گزارشی قابل تأمل از حضور معنادار هنرپیشگان هالیوود در کشورهای مورد هدف دولت آمریکا +تصاویر
بهره گیری سیاسی و دیپلماتیک از چهره های سینمایی
امروزه فعالیت دیپلماتیک هنرپیشه‌های هالیوود به امری متداول تحت عنوان «دیپلماسی هالیوودی» تبدیل شده و این سوال مطرح می‌شود که این بازیگران که هرکدام از آنها رابطه بسیار نزدیکی با دولت آمریکا دارند، در کشورهایی که به نوعی مردمانشان طعم تلخ دشمنی آمریکا را کشیده‌اند، چه می‌کنند؟
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
سلام . گردآوری جالب و جدیدی بود ؛ ممنون که از این دست خبرهایی که در خصوص به کار گرفتن ابزار های رسانه ای برای نشر سیاست و فرهنگ هستند منتشر کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
«ویلیام اس کوهن»، وزیر دفاع سابق آمریکا در یکی از مصاحبه‌های خود می‌گوید: به دست‌ آوردن قلب‌ و روح مردم، پس از بمب و گلوله به ندرت اتفاق می‌افتد ولی آنهایی که از طریق جادوی فیلم و فن‌آوری چند رسانه‌ای ما را به چنین هدفی می‌رسانند، همان‌هایی هستند که صاحب قدرتی ورای هر ارتشی هستند و این واقعیتی غیرقابل انکار است.
پس این نشون میده که باید با تحقیق و تفکر به دنبال حقیقت باشیم ...نه از کارهای رسانه ای تبلیغاتی... (میدونم نکته ام از بدیهیات بود!)
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
درود بر شما
تحليل و دقت ارزنده و افشاگرانه اي بود از مكر دشمن!
مهدی
Netherlands
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
این ها جاسوس اند در درجه اول وثانیا از کی گربه زاهد شده از یک طرف گروه گروه مسلمانان را می کشند بعد این اخوان شیطان ها را می فرستند برای فریب مردم
ارسال نظرات
captcha