کنایه سید حسن خمینی به صدا و سیما
سید حسن خمینی در برنامه ای که به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از صدا و سیما پخش شد، کنایه‌ای به عدم حضورش در رسانه ملی زد.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
ضابطه رو وللش رابطه هه رو دریاب!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
مگه ایشون چند ساله بودند که امام رو درک کردند.والله ما از پدر بزرگمون هیچی یادمون نیست.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
پس با این حساب پسر حضرت نوح باید نزدیکی بیشتری با حضرت داشته باشه! همینطور شوهر حضرت آسیه و زن حضرت لوط!
نه عزیز ! موضوع یه جور دیگه س!
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
و هم چنین نسبت ابوجهل با حضرت محمد و هم نسبت زن نوح با حضرت نوح و نیز نسبت حضرت ابراهیم با عموی ایشان(یا شوهر مادرشان)-وَنَادَى نُوحٌ رَّبَّهُ فَقَالَ رَبِّ إِنَّ ابُنِي مِنْ أَهْلِي وَإِنَّ وَعْدَكَ الْحَقُّ وَأَنتَ أَحْكَمُ الْحَاكِمِينَ و نوح پروردگار خود را آواز داد و گفت پروردگارا پسرم از كسان من است و قطعا وعده تو راست است و تو بهترين داورانى-قالَ يا نُوحُ إِنَّهُ لَيْسَ مِنْ أَهْلِکَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَيْرُ صالِحٍ فَلا تَسْئَلْنِ ما لَيْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّي أَعِظُکَ أَنْ تَکُونَ مِنَ الْجاهِلينَ خدا فرمود: ای نوح! به یقین او از خاندان تو نیست ، او [ دارای ] کرداری ناشایسته است ، پس چیزی را که به آن علم نداری از من مخواه ، همانا من تو را اندرز می دهم که مبادا از ناآگاهان باشی.
حامد احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
ایشان نظرشان را کلی مطرح کردند نه حتمی.
گفته اند در این مورد این طوری بوده است . موارد زیادی وجود دارد .شما پسر نوح را مثال بزن من هم خیلی مثال دارم که فرزندان جانشین خلف پدران بوده اند. هرمثالی ممکن است مثال نقض داشته باشد ولی مهم این است که ما در عالم ریاضبات بحث نمی کنیم .با منطق شما کل مثنوی مولا نا را که بر پایه تمثیل و مثال هست را باید دور بریزیم چون به هر حال آن مثال ها هم مثال نقض خواهند داشت.نه عزیزم ایشان در این مورد خاص این را ذکر کردند دلیلی ندارد چون پسر نوح این طور بوده پس دیگه همه نزدیکان هم ممکن است به تباهی کشیده شوند .یعنی در رابطه با بستگان امام آنها افراد خوبی هستند و خواهند بود شماها هم بهتر است کمی ظرفیت شعوری و فکری خود را بالا ببرید.مثلا ادم های متحجر بدبخت نباشی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار