آقای هاشمی! تغییر شما نگران کننده است/ به جای بازگشایی سفارت آمریکا، تاریخ جنایت‌هایش را مرور کنید
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع):
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای به هاشمی اعلام کرد: ترسیم هدف انحرافی از مذاکرات هسته‌ای مبتنی بر ارتباط با شیطان بزرگ و حتی بازگشایی سفارت آمریکا، زمینه‌ساز سنت شکنی ای است که شما خواهان ایفای نقش در این شرایط بوده‌اید.
تعداد نظرات: ۱۹
وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
ایران باید دوباره ژاندارم منطقه شود.
حالا...
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
طاغوت گونه حرف میزنی...
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
البته این بار بدون کمک آمریکا !
مهدی الهوردی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
وقتی امام فرمودند ملاک حال فعلی افراد هست ، جناب هاشمی هم بر اساس همین گفته اند که اکر آمریکا حسن نیتش در مذاکرات را نشان دهد زمینه برای سفارت ایجاد می شود.
دوم اینکه اینگونه صحبتهای سران چون به گوش مذاکره کنندگان طرف مقابل می رسد خود یک استراتژی برای پیشبرد مثبت مذاکرات می شود.
آیا بهتر نیست اولا دقت بیشتری در بیانات دیگران بکنیم و ثانیا در این موقعیت مذاکرات هوشمندانه سخن بگوییم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
امام خمینی (ره) :اگر امريكا و اسرائيل «لااله الاالله» بگويند ما قبول نداريم، چرا كه آنها مي‌خواهند سر ما كلاه بگذارند. آنها كه صحبت از صلح مي‌كنند، مي‌خواهند منطقه را به جنگ بكشند...
مسئله‌اي كه مي‌خواهم اكيداً به شما تذكر دهم اين است كه اين معنا كه «نمي‌شود با قدرتهاي بزرگ طرف شد» را از گوشهايتان بيرون كنيد. شما بخواهيد، مي‌توانيد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
این استراتژی نیست اسم این رو می گذارند وادادگی برادر
یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
اقا مهدی ، داداش گلم اولا تیم مذاکره کننده هسته ای هم به دشمنی آمریکا علیه ایران اذعان کردند. ثانیا این آمریکا در حالی که دائم دم از حقوق بشر میزنه داروی 800 هزار بیمارسرطانی رو به ما نمی ده ، به دستور اون نفت عربستان به نصف قیمت باید به فروش برسه تا به ایران ضربه بخوره ، تا تونسته علیه ایران تحریم صادر کرده (شایان ذکر است که تحریم بانک مرکزی برای اولین بار در تاریخ جهان اتفاق افتاده!) و تا تونسته دشمنی کرده ... (تازه جنایت ها و دشمنی های قبلی اش بماند)
حالا شما به من بگو چرا باید اجازه بدیم دشمن مون بیاد تو کشورمون سفارتخونه بسازه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
چقدر هم این استراتژی جواب داده !!!

باز که آمریکا دبه کرد !!!

دبه و ما ادراک الدبه
ALI
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خدا خیرش بده اقای پور ازغدی رو که گفت اگه شما اون مسلمانی باشید که امریکا بخواهد ناهار روز عاشورا رو هم میده واقعا سوالم از اقای رفسنجانی اینه اگه یه شخصی 37 سال کار خاصی انجام نمی داد فقط ایشان رو تهدید میکرد ایا این شخص رو به خونشون راه میداد تا اینکه کشوری مثل امریکا 37 ساله که از هرچی جنایت نسبت به ملت شریف ایران دریغ نکرده می خواد تو این کشور راه بده... اما ما دانشجویان خط امام هرگزنخواهیم گذاشت این ارزو برای شما عملی بشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
دمت گرم
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
چرا فکر میکنین هاشمی تغییر کرده اصلا هم اینطور نیست فقط چهره ی واقعیشو داره بیشتر رو میکنه....
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
احتمالا در این موضوع حاج اقا یه خاطره دونفره با امام نداشته که یه جوری رفع روجوعش کنن (حاج اقا امام فرمودند امریکا شیطان بزرگه میخوای شیطون تو خونت راه بدی؟؟؟)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
حاج آقا خاطره عشق آمریکا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
منظورش از سفارت آمریکا همون لانه جاسوسیه که وقتی تسخیر شد همون حضرت امامی که ایشون سلسله وار از ایشون خاطره تعریف میکنه به اون اتفاق عنوان انقلاب دوم رو دادن؟!
ایشون بهتره خاطره سازی یه نگاهی به منشور روحانیت حضرت امام بندازن! یا خواسته فرافکنی کنه مردم حواسشون از مداکرات به گام بعدیش پرت شه که اون تو دهن مردم یه مسئله حل شده به نظر بیاد!؟ ته ته عملیات روانی!
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
الان باید گریه کنیم که یار امام انقدر تغییر موضع داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
حاجی کی میخوای دست از سراین نظام برداری؟؟؟؟؟
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
جناب آقای هاشمی آیا منظور شما راه اندازی دوباره لانه جاسوسی است ؟ کشوری که حتی به همپیمانانش (انگلیس ، فرانسه ، آلمان و....) هم رحم نمی کند و در آنجا هم شنود و جاسوسی می کند . آیا یادتان رفته که تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم نام گرفت؟ لطفا" با ملت ایران از این شوخی ها نکنید!!!!!!!
معز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
«با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد، مگر این که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد» این سخن امام (ره) برای زمانی است که هنوز جنایات امریکا در عراق و افغانستان انجام نشده بود, هنوز تحریمهای غربیها به میدان داری امریکا بر علیه ایران به این گستردگی و به قول خودشان فلج کننده صورت نگرفته بود, خانم وندی شرمن هنوز ژن شرارت را در DNA ایرانیان کشف نکرده بود, فتنه های 78 و88 توسط امریکا و دیگر شیطانک ها کلید نخورده بود و دهها موارد دیگر. با این اوصاف حال حاج آقا خیلی باید خراب باشد که این طوری خراب آمریکا شده و خوشحال از اینکه تابو مذاکره با آمریکا شکسته شده و به باز گشایی جاسوس خانه آمریکا امیدوار شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شما امام صادقی ها 20 سال دیگه اقای هاشمی را می شناسید.ایشان اینده را به خوبی پیش بینی میکنند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار