چندپیشنهاد قابل اجرا در زمینه توسعه حجاب و عفاف درکشور
بسیج دانشجویی استان همدان ضمن صدور بیانیه ای مبنی بر توجه بیشتر دستگاه ها و دانشگاه ها در زمینه حجاب و عفاف، چند پیشنهاد قابل اجرا در این مورد ارائه کرد.
تعداد نظرات: ۱۰
دانشجوی بسیجی
United States of America
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
سلام
راستش من با یه دید خیلی مثبت روی این مطلب کلیک کردم، اما خب نصفش به نظرم عبث هست ( هرچند 3 پیشنهاد آخر فوق العاده عالیه ). پوشش یکسان باعث به وجود اومدن یه جور دیسیپلین میشه که روح شخص رو از طرف میگیره و یک جور خرد شدن در اجتماع بهش میده، که من باشم بهش میگم سوسیالیسم. دوره ی این حرف ها یه 20-30 سالیه گذشته و فقط مختص ما نیست، انسان ها روح دارن، اینکه مثل یه ماشین فالوده درست کنی بخوایم همشونو یکجور کنیم خیلی نتیجه ی مثبت نداره. ضمنا جدا کردن زن و مرد از هم دیگه فقط برای دستشویی هست، اگر یک سری مرض ذهنی دارن ذهنشون رو باید سالم کرد نه اینکه دستشویی کرد همه جا رو. ضمنا نمیشه گفت شما که بی حجابی یا بد حجابی نیا دانشگاه بهت سواد اینو بدیم که بفهمی حجاب خوبه، بقیش جا نمیشه بنویسم خداحافظ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
چرا مراجع عزیز بخشی از وجوهات شرعی رو صرف ایجاد کارگاه های تولید لباس ها اسلامی ارزان قیمت نمی کنند ؟ ... آیا این موضوع در حال حاضر از موضوعات بسیار مهم دین نیست ! ( رسما از دولت ها نا امید شدیم ) ... ممنون میشم دانشجو این مسئله رو پیگری کنی @
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
بنده مخالف حجاب نیستم ولی این روش هایی که نوشتید قبلا پیاده شده و نتیجه نگرفته! بسیاری از زنان بی حجاب به عقاید مذهبی مثل نماز روزه قران و غیره پایبندد پس شما نمی توانید با انها به دیده ی اخلال گر نظم دینی جامعه برخورد کنید بلکه به انها اموزش دهید. با منطق قانع کنید. گشت ارشاد به لحاظی در جامعه بسیار مفید میباشد ولی به پدیده ی بی حجبابی کمکی نخواهد کرد. بی حجابی که حاصل ربای جامعه در مرتبه اول، هجوم فرهنگی رسانه های دشمن آمده را نمیتوان با رعایت حجاب اجباری و برخورد حل کرد بلکه باید همتی صورت دهید و ریشه های این مسئله را بخشکانید. باشد که جامعه برای ظهور آقا اماده شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
چه قابلیت اجرای بالایی ! آدم انگشت به دهان می مونه که چرا تا حالا به این فکر نیافتاده بودیم:
برخورد با افراد بد حجاب و جلوگیری و ممانعت از ورود این افراد به مراکز دانشگاهی و دولتی!!!
تفکیک جنسیتی محیط کاری و جلوگیری از اختلاط کارمندان زن و مرد در فضای کاری مشترک !!!
تعیین پوشش یکسان برای کارمندان زن شاغل در ادارات!
معاند حاج حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
خودت پيشنهاد بهتري داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
تازه اینا رو الانم اجرا می کنن! بعد به اون دوستی که میگه پیشنهاد بهتری داری: کار غلط رو نباید انجام داد چون جایگزین بهتری نداره!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
سلام. خواهران بزرگوار دیوار رو یادتون رفت که پیشنهاد بدید یه دیوار هم بکشن!! درسته که فضا اگر آلوده باشه بر انسان تاثیر میزاره و شکی هم نیست. اما این کارها از پایه باید درست میشد. وقتی اوایل انقلاب، برخی افراد متاسفانه خودسر تندروی هایی که کردند که نتیجه اش رو بعدن دیدید. بنده اصلا اصلا با حجاب مخالف نیستم . طرفدارشم. اما با رفتار صحیح. به بعضی دوستان برنخوره. اما بعضیا به جای جذب به دین دفع دین میکنن. مواظب باشیم.
عبد عاصي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
خيلي ها دم از كار پايه اي ميزنن ولي موندم پس كي اين پايه كار پيدا ميشه؟
بزرگوار به نظرم اگه فقط همين راهكارها هم اجرايي باشه به شدت تاثير ميگذاره براي مقابله با سياستهاي دشمن
حيف كه گوش شنواي خيلي از مسئولين كره.ان شاء الله خدا بيدارشون كنه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
احسنت
زبرا
United States of America
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
با این چیزا به نظرم مشکلی حل نمیشه. فک کنم خیلی فک کردن به این راه کارها رسیدن! تو این مدت کسی تاثیر مثبت از این کارها دیده؟ منفی منفی هم نبوده ولی فک کنم ...داستان بنیادی تر از این حرفاست.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار