ادامه فعالیت سرپرستان ۲۸ دانشگاه غیرقانونی است
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هم اکنون فعالیت سرپرستان دانشگاه‌هایی همچون تهران، یاسوج، اصفهان، پیام نور غیرقانونی است و باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت ادامه فعالیت آنان قانون‌شکنی است.
تعداد نظرات: ۲
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
بیایید ببینید در دانشگاه علوم اقتصادی همین سرپرست غیرقانونی با دانشگاه و دانشجویان چه کرده است. طی توافقی شبانه با سرپرست غیرقانونی دانشگاه خوارزمی و تایید ناشیانه و غیرقانونی وزارت علوم، دانشگاه علوم اقتصادی را منحل کرده اند و اکنون شش هفته متوالی تامی کلاس های دانشگاه به نشانه اعتراض تعطیل است و وزارت با لجاجت و بی تدبیری محض در حال تایید تداوم این بحران است. دانشگاهها با این سرپرستان به چه سمت و سویی که نمی روند. به داد دانشگاه علوم اقتصادی و دانشجویان مظلوم و مدیران نادان نالایقش برسید
دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
دانشگاه فرهنگیان که قرار است ملت سازی برای نسل آینده را برعهده گیرد متاسفانه توسط سرپرستی اداره می شود که در فتنه 88 در شهر قم نقش اساسی داشته است. ایشان متاسفانه تخصص در زمینه مدیریت نداشته و بصرف مدرس بودن در دانشگاه به این سمت گذاشته شده است . در حالیکه قبل از تصدی این پست تنها کسی بود که مخالف صددرصد تاسیس این دانشگاه بوده. هم اکنون نیز با سیاسی بازی درصدد تضعیف این دانشگاه می باشد. با تفکرات غربی نمی توان اداره دانشگاهی را رقم زد که درصدد پرورش معلمانی است که می بایست ولایت مداری را در جامعه ارتقاء دهند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار