احمدی‌نژاد: شکایتی از احمد توکلی ندارم
در نامه‌ای به دادگاه کیفیری استان تهران
رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه‌ای به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران گفت که شکایتی از احمد توکلی ندارد.
تعداد نظرات: ۵
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جناب دکتر ! شما تعامل با خودی ها رو اگر از اولش به همین شکل و سبک به پیش می بردی الان ماها در حمایت از شما انقدر تردید نداشتیم.الان هم اگر همین راه رو ادامه بدی و 10000البته دو زانو در پیشگاه رهبر نه به عنوان پدر بلکه به عنوان ولی امر خودت به ادب بشینی ماها هم همه پشتت خواهیم بود.خط قرمز خودت رو از یه عده خاص پاک کن و ملت رو بچسب ماها هم بر میگردیم.با خط قرمز های سابقتون باشید ما با شما نیستیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احمدی نژاد نبود که تعامل نداشت بلکه این آقایون اصولگرا بودند که اونهمه اذیتش کردند. احمدی نژاد هم اگر میخواست مقابله به مثل کنه خیلی بهتر از روحانی بلد بود!
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
وقتی ایشون در برابر ولایت قرار گرفتند و حتی مدارشون هم خط خودش رو از ایشون جدا کردن و برای ادب به خدمت حضرت آقا رسیدن دیگه اصول گرا ها دلیلی برای ادامه حمایت نداشتن.الان هم حتی اگر ایشون ثابت کنن که مطیع ولایت هستن باز ما اطمینان نداریم !
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بسم الله الرحمن الرحیم
در طول سالهای ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بارها بنده به سایت الف مراجه نمودم و مطالبی را مستندا ارائه کردم که در واقع توضیح بعضی مطالب اداعایی سایت مزبور بود ولی حتی یکبار هم این مطالب منتشر نشد ولی هر کسی فحش و ناسزا می گفت و سیل و زلزله و طوفانهای خورشیدی در سطح منظومه شمسی را به آقای احمدی نژاد نسبت می داد مورد تشویق قرار می گرفت و نظراتش منتشر می شد.
آقای توکلی راست و دروغ را به هم بافت و حواله دولت وقت کرد و حالا می گوید : حق مردم است که نظراتشان را بگویند ولی نظراتی که باب میل ایشان باشد.این بنده خدا شاید در این دنیا بتواند سر به سلامت به در برد ولی در آخرت کسی گذشت نخواهد کرد و ایشان مشکل خواهند داشت.
للحق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درود بر تو حاج محمود که انقدر صبوری
درود بر لحظه ای که دیروز اومدی رو جایگاه
بذار حرفها زده بشه
بذار بدون اینکه جوابت رو درباره بحث خونه نشینی بخونن، هنوز تو اون بحث بمونن
بذار وقتی هنوز حکم بقایی و جرمش معلوم نشده، جلوتر از دادگاه حرف بزنن.
بالاخره یه روز همه میفهمند.
البته که قرار نیست بگم کاملا بی اشتباه بود، اما کم اشتباه.کم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار