حج عمره رسما از سوی ایران تعلیق شد
در پی حادثه فرودگاه جده؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسمی در وزارت ارشاداعلام کرد: پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده امروز - دوشنبه ۲۴ فروردین - به سازمان حج دستور داده شد تا زمانی که این افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه بشوند و مورد مجازات قرار بگیرند، فعلا عمره متوقف می‌شود و پروازهای ایران تعلیق خواهد شد.
تعداد نظرات: ۸
محسن معروف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
با سلام وخسته نباشید خدمتتان تعلیق سفرحج عمره بسیارخبرخوشی بودکه باید زودتزاینهاانجام می شدزیرابه نظربنده امری واجب نیست که بخواهیم هم پولمان به جیب عربهابرود وهم حیثیتمان خدشه دارشودمن به عنوان یک کوچک این ملت بزرگوارازاین امرحمایت میکنم وازمسئولین مربوطه خواستارپی گیری اشدمجازات برای ماموران سعودی وحشی راخواستارم .باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
البته وهابیت نزاد پرست عرب درستره ما با عرب مشکل نداریم چون نژاد پرست نیستیم
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
نمردیمو آخر یه کار مثبت از پسر آیت الله جنتی دیدیم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
خیلی عالیه
بهترین تصمیمی که می شد گرفت
امیدوارم مسئولین زود از تصمیمشون برنگردند
جوادمحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
باسلام
دوستان عزیز این توطئه ی جدیدی طبق معمول براساس اصل انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن» ایجاد شده که هدف آن باتوجه به اتفاقات منطقه تفرقه بین مسلمانان ، تفرقه و ایجاد حس راسیزم (نژادپرستانه) بین ایرانی و عربی می باشد که همه این اتفاقات درحال وقوع و موجب رضایت صهیونیزم و وهابیت است . پس بجای اعراب از وهابیت استفاده کنید زیرا تمام اتفاقات منطقه از القاعده و داعش تا یمن و بحرین و سوریه و عراق و ... با مدیریت وهابیت بخصوص آل سعود است لذا همه اعراب وهابی نیستند پس در زمین دشمن بازی نکنیم و وهابی را عرب ندانیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
تعلیق؟ هههه جالبه. تا جایی که یادمه اونها اجازه نشستن هواپیماهای ایرانی رو نمیدادن و 3 تا پرواز برگشت. دست پیشو بگیرین یوقت پس نیوفتین.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
بااین عکس العمل دیرهنگام دولت باز هم باید گفت : روحانی مچکریم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
این عکس العمل وزیر خواسته آمریکا و عربستان است تا از روشنگری ایرانی در برابر دیگر مسلمانان جلوگیری کنند تا به راحتی با کافر دانستن شیعیان را به قتل برسانند وگر نه با سابقه ای که از روحانی و وزراش داریم آنها هیچ وقت راضی به ناراحتی آمریکا و دست نشانده هاش نیستند البته این مسئله را تدبیر مینامند به قول حاج آقا گیرینف تقیه میکنندحالا میفهمم دلیل سفر آقای ظریف به عربستان چه بود ! اینها اگر منتقد عربستان بودند اینقدر در دیپلماسی عمومی علیه عربستان سکوت نمیکردند حتی وقتی که بعد از سفر ظریف وزیر اطلاعات عربستان گفت که آرزویم حمله به ایران است و این دولت سکوت کرد!
ارسال نظرات
آخرین اخبار