وقت کشی مجلس برای عبور از ۱۰ تیر
کریمی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» عنوان کرد
قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: حذف طرح حفظ دستاوردهای هسته‌ای از دستور کار مجلس وقت کشی برای عبور از ۱۰ تیرتوسط برخی نمایندگان است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
از نمایندگان مجلس و مخصوصا هیئت رئیسه آن انتظار می رود که در حفاظت از دستاوردها و منافع ملی هیچگونه ملاحضات سیاسی و انتخاباتی و جناحی را لحاظ نکنند و با ورود قدرتمند، قاطع و متقن از دستاوردهای ملی کشور حفاظت نمایند.
مؤذّن
Germany
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
بسمه تعالی/ این‌هم از عجایب روزگار است که وقتی نمایندگان مردم در مجلس که همیشه حرف از در رأس امور بودن مجلس میزنند و قدرت این قوه را به‌رخ مخاطبانشان می‌کشند، در حال که می‌تواند در موضوعی مهم و حیاتی کنترل کار را به‌عهده بگیرند، اینقدر این دست و آن دست می‌کنند.
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
لطفا مواردی که با منافع ملی جیب بعضی ها است ممنوع
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
باسمه تعالی. یعنی اینها دارند خیانت می کنند به ملت و علنا این کار را دنبال می کنند. اول که متن تصویب شده را به طور غیر قانونی عوض کردند و مشروطش کردند. و برداشته شدن تحریم ها در روز توافق را به برداشته شدن تحریم ها در زمان اجرا تغییر دادند که این یعنی تفسیر پذیری از اجرا و آمریکا می تواند بگوید که منظور از اجرا کل تعهدات ایران است. حالا هم که آن را به تعویق انداخته اند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار