مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: این مبلغ از هفتم تیر به حساب مستمری بگیران واریز می‌شود.
تعداد نظرات: ۵
حسن
United States of America
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بعدگذشت یک فصل خیلی زحمت کشیدید !!
زندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
با سلام چرا بند 39 قانون بودجه سال 88 کل کشور و کمک به سبد خانوار که به به بازنشستگان سالهای قبل پرداخت میشه به بازنشستگان جدید پرداخت نمیشه جمع این دو حدودا 130000 تومان میشود وکمک خوبی است .
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مافقط حرفهای قشنگ از شما شنیدیم ولی عمل نه.و حرفهای دل ما هرگز اجازه ثبت ندارند وبه جایی نمی رسد! آقای مدیر شما حقوقتان چقدره و مابه تفاوت و پاداشتان چقدر تاخیر داشت؟ 5 و 6 امیها هم باید سماق بمکند؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با توجه به جرائم آقای سعید مرتضوی به قوه قضائئه پیشنهاد میگردد برای مدت چند سال ایشان ر ا با حقوق بازنشستگی حداقل مجازات نمایند تا زندگی با اعمال شاقه را تجربه نمایند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اقای زدا سلام. اینکه برای سومین ماه هست که میفرمائید با حقوق ماه اینده پرداخت میشود.دولت دهم چه بلایی سر پولهای تامین اجتمائی اورده این موسسه که زمانی پولدارترین بود....این پول ها امانت ما کارگران هست یک موقع باهاش دکل!!!!!!!!!نخرند که راضی نیستیم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار