سیدهادی خامنه‌ای: علی مطهری را اصلاح طلب می‌دانیم/ همه در درون نظام هستیم
در همایش اصلاح طلبان مطرح شد:
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: اصلاح طلبی بدون اعتدال امکان پذیر نیست و دسته بندی کردن اصلاح طلبان با اسلام مطابقت ندارد.
تعداد نظرات: ۵
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
آنچه شما آنرا شهامت و شجاعت می نامید چیزی جز جسارت و پر رویی نیست . شجاعت در برابر دشمن معنی پیدا می کند نه در برابر علی دوران
اگر این شجاعت خود را در برابر کدخدایتان بکار می بستید کاری درست بود ولی چه باید کرد که همیشه ترسوها در برابر علی جسارت می یابند و در مقابل معاویه و یزید و حجاج بن یوسف ثقفی طابع محض.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
جناب سید هادی خامنه ای باید در کنار تعریف از اصلاحات و ربط دادن آن به رسول الله و علمای مازین به این پرسش پاسخ دهند که آیا اصلاح گران بزرگ اسلامی هم به دنبال پیوند با دشمنان بودند ؟ آیا آنها هم برای رسیدن به هدف در مقابل آتش رزده شدن خیمه های امام حسیین و هلهله و سوت و کف مشتی مسلمان ناآگاه پیوند خورده به غیرمسلمانان سیاسی سکوت همراه با تایید در پیش گرفتند؟
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
خدا وکیلی مقام معظم رهبری فقط همین یک جمله را فرمودند یا جملات دیگری هم گفته اند که شماها از آن جملات خوشتان نمی آید .اما چون می توانید از این جمله به نفع حزب و گروه خودتان تفسیر کنید آن را بعنوان شاهد آورده اید .علی مطهری هم چون تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده مورد توجه شماست .دست آخر هم فهمیدیم هر که با ولایت نیست اصلاح طلب است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
سلام، آره در درون نظام هستید ولی همیشه تو کرنرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
ومتاسفانه شما ها هم از نظر مردم در اوت هستید ولی مث اون بازیکنیکه خودشو میزنه به اون راه تا بگه نه اوت نیستم دارین انجام میدین داش
ارسال نظرات
آخرین اخبار