تشکیل نشدن کلاس‌های دانشگاه علوم اقتصادی به ضرر دانشجویان است/ تا حدی می‌توان با اعتراضات مدارا کرد
شریعتی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص تعطیلی ۵ هفته‌ای کلاسهای درس دانشگاه علوم اقتصادی گفت: عدم تشکیل کلاسهای درس به ضرر دانشجویان است.
تعداد نظرات: ۷
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
خوارزمی نمیخایم. کلاسم نمیایم. کاش گوشتان شنوا بود حضرت شریعتی. شما را بیدار خواهیم کرد امروز با تحصن مقابل وزارت علومتان.
علوم اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
خوارزمی نمی خواهیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
آقای شریعتی!

بفرمایید چگونه در اجرا بازنگری شد تا ما هم بدانیم. مگر دیروز نفرموده بودید که کار کارشناسی دقیق صورت گرفته بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
آفرین. ادامه بدید به اعتراض. بالاخره دانشجو واقعی بعد از چند سال پیداشد.
علوم اقتصادی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
در جبران آنچه از زیان که رخ داده چه میکنید؟
هزینه ی به جان خریدن خطرات 1300 کیلومتر سفر جاده ای از موطنم به محل تحصیل مورد علاقه ام چه میشود و چطور قابل جبران است؟
انتخاب های دیگر من به پای تصمیم ناگهانی شما سوخت شده این هزینه چه می شود؟
هرگز حاضر به تحصیل در خوارزمی نبودم، برای من ماندن در موطنم و تحصیل در دانشگاه خلیج فارس ارزنده تر از خوارزمی بود، هزینه ی از بین رفتن این انتخاب چه می شود؟
به شخصه تا شب اعلام نتایج نهاییِ رشته محل قبول شده برای کنکور 94 درس میخواندم، چرا که در انتخاب رشته ام فقط روزانه ها ی تهران را ملاک قرار دادم و غیر آن را نمی خواستم. هزینه عقب افتادن من به دلیل بی برنامه بودن شما و عدم اطلاع رسانی صحیحِ شما در زمان انتخاب رشته ی 93 را چه کسی می پردازد.
و.و.و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
متأسفانه نگاه آقای شریعتی نگاه فرادست به فرودست است. نگاه از بالا به پایین این آقا و خوار دانستن دانشجویان و خانواده هایشان باعث شده است که بی تدبیری عده ای از آقایان نادیده انگاشته شده و تاوان آن را افراد دیگری همچون شما بپردازند. آیا اگر کسی از بستگان خود این آقا هم دانشجوی علوم اقتصادی بود و به چنین بحرانی گرفتار می شد، باز هم همینگونه پاسخ می دادند. آقای شریعتی ظلم تاوان سنگینی دارد.
دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
دوست عزیز نگرانیه شما رو تا حدودی درک میکنم ولی استدلال شما کاملا غلط و نابجا هست. دانشگاه خوارزمی یکی از بهترین دانشگاه های مادر کشور است و برای شهر تهران میباشد. محل تحصیل شما نیز شهر تهران است. اساتید هم همان اساتید قبلی. پس دلیل نگرانی شما چیست؟
1. شما گویا فکر میکنید که اگر با نام دانشگاه علوم اقتصادی فارغ التحصیل بشوید همه منتظر هستن تا برای نام دانشگاه به شما کار بدن و التماس کنن که توروخدا چون فلان جا خوندی تو بیا. انشالله خودتون به نتیجه ی برعکس میرسین
2. دانشگاه خوارزمی در رشته هایی که از قبل داشته دارای بهترین اساتید در کشور بوده. شما کافیه به مشاهیر ایران سری بزنین تا ببنین چند استاد برتر حال حاضر کشور در رشته های موجو در این دانشگاه هستن. این جو رو متاسفانه کنکور به شما داده
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار