هاشمی تسویه حساب خود با احمدی‌نژاد را طوری دیگر انجام دهد
فاطمه آلیا:
اگر آقای هاشمی تسویه حسابی با آقای احمدی نژاد و یا هر کس دیگری دارند یک موضوع است اما صحبتی که گفته شده درست بوده و واقعا به بهانه هلوکاست جنایتکاران صهیونیستی اینچنین جنایاتی را بر سر مردم فلسطین می آورند و در واقع کودک کشی می کنند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
زنده باد هاشمی رفسنجانی .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
احمدی نژاد هلوکاست را انکار نکرد بلکه جامعه جهانی را در مقابل یک پرسش قرار داد , ایشان سوال کردند که با وجود این همه ظلمی که اسرائیل به ملت فلسطین و منطقه به بهانه هلوکاست تحمیل کرده , چرا اجازه نمیدهند اندیشمندان و محققان جهان در باره صحت آن تحقیق و صحبت کنند , اگر هلوکاستی اتفاق نیفتاده , پس دلیل این همه ظلمی که اسرائیل به بهانه ان در حق مردم فلسطین انجام میدهد چیست , و اگر اتفاق افتاده , این اتفاق در اروپا و توسط المانی ها انجام شده و چرا مردم منطقه ما باید مورد تجاوز و هجوم قرار گیرند , چرا المان به خاطر این جنایت از یهودی ها دلجویی نمیکند ؟ و چرا بخشی از سرزمین خود را به انها اختصاص نمیدهد ؟ ظاهرا جناب رفسنجانی مردم را جیگر فرض کرده
اقا امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
تایید هلوکاستی یعنی این که بگی این هلوکاست دقیقا کجا رخ داده ، چه کسایی و چند نفر توش کشته شده اند و البته توسط کیا و دقیقا ارتباطش با اشغال فلسطین چیه ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
همه اونهایی که از تاریخ به خصوص جنگ دوم جهانی سر در میارند میدونند که هولوکاست افسانه ساختگی یهودی ها با پشتوانه رسانه ایی و قدرت شوم انگلیس و پشتیانی مالی صهیونیزم جهانی شکل گرفته .
احمدی نژاد اگه توی عمرش یه حرف درست زد همین بود که هولوکاست فقط افسانه است ( این حقیقت برای اونها که می خواهند بدونند از خورشید روشنتره )
مرگ بر صهیونیزم
للحق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
آن مرد که میگفت هولوکاست ، دیگر رفت. . .!
هی... کجایی مرد؟ کجا؟
اصلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
قربون دهنت ...کجایی مرد بزرگ تاریخ...منتظرتیم
ناشناس
Japan
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
گزارش بسیار ضعیفی بود، باید بیشتر کارکنید و رساتر بنویسید. اینجا نقش نظارت بسیارمهم است. به نظرم متن بالا بسیار ضعیف تنظیم شده و رسا نیست.
ارسال نظرات
captcha