رهبرانقلاب پاسخ بجایی به تبریکات نابجای بیانیه لوزان دادند
سعید قاسمی:
مراسم سالگرد شهیدان سپهبد صیادشیرازی، سیدمرتضی آوینی، محمدسعید یزدان پرست ورضا چراغی در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزارشد.
تعداد نظرات: ۴
محمد رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
احسن بر حاج سعید که مثل برخی هم لباسی هاش جو گیر نشد و توپ این خیانت ملی را به زمین رهبری نیانداخت. با تبریکات نابجاشون فکر کردن می تونن ولایت را از خط اصلیش منحرف کنن.
محمد جواد
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
دمت گرم حاج سعيد
من از اينجور آدما خوشم مياد كه اهل سوتي دادن و سرپوش گذاشتن رو مسايل نيستند.از تيكه (حاج آقاي خاطره)خيلي خوشم آمد. خدا شيعه و كشور رو از شر اين پير مرد بي بصيرت نجات بده
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سندی که از صادق طباطبایی رو کردی عالی است.

قاسمی در ادامه با استناد به مصاحبه یکی از سایت‌های خبری با مرحوم صادق طباطبایی در آلمان در خصوص تسخیر لانه جاسوسی گفت: من این حرف را با استناد به مصاحبه مرحوم طباطبایی که از حامیان خط و جبهه اصلاحات بود و اصلاح طلبان هم او را قبول دارند نقل می‌کنم. طباطبایی در این مصاحبه می‌گوید: «مذاکراتی که میان آقایان بهزاد نبوی و افتخار جهرمی به عنوان نمایندگان دولت ایران و هیات آمریکائی به سرپرستی وارن کریستوفر و با میانجی گری دولت الجزایر انجام شد؛ توافق هائی صورت گرفت که شامل دو مقدمه و 6 قرار داد بود که در دو متن انگلیسی و فارسی تهیه شده بود. هر دو متن را نمایندگان ایران امضا کرده بودند ولی متن فارسی به امضای نماینده آمریکا نمی‌رسد.»

جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
توصیه می کنم دوستان این مصاحبه را که خبر آنلاین با صادق طباطبایی گرفته بخونن. این همون منبع سندی حاج سعید است.

ناگفته​ های صادق طباطبایی درباره حواشی اشغال سفارت آمریکا، نقش رجایی و نبوی در شکست مذاکرات ایران با کارتر و تاثیر بیت آیت الله منتظری در عدم پیگیری وضعیت امام موسی صدر

http://khabaronline.ir/detail/256047/politics/parties
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار