ادامه واکنش‌ها به پوشش نامتعارف نمایندگان اروپایی در دیدار با لاریجانی
پوشش نامناسب و غیرمتعارف برخی نمایندگان اتحادیه اروپا در دیدار رسمی با رئیس مجلس موجب انتقاد رسانه‌ها و برخی نمایندگان مجلس شد اما در کمال تعجب رسانه‌هایی که حاشیه‌های این دیدار را پوشش دادند دیروز پشت درهای بهارستان ماندند.
تعداد نظرات: ۱۹
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
از وقتی کع حاج حسن اومده شدیدا دارن این ماجرای بی حجابی و بدحجابی مقامات زن خارجی رو در کشور جا می اندازن کاری که خاتمی هم نتونست انجام بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
داغونن داغونننننننننن
دانشجو قوچان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
یاد رزمندگان نوجوان هشت سال دفاع مقدس بخیر که به آن زن خبرنگار هندی که برا تهیه گزارش اومده بود ایران مصاحبه نکردند تا وقتی که حجاب و پوشش رو رعایت کرد ؛ کجایی بصیرت؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
نداریم دیگه! بصیرت رو فروختن بی تدبیری خریدن
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اخه غیرت مردای مرد چه ربطی به اینا داره
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
واقعا که غربی ها یک چند وقته همه چی این مملکت رو به بازی و تمسخر گرفتند و مهمترین عامل هم سازش مسئولین بوده و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
واقعاااااااااااااااااااااا واقعا واقعااااااااااااااااااااااااااااااا
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد -ما موندیم با این مسئولین و اعمالشون
یاور حق و حقیقت
United States of America
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
ای عزیزان ملت ایران؛ ای غیور مردان ایران زمین؛ اگر حقیقتا خواهان عزت مملکت خود هستین، نهی از منکر کنید. با زبان لیّن (نرم) نهی از منکر کنید، امروز وظیفه شرعی و دینی و سیاسی و انقلابی ماست!!! به فرموده حضرت آقا، امر به معروف و نهی از منکر مسئولین در رأس همه کارهاست!
سپیده
United States of America
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
ما میخوایم به آداب و قانون مملکت اسلامی ما احترام بذارن و شأن ملت ما رو در نظر بگیرن و ...، توهین نکنن. اونا میتونن توی کشورهای اروپایی و آمریکایی هم این کار رو (زیر پا گذاشتن قانون یک کشور!!!، پوشش غیر رسمی در فضایی کاملا رسمی!!!) انجام بِدن و قانون اونا رو زیر پا بذارن؟!!! این کارِ اونا یعنی شما برای ما هیچ ارزشی ندارین و ما شما رو به رسمیت نمی شناسیم که بخوایم به حرف های شما گوش بدیم و عمل کنیم! پس در سایر مذاکرات هم عمل نخواهندکرد!!!
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
غیرت دولت وقتی بر باد رود غیرت مملکت بر باد میرود .اروپایی ها غلط کردن فکر کردن اینجا برای ییلاق قشلاق اومدن که لباس رسمی نپوشند جا داره مسیولین سیاسی این کار بی ادبانه آن هارا جواب متقابل دهند .
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
آقای لاریجانی فکر نمی کنید قانون حجاب حتی برای دیپلمات های خارجی هم لازم الاجرا است، بخصوص در خود محل قانونگذاری یعنی مجلس؟ اعتبار قانون و مجلس قانونگذاری ایران این قدر است؟ اینرا آن خانم خارجی دارد به همه دنیا با این عکس نشان می دهد. هنوز شما نگرفته ای که ماجرا چیست؟ ماجرا همان عزت ملی است که آقا اینهمه راجع به آن گفتند و گفتند و گفتند. کو آن فردی که بگیرد حرف آقا را؟ کو آن آدم؟ کو، کجاست؟ سلام بنده را به ایشان برسانید و با او بگویید زیارت قبول!
سعید
United States of America
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
فعل دیپلمات های خارجی رابطه مستقیم با عملکرد مسولین داخلی داره ، تحلیل هایی که توجه ملت و مخاطب رو به عمل خارجیان جلب میکنند ، و اسباب غفلت مردم از کوتاهی مسولین داخلی و ریس مجلس رو فراهم میکنن ،شریک گمراه کردن مردم است . باید دانست اجنبی ، اجنبیست ، خواه روسیه و چین و انگلیس و امریکا ... و دشمنیش رو میکنه سوال اینه ، و متاسم که رسانه های ما به این نمی پردازند ،که یک مملکت همواره از درون ضربه میخورد ، و باید عملکرد مسولین داخلی زیر ذربین برود عزیییییران ما میزبان انها بودیم ، ما و مسولین ما باید قوانین رو به اونها دیکته کنند و در صورت عدم رعایت دیدار نکنن ، انها که میزبان نیستن که گفته بشه یه هویی اینها با این وضع ظاهر شدند و در فعل انجام شده قرار گرفتن
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
مقصر مسئولین ما هستند که جواب این گستاخیها رو نمی دن و می مونن با اونا خوش و بش هم می کنن. یاد امام بزرگوار بخیر که در جواب سیلی ای که به سفیرمون زدن دستور دادن سیلی به گوش سفیرشون(سفیر شوروی) بزنند و از احدی نمی ترسیدند. وقتی کسی فقط از خدا ترسید میشه حضرت امام و اگر از غیر خدا ترسید میشه این مسئولینی که جرأت نمیکنن به منکری که جلوشون داره اتفاق میفته واکنش نشون بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
لم تقولون مالاتفعلون؟ قران کریم. به یاد این شعر افتادم: مگر بر زبانش حقی رفته بود زگردنکشی بر وی اشفته بود.
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
از قدیم گفتن احترام مسجد رو متولیش داره...این خود مجلسیها هستن که باعث این برخوردها هستن و فکر میکن که توهین به ملت محسوب نمیشه.....این خارجیها هیچ کارشون بی برنامه و هدف نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
وقتی غیرت نباشه ، وضعیت همین میشه ، تازه بدتر هم میشه .
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
ای کاش فیلم اون نوجوان اسیری که در زمان اسارت در دست بعثی های وحشی حاضر نشده بود با خبر نگار بی حجاب مصاحبه کند و بعد که آن خانم شال به سر گذاشت، در اولین جمله ی خود به آن خانم گفت " ای زن از فاطمه به تو این گونه پیام است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است". را در صحن مجلس برای نمایندگان به خصوص آقای لاریجانی پخش کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
شما متوجه نیستید، اینا دارن فرهنگ سازی میکنن؛ به روش روحانی مچکریم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار