیزی نمی بینیم.در ضمن، تخریب احمدی نژاد از روی ترسیه که از محبوبیتش دارین.اگه نه کسی که تموم شده باشه احتیاجی به تخریبش نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
حضرت آقای خرازی حق باشماست. اگه احمدی نژاد مفت خوریها و دست اندازی های من و هم حزبی هایم را از بیت المال قطع کرده بود همین حرفها را میزدم.
گفتی کسانیکه از احمدی نژاد دفاع کردند باید در مقابل ملت پاسخگو باشند!!!
اولا طوری صحبت میکنی که تنها رئیس دولتی که برای مردم مستضعف یه قدمی برداشته بعنوان جنایتکار جنگی معرفی میکنی.
دوما اگه اینجوریه مقام معظم رهبری بیشترین تعریف و تمجید را نسبت به تمام دولتها از دولت احمدی نژاد کرده اند حتی در نماز جمعه تاریخی چند روز بعد از شروع فتنه که توسط رفقای شما و خودتان راه اندازی شد فرمودند: نظر آقای رئیس جمهور(احمدی نژاد) نسبت به آقای هاشمی به من نزدیکتر است.
حتی تعریفهایی که حضرت آقا در پایان دولت او و پس از اون اقدامات ناروایی که احمدی نژاد در دو سال آخر کرد از دولت نهم و دهم بی سابقه است.
اصل مطلب اینه که شماها از آقا کینه به دل دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
شاید احمدی نژاد تموم شده باشه، ولی باید بدونید که به اصطلاح جامعۀ مدنی آقای خاتمی هم خیلی پیش تر تموم شده. اگه خواستید احمدی نژاد رو محاکمه کنید، لطفا قبل از اون، خاتمی و موسوی و کروبی و ... رو محاکمه کنید. آسیاب به نوبت!
حسین صمیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
از لحاظ قهر 11 روزه و 2 سال آخر احمدی نژاد راست میگن..اما اینکه باید در پیشگاه ملت اصولگرایان پاسخگوباشن جنابعالی و هم حزبیهاتون هم پاسخگو باشید برای سکوت و همکاری با صهیونیستها در فتنه 88 حتی فرافکنی میکنید در مورد دست پاکی دولت , کاش انصاف داشتید و از رای 250 هزاری که جابجابجا نشد و موجب ریاست جمهوری مخالفین دولت شد هم میگفتید .ما دفاع نمیکنیم از مهدی هاشمی ها و بقایی ها و ... باید هرکس که دستی به ناروا در بیت المال و خیانت به این مردم داشته محاکمه بشه حتی امثال هم حزبیهای شما که الان در حبس تفریحی در پیشگاه ملت بسرمیبرن!
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
اگر احمدی نژاد تمام شده است چرا هرجا میری از احمدی نژاد بد میگی جناب خرازی؟!
چرا میخوای برای مقابله با جریان احمدی نژاد خون بریزی؟!!
از چی میترسی جناب اصلاحاتی اغتشاشگر؟!
اگه فکر میکنی با این حرف ها جایی در بین بزرگان نظام برای خود باز میکنی سخت در اشتباهی شما اسمتون هم ردیف با سلطان حسین ها و فتحعلی شاه ها در تاریخ خواهد آمد جناب خون ریز....
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
رهبر عزیز فرموده اند که همه دولتها نقاط ضعف و قوت داشته اند. اقای احمدی نژاد هم همینطور. معلوم نیست آقای خرازی جای چه کسی نشسته و قضاوت می کند و حکم میراند طوری که هر کس هم از احمدی نژاد حمایت کرده باید محاکمه شود. اگر قرار بر اینست اقای هاشمی و رئیس دولتهای 7 و 8 که خطاهایشان بیشتر بوده و باید خودشان و حامیانشان از جمله خود آقای خرازی محاکمه شوند و جواب پس دهند. خدا نکند اینها با این روحیه مستبدانه بخواهند به مقامی برسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
آقای خررازی ای کاش به جای رجز خوانی ؛ شما وحزبی که از آن دفاع می کنید یک هزارم شجاعت غیرت ومردانگی احمدی نژاد وامثال ایشان را داشتید
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
دمت گرم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
باسمه تعالی. انتقاد به احمدی نژاد وارده ولی هرگز دورغ نگفت. حتی توی پاسخ خبرنگار آمریکایی در مورد هاله نور دو بار گفت که من از رسانه ها شنیدم، با لفظ بازی، ولی دروغ نگفت. الان بعضی ها رفته اند و توافقی کرده اند که بسیاری از خطوط قرمز را نقض کرده اند ولی می آیند به دروغ به مردم می گویند تمام خطوط قرمز رعایت شده. می گویند بنزین تا آخر سال گران نمی شود ولی بعد از چند هفته گران می شود. می گویند فکت شیت را ما اول منتشر کردیم! می گویند آب خوردن ما هم به تحریم ربط دارد! می گویند خزانه خالی است ولی جلوی واردات غیر ضروری را نمی گیرند! می گویند از رکود عبور کردیم! می گویند تورم تک رقمی شده است! می گویند 3000 هزار بورسیه غیر قانونی! نمی گویند کرسنت! می گویند شرمنده مردم نیستیم البته این را راست می گن!!
علی علی
United States of America
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
از طلاهایی که مفرغ شد یادتان نرود. از دانشگاه آزاد ؛ از بیکاری و تعطیلی کارخانجات؛ از گرانی روزانه و ساعتی؛ راستی تفاوت آرای جناح های سیاسی در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری چطور تحلیل شد؟ اون همه رای چطور و از گجا از جناح اصولگرا به روحانی رسید؟؟!!!؟ هر چیز باید سر جایش باشد و حق به حق دار برسد و خلاف کار باید مجازات شود . تمام جناح ها تا حالا خوب عمل نکردند و همچنان در غفلت بسر می برند . جوانان باید برای برپایی حق فداکاری کنن اول خود را بسازن و بعد میزان حق و عدل را پیدا کنن و به هیچ شعاری اعتماد نکن
ناشناس
Netherlands
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
شما آب رو بریز جایی که می سوزه
ارسال نظرات
captcha