آقای نوبخت! لغو تعهد دانشجوی معلم در طولانی مدت هزینه‌های بیشتری بر دوش دولت خواهد گذاشت
جوابیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پیرامون طرح درخواست لغو تعهد دانشجوی معلم:
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره طرح درخواست لغو تعهد دانشجوی معلمان جوابیه‌ای را صادر کردند.
تعداد نظرات: ۱۵۶
پیمان -ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این لاحیه ی آقای نوبخت هم برخلاف صحبت های آقا هستش هم برخلاف عدالت
چون امکان داره ما ورودی های 93 که هنوز حکمون نیومده رو استخدام نکنن
ما بهترین رتبه ها رو داشتیم اومدیم تو این دانشگاه خوب اگه قرار بود ما رو استخدام نکنین خو زود تر میگفتین ما میرفتیم یه رشته دیگه که بازار کار داشته باشه اخه علوم تربیتی غیر مدرسه ابتدایی بدر کجا میخوره؟؟؟
دیگه حداقلش پرستاری قبول میشدیم که بازار کار خوبی داره هم حقوقش از معلمی بیشتر
ما هممون عاشق معلمی هستیم
و اینم نگین اگه عاشق معلمی هستین پس چرا دنبال مسائل مادی هستین خو ما تا استخدام نشیم خو کجا باید ابراز عشق کنیم
بعدش زندگی هم خرج داره هااا
ببخشید اگه بد نوشتم واقعا اعصابم بهم ریخته به خاطر این همه زحمتی کشیدم که بیام تو این دانشگاه ولی حالااا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حق داری داداش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
احسنت
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حرف دل همه رو زدی
معلم بلاتکلیف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
واقعا که گل گفتی
من با رتبه 200 انسانی هر رشته ای که میتونستم رو میخوندم اما اومدم معلمی ولی انگار خبری از حکم ها نیست
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
واقعا ک برای اقای نوبخت و امثالهم متاسفام ک ب ضعیف ترین و محترمترین قشر جامعه هم رحم نمیکنند تکلیف ما 93 ای ها چیست؟ما ک ب امید شغل اینده وارد این دانشگاه شدیم؟من سر پل صراط جلوی همتون رو میگیرم
ع ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
921307
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کاملا با این بیانیه موافقم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خدایا نجاتمون بده دولت با بی تدبیری میخواد بیکارمون کنه دارن ما رو نامید میکنن
حداقل به شعار خودشونم عمل نمیکنن
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوستان توجه داشته باشید که امروزه دانشجویان نخبه و عاشق شغل معلمی این دانشگاه را انتخاب می کنند که این موضوع برای فرزندان این مرز و بوم بسیار مفید خواهد بود،پس بهتر است به فکر تقویت این دانشگاه و دانشجویان آن باشیم تا ثمره آن را در نظام آموزشی کشور عزیزمان ببینیم.
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با سلام....ضمن دعوت از دوستانم به خونسردی از آقای نوبخت عاجزانه تقاضا دارم پاسخ این نامرو به صورت علنی منتشر کنند...البته اگر وقت کردن!
به علاوه دوستان این قضیه از داخل دانشگاه نشر پیدا کرده که دانشجو معلم با دریافت حقوق متوقع میشه....آقای تاجیک اسمعیلی علنا تو یکی از مصاحبه هاشون از عبارت دانشجو معلم متوقع استفاده کردن:لینکشم هست.:

بعد ما از آقای نوبخت چه توقعی باید داشته باشیم..
در آخر اینکه آقای نوبخت ما باید بیشتر در مورد گزینش صحیح و جذب نخبگان با استفاده از مزیایی چون بورس تحصیلی از کنکور تمرکز کنیم....
امیدواریم به امید خدا و با تدبیر دولت ازین بحران استرس زا زودتر خارج بشیم.
حسن علی
Germany
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوست عزیز هیچ فردی در این جایگاه نیس که بخواهیم خواهش کنیم ازش.
اینا موظف هستن که کارشونو درست انجام بدن من خودم امسال بخاطر رتبه دبیری فرهنگیان قبول نشدم حسابی دارم میخونم ورودی 94 دانشگاه فرهنگیان باشم
اینا عرضه ندارن امر به معروف تصویب کنن.
اما چون باید پول اسمس تبریک عید بدن یهو میگن دانشجو معلم. پر..
کار فرهنگی پر پر...
دانشجو معلم 128
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
من کاملا با این جوابیه موافقم
حرف دل ما رو زده
وردی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
وضع بدی واسه بچه های 93 داره درست میشه
اگه اجرا بشه تجمعات هم اجرا میشه
دانشاموز معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دو سال از عمرمان را با تعهدی بدون هیچ چون و چرا گذراندیم،حال چرا باید قول های خود را نادیده بگیرند.
توصیه میکنم به جای مشغول کردن فکر دانشجویانتان، آن هم در نزدیکی امتحانات، به تزریق آرامش بپردازید تا بعدا مجبور نشید از پایین بودن سطح علمی صحبت کنید.
در ضمن هر کمبودی که در این دانشگاه میبینید عوارض کمبود هایی است که خودتان گذاشتید. با مقایسه این دانشگاه با سایر دانشگاه ها به این نتیجه میرسید.
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
میشه بپرسم چرا نظر بنده رو تایید نکردید؟
دانشجو معلم تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام
هر ماه ما یک تنش روانی داریم
بخدا خسته شدیم
هرروز یک بخشنامه هرروز یک حرف
هرروز یک توهین جدید
بجای اینکه بهم کمک کنیم تا نسل آینده رو بسازیم اینطوری غیر منصفانه دارند میزنند زیر تمام تعهدهاشون
ما عروسک های خیمه شب بازی آن ها نیستیم
میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تا قبل از این ماجرا برای آقای نوبخت احترام زیادی قائل بودم اما با این حرفشون کلا نظرم در موردشون عوض شد. واقعا برای خودم متاسفم به خاطر اینکه فکر می کردم ایشان آدم آینده نگری هستند .
نوید نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آقای نوبخت حتی کشورهای جهان سوم هم میدانند که آموزش و پرورش مهمترین ارگان و تضمین کننده آینده یک کشور است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام و خدا قوت
چرا دولت هرجا کسری بودجه میاره از ما مایه میذاره؟؟؟
چرا انقدر ادای آدمای روشن فکر رو در میارن و وقتی نوبت احترام به حقوق دانشجو ها میشه بی احترامی میکنن
یعنی نمودونن که فرق معلم تربیت معلم با معلم دانشگاه های دیگه زمین تا آسمونه
هر ترم دارن مارو درگیر میکنن که حقوق کم میشه و نمیدن و حالا هم لغو عضویت
دارن به تب میگیرن که به مرگ راضی بشیم
ن میذاریم لغو استخداممون کنن نه دادن حقوقمون رو لغو کنن
نمیشه که هر کی میاد ی تصمیم جدید برای رکن اساسی جامعه که اصول تربیت جامعه تو اونه و آینده کشور دست اوناست ی تصمیم بگیرن
مگه دانشگاه نفت و علوم قضایی و ...بورسیه نیستن ؟
مگه دانشگاه نقت متخصص میخواد که از اول بورسیه میشن اما تربیت ارکان اینده نظام تخصص نمیخواد؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یعنی این جمله ات معرکه بود "واضح و مبرهن است که شخصیت معلم در طول یک سال قابل شکل گیری نبوده" یعنی شخصیت شما با 4 سال درس خوندن تغییر میکنه و شکل میگیره
بنازم به انعطاف شخصیت
من کل بیانیه رو خوندم بازم نفهمیدم بنده خدا نوبخت باید چه چیزی رو جواب بده
تازه با خبر شدم واسه قبولی تو دانشگاه فرهنگیان اینکه پدر مادر طرف فرهنگی باشن امتیاز داره پس همتون با خیال استخدام 100 % وارد شدین نه عزیزم همیشه باید با انحصار رقابت کرد
من موافقم
عباس فرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
منم یک دانشجو معلم هستم.میخوام به آقای نوبخت بگم که چرا داری با آینده ی شغلی جوونایی که با تلاش. تو آزمون قبول شدن و حالا باید یه سری دانشجویی که معلوم نیست تو چه محیط دانشگاهی درس خوندن بیان و شروع به تربیت بچه های مردم بکنند اینجوری خود دولتم به خاطر اون حقوقایی که تو دوران دانشجویی به دانشجو ها میده هم ضرر میکنه .چرا واسه دولت خرج الکی میتراشید؟!!!!...
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ما جز معلمی واقعا دگ امیدی به هیچ جایی نداریم
نوبخت خدایی ضرر این کارتو تا پنجاه سال دگ هم نمیشه جبران کرد
واقعا که
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با سلام
بنده يكي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان هستم بنظر من اگر بعد از پايان تحصيل جذب آموزش و پرورش شويم خيلي بهتر است تر اينكه از اول حكم بزنن و من دانشجو ديگه چه درس بخونم چه نخونم ديگه حكم دارم و بايد من نوعي كه شايد نيروي كارامدي هم نباشم جذب بشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
دروغ میگی
خانوم معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

نمیدونم دیگ چی بگم....اینهمه دانشجو با هزار تا امید و آرزو پا گذاشتن تو این دانشگاه...جوونایی که با رتبه های خوبشون میتونستن تو بهترین دانشگاه ها با شرایط عالی تحصیل کنن...ولی فقط و فقط بخاطر علاقه ای که به این کار داشتن...اومدن تو این دانشگاه با این کمبود امکانات که رسما شعب ابوطالبو مجسم کرده!
مسئولین محترم....
شما موقع تصویب یا دادن بیانیه چه کسانی رو در نظر می گیرید!!...آقا از این طرح حمایت کردند،چون بهتر از هرکسی میدونند این طرح چه مزایایی داره ولی برخی مسئولین...تنها خواهشش من اینه:داشتن اندک تدبیر و نگرفتن امید!!! و من الله توفیق...
نرگس مغاری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
_ مخالف لغو قانون تعهد خدمت هستم
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
دمت گرم خلاصه و مفید گفتی
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با حذف تعهد خدمت دانشجومعلمان مخالفم.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام
اقایی که از جنس معلم ها بوده خودش داره این حرف رومیزنه نمیدونم راه ندادنش سر کلاس انقدر فشار میاورد که میخواد این کار رو کنه
مخاطب نوبخت
صادق عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با سلام....ضمن دعوت از دوستانم به خونسردی از آقای نوبخت عاجزانه تقاضا دارم پاسخ این نامرو به صورت علنی منتشر کنند...البته اگر وقت کردن! به علاوه دوستان این قضیه از داخل دانشگاه نشر پیدا کرده که دانشجو معلم با دریافت حقوق متوقع میشه....آقای تاجیک اسمعیلی علنا تو یکی از مصاحبه هاشون از عبارت دانشجو معلم متوقع استفاده کردن:لینکشم هست.: بعد ما از آقای نوبخت چه توقعی باید داشته باشیم.. در آخر اینکه آقای نوبخت ما باید بیشتر در مورد گزینش صحیح و جذب نخبگان با استفاده از مزیایی چون بورس تحصیلی از کنکور تمرکز کنیم.... امیدواریم به امید خدا و با تدبیر دولت ازین بحران استرس زا زودتر خارج بشیم.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چرا عاجزانه وظیفشونه حمایت کنن
انصارالمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام شما که هر کار دوست دارید انجام میدید اینم روش اعتراض ما هم هیچ تاثیری نداره.
خدا پدر و مادر حاج بابایی رو بیامرزه.من الله توفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چرا تاثیر نداره؟؟؟؟؟
حق مونو میگیریم
مگه آزمون استخدامی وزارت نفت فراموش کردین
y
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اقای نوبخت بهتر نیست شما به جای کم کردن هزینه ها از این طریق به فکر راهی برای کم کردن فسادهای مالی کشور باشید
حجت
United States of America
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ما با این وزیرامون به هیچ جا نمیرسیم. آقا یون آموزش وپرورش به فنا رفته آهای مردم نمیدونید اینا چه ظلمی دارن به مردم میکنندهمه ی اساتید میدونن که آموزش،و پرورش معلمین خاصه و فقط توسطه معلمین صورت میگیره اقایون دوباره معلم با فوق لیسانس میکروبیولوژی استخدام میکنند میزارن ابتدایی درس بده ببین کی گفتم
فاضلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حقیقت امر اینه مسولین دوجریانفکری که در اموزش وپرورش هستند ازاین دانشگاه برای خودشان استفاده مبرند اقای نوبخت کار خوبی می گوید
امروز در این کشور فارغ التحصیل الحمد الله فراوان است با 6ماه دوره اموزش ما می توانیم ب هترین استعدادهای کشور را وارد اموزش وپرورش کنیم واین بازار مکاره برای ردههای جریانی تعطیل نماییم
من خودم معلم هستم ومی دانم که امروز که جریان اصلاحات در راس کارها است اصولگرایان وزارت در این دانشگاه به عنوان استاد چه استفادها می برند انهم بار علمی انچنانی ندارند
فقط یک فضای گلخانه ای درست کردند انهم نمره دادن به وفور در کل بسته شدن این بازار صد درصد به نفع ایران اسلامی است
با تشکر فراوان از دولت اعتدال
سعید کاوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
وای چقدر استرس ما چجوری درس بخونیم ای حالاحالاها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باسلام خدمت شمامجریان محترم دولت لطفابه مصوبات سندتحول بنیادی توجه کرده وبه این موضوع توجه داشته باشیدکه تنهاراهکاربرای پرورش معلمان کارآمددانشگاه فرهنگیان است
باتشکرازشمازحمت کشان گرامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
باسلام خدمت شمامجریان محترم دولت لطفابه مصوبات سندتحول بنیادی توجه کرده وبه این موضوع توجه داشته باشیدکه تنهاراهکاربرای پرورش معلمان کارآمددانشگاه فرهنگیان است
باتشکرازشمازحمت کشان گرامی
song soo ra
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
من دانشجوی دبیری دانشگاه فرهنگیان هستم.اگه این مصوبه تصویب شود،تکلیف ما و بودجه دولت که صرف ما شده است،چه میشود؟!!بسیاری از ما بخاطر تعهد کاری اش وارد این دانشگاه شدیم.تنها امید ما شغل ماست پس از مسءولیم میخواهم تنها امید ما را از ما نگیرند.با تشکر
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
از فردی مثل اقای نوبخت اصلا توقع نداشتیم چنین درخواستی بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای نوبخت هم مثل بقیه سرهنگ های دولت فرقی نداره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دانشگاه فرهنگیان از همون اول اشتباه بزرگی که کرد این بود که هر ساله تعداد زیادی دانشجو می گیرد.سالی 250 پسر فقط در بوشهر همین تعداد هم دختر و در بقیه استانها.اغلب کسانی که به این دانشگاه رفته اند با رتبه ای بوده که در هیچ دانشگاهی قبول نمی شدند.نمونش همین امثال شرط تراز گذاشتند ولی متاسفانه چون متقاضی تراز بالا نداشت شرط تراز برداشته شد.دانشجو هست با رتبه 55 هزار منطقه 3 وارد دانشگاه فرهنگیان شده.چنین شخصی چه چیزی رو می خود به نسل بعد منتقل کنه.سالی که من کنکور داشتم دانشگاه فرهنگیان دانشجو نمیگرفت ومن وارد دانشگاه دولتی در رشته فیزیک شدم که یک روز وارد اموزش و پروش بشم ولی متاسفانه با شروع بکار دانشگاه فرهنگیان و روند پذیرش دانشجو عملا هدف و تلاش من بی نتیجه ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مگه رتبه شما بهتر بود...
در ضمن ما تو دانشگاهمون از این رتبه ها نداریم
بچه های 93 که رتبه هاشون عالی هست و 87 نفر رتبه زیر 100 هم امسال جذب دانشگاه شدن
حسین ش
Netherlands
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کی گفته کسایی که به این دانشگاه میرن رتبه خوبی ندارن من خودم کسایی رو میشناسم که با رتبه 600یا700 قبول شدن
دانشجومعلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا حمید گل ماجای کسیرو اشغال نکردیم که اینطوری حرف میزنید...ببینید به شما تا حدودی حق میدم..اموزش پرورش میتونه ی درصدی مثلا 10 درصد از نیروهاشو با ازمونو دوره ی یک ساله بگیه...اونوقت شماهم شانس داری...بحث اینجاست خخیلی از ز دوسستانی که مارو بخاطر رفتن به شغل معلمی مسخره میکردن حالا مدعی شدن ماهم میخیم معلم بشیم اینارو بندازید بیرون ما بیایم تو...این درست نیست...ماطبق قانون وارد شدیم.جای کسیرم اشغال نکردیم با همهتونم تو سطح علمی رقابت میکنیم.در کل ی درصدیی برای حضور شما شانس قایل بششن قضیه کلا حل میشه..نه اینکه مارو بیکار کنن!من خودم ورودی 93 هستم ...به عشق معلمی اومدم...تو دفترچه کنکورم بحث تعهد خدمت و استخدام هستش..مسوولین نباید زیر حرفشون بزنن
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
به نظر من کسانی که داخل دانشگاه و سیستم آموزش پرورش نیستند اصلا نبایداظهار نظر کنند دوست عزیز در این دانشگاه حتی رتبه های تک رقمی کنکور هم وجود داره....محض اطلاع...
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شاید تو ایجور باشی .ولی ما بچه های مشاوره شیراز 90درصدمون زیرسه هزار هستیم.داخل اتاق ده نفری من ،هفتا زیر هزار وجود داره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خود من امسال با رتبه 600 قبول شدم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دمتون گرم
لطفا این خبرو تا آخر پیگری کنین مثل استخدام بچه های وزارت نفت که نتیجه داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یک بار نوبخت یک کار خوب میخواد انجام بده میخوان جلوش رو بگیرن...
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هیچ وقت یکطرفه قضاوت نکن
دانشجو معلم پیرو خط رهبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حتما از اونایی هستی که نتونستن وارد این دانشگاه بشی چون عرضه شو نداشتی و با این طرح مسخره موافقت میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
امان از حسادت
دانش آموز معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ببین برادر یا خواهر من
انقد عاشق جلب توجه هستی که میایی یه نظر با عنوان موافقت این موضوع میزاری تا بلکه دو نفر بیان بهت جواب بدن تا کلی ذوق کنی
اما بدون این موافقت تو برای چند هزار نفر جوون این مملکت بد میشه
اگه موافقی با دلیل بیا جلو تا با دلیل قانعت کنیم نه اینکه به خاطر جلب توجه یه چیزی بنویسی
معین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
علی لعنت الله قوم الظالمین...
دانشجو معلم
United States of America
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
با سلام
به نظر بنده این طرح هیچ وقت دیگه هم پذیرفته نمیشه...ولی بحث بنده روی پیشنهادیه که طرح شده اون هم از طرف یک مقام عالی دولت، با وجود چنین تفکراتی...واقعا جا دارد گریه کنیم به آینده اموزش و پرورش و آینده کشور!
چند سالی است که حتی جهاد کشاورزی..به فکر اموزش نیرو های خود افتاده آنوقت!! مگر نمی گوییم اینده هر کشوری را باید در اموزش و پرورش الان آن دید.خوب باید آن را به بهترین شکلش بسازیم.
نیاز به ذکر است که در دانشگاه فرهنگیان یک عده انقدر در محیط مدارس مدیریت کرده اند که تعریعی از دانشگاه و دانشجو ندارند و کوچکترین دفاعی که دانشجو معلمی از حقوق حداقلی دانشجویی خود دارد را به متوقع بودن شان تعبیر مبکنند و می توانم به جرات بگویم فقط اسم ما را دانشجو می دانند. ما حتی کارت دانشجویی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این پیشنهاد آقای نوبخت کاملا درست و بجا هست:
۱- کسانی که از طریق آزمون استخدام میشن رضایت شغلی بسیار بالاتری دارند
۲- افراد علاقه مند به حرفه معلمی که علاقه خود را یافته اند جذب شوند
۳- با استخدام از طریق آزمون میتوان محل استخدام را تعیین نمود و از جابجایی ها و انتقالی ها جلو گیری کرد
۴- هزینه های سربار آموزش و پرورش برای دانشگاه بسیار کم میشود
۵- جایی برای نگرانی از حذف دانشگاه فرهنگیان نیست میتوان با برگزاری دوره های ۱ ساله در دانشگاه فرهنگیان افراد پذیرفته شده را با حرفه معلمی کاملا آشنا نمود
۶- میتوان افراد با توان علمی بالاتر بعد از فارغ التحصیلی را استخدام نمود
۷- با پذیرش چند برابر ظرفیت در آزمون ها فقط افراد متعهد به امور تربیتی جذب شوند
8- ۱۸ سالگی زمان مناسبی برای انتخاب شغل نیست..
پیمان93
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
1-والا اینو از کجا آوردین ما موندیم ما خیلی معلمی رو دوس داریم
2-بسیار هم علاقه داریم
3-وقتی آزمون استخدامی میزارن همه ی بیکارا شرکت میکنن ولی تو کنکور رشته های مختلفی وجود داره که آدم به اونی که علافه داره
4-خیالت راحت دوباره اکثر هزینه رو ازمون پس میگیرم اگه این طور باشه فقط ما نیستیم که این همه دانشجوی بورسیه ی دانشگاه های دیگه به نظر من که باید از ائنا هم حمایت بشه
5-حرت آقا گفته در این دانشگاه شخصیت معلمان ساخته میشود بعد با یه سال...
6-بچه های اینجا همشون تئان علمی بالایی دارن اونایی که توان علمیشون بالاتر خیالت راحت باشه یه کار بهتری از معمی گیرشون میاد
ادامه داره...
پیمان93
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
...ادامه
7-الان هم اول چن برابر ظرفیت دعوت میشن بعد کلی مصاحبه و گزینش و تحقیقات یه سری افراد متعهد جذب میشن
8-شما تو 18 سالگی به بلوغ فکری نرسیدین تصور نکنین همه این جورین من خودم ورودی 93 هستم 20 سالمه و 22 ساله هم ورودی 93 داریم بعدشم هم سن و سالای ما تو جنگ فرمانده بودن پس چطور مانمیتونیم شغل انتخاب کنیم مگه تو همین سن بچه ها کنکور نمیدن و با رشته ای که انتخاب میکنن تقریبا شغلشونو انتخاب میکنن پس یعنی باید کنکورم جمع کرد
موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
امان از دست حسد
کنعان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام
1- بر اساس کدام آمار افرادی که از طریق آزمون استخدام شدند رضایت شغلی بالاتری داشتند؟
2- دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان همان افراد علاقه مند به حرفه معلمی بودند که بعضی از آنها بعد از ورود به آموزش و پرورش تغییر نگرش دادند!
3- اکثر دانشجو ها از محل استخدامشان راضی اند وجای نگرانی نیست!
4- طرح استخدام آزمایشی دانشجو ها مختص آموزش و پرورش نیستو وزارت نفت و دادگستری هم دانشجوی استخدامی دارد. چرا فقط هزینه های آموزش و پرورش سربار هستند؟
5- آیا معلمی که در مدت 1 سال با حرفه معلمی آشنا شودبا دانشجویی که 4 سال فنون تدریس ، روانشناسی کودک ، رشد ، تفاوت های فردی و... میخواند تفاوتی ندارد؟
کنعان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6- به جای این که سطح علمی دانشگاه فرهنگیان را بالا برند باید افرادی را که سطح علمی بالاتری دارند استخدام کنند؟ این پاک کردن صورت مسئله نیست؟
7- پذیرش چند برابر ظرفیت برای ورودی های 91 و92 نیز بود
8- اگر سن 18 سال سن مناسبی برای انتخاب شغل نیست چرا سن قانونی در تمام دنیا 18 سالگی است؟
ورودی ۹۳
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آخه یعنی چی؟
وقتی تو دفترچه نوشته تعهد ب خدمت داریم واس چی میزنن زیرش...اگ قرار بود استخدام نشیم مینوشتن تو دفترچه حداقل ی رشته دیگ میزدیم ک بتونیم آیندمونو تضمین کنیم
جرت مارو از انتخابمون پشیمون میکنن
ما بترتبه های بالا اومدیم
این حقمون نیس
بخدا ظلمه
دانسجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دلمون خوش بود حداقل دولت اعتدال یه فکری به حال آموزش پرورش و معلمان بدبخت و جامعه ی فرهنگی میکه....ولی بنظر اشتباه میکردیم....بنظر من تقصیر وزیره که اینقدر مجال دست درازی به دانشگاه فرهنگیان رو میده آقای وزیر و آقای نوبخت و آقای مهر محمدی له داد این دانشجوها برسید عوض اینکه هر روز یه جورایی با یه مصوباتی از حقوق و مزایاشون کم کنید.
دانشجو معلم،
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام
واقعا این بود دولت تدبیر و امید
امید 55 هزار نفر رو که با مشکلات و بی تدبیری ها در این دانشگاه ساختن رو ناامید کردن و پاک کردن صورت مسئله هنر و تدبیر نیست ،
من به عنوان یک رای دهنده به شخص رئیس جمهور از ایشان تقاضا دارم شخصا پاسخگو باشند ،
ایشان رئیس هیئت امنا دانشگاه هستن اما هرگز به این دانشگاه کمکی نکرده اند
نگذارید حرف آقا سید علی و امید 55 هزار نفر بر باد بره،
این دانشگاه خیلی مهم است،
این جمله آشنا نیست جناب نوبخت ،
وقتی پشت میز و صندلی های آنچنانی کار کنیم و نتوانیم جلوی فساد های میلیاردی رو بگیریم روا و صحیح نیست با آینده قشر مظلوم معلمان بازی کنیم
البته گوش شنوا اگر بود پیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش میدادید نه بنده
مسعود پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام.
دست خبرگذاری دانشجو بابت نشر این جوابیه درد نکنه. لطفا ما رو از تصمیم مجلس هم در جریان بذارید.
قابل توجه رييس دانشگاه
United States of America
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
جناب مهرمحممدی رییسی که هنوز حکم نگرفته اید
این دانشگاه رو رها کردی برادر،
اگر توانایی اداره ندارید با آینده جوانان ما بازی نکن،
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مگر‏ ‏این‏ ‏دولت‏ ‏کدوم‏ ‏حرف‏ ‏های‏ ‏امام‏ ‏خامنه‏ ‏ای‏ ‏رو‏ ‏اجرا‏ ‏میکنه‏ ‏که‏ ‏این‏ ‏دومیش‏ ‏باشه‏!‏
حسین ش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اآقای نوبخت به جای این که چشمتون به چهارصدتومنای این دانشجو ها باشه از حقوقای میلیونی اآقایون بالادستی کم کنین.اصلا خودتون فیش حقوقیتونو بیارین رسانه ای کنین ببینیم چقدر میگیرین
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به عنوان یکی از اولین ورودی های دانشگاه فرهنگیان: تا حالا یه هفته نشده از دست ایجور خبرهای راحت باشیم. معلما زیاد هستن زیادی که نیستن. بعد توقعه داریم رتبه بندی معلم ها اجرا بشه. تا حالا هرچی شایعه بدشنیدیم بعد چند روز راست از آب در آومده.انگار نه انگار بهترین رتبه ها دارن میان فرهنگیان.داخل اتاق خود من هفت تا زیر هزار داریم اونم در اولین دوره ای که دانشجو میگرفت و در شرایطی که شناخته شده نبود.دوره دومش به مراتب بهتر بود.انگار نه انگار مورد تاکید و تایید صریح مقام معظم رهبریه این دانشگاه ،دولت راست گویان
احمدرضا ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوستان! دولت تدبیر و امید یک اشتباه اساسی مرتکب میشود و آن اینکه دانشگاه فرهنگیان را مانند دانشگاه ایرانیان از پشتوانه های علمی و نیروی انسانی دولت احمدی نژاد میداند.در حالیکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه فراجناحی است و تنها وظیفه ی تربیت معلمینی متعهد و متخصص را داراست. که الحمدللّه با عدم تلاش ها فرهنگی و تقویت علمی دانشگاه فرهنگیان که آن هم از قصور دولت است کارآمدی مد نظر را نشان نداده است. چطور است که به جای لغو تعهد دانشجومعلمان، استخدام مسئولین پردیس ها و یا مسئولین دانشگاه ها را از رسمی به پیمانی تنزیل دهیم. یا حداقل حقوق و مزایایشان را کم کنیم. یا مثلا وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کنیم و یا حداقل از وزیر علوم در مجلس سوال بپرسیم که چرا همکاری لازم را با آموزش و پرورش نمیکند.
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خصوصا سرپرست دانشگاه فرهنگیان رو باید بیرون کنن .سرپرستی که فکر دانشجوهاش نیست .به هیچ دردی نمیخور
دانشجومعلم دیگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این چه وضعشه؟؟؟؟؟
خوب زودترخبرمیدادین که مانیایم دانشگاه فرهنگیان!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوستان گرامی دانشگاه فرهنگیان انقدر مورد تاکید رهبری بوده که هر گاه رهبر وزیر اموزش وپرورش را میبیند از او در مورد این دانشگاه سوال میفرمایند حال سوال من اینجاست مگر میشود سند تحول اموزش وپرورش که مورد تایید رهبری بوده توسط اقای نوبخت زسر سوال رود
پریسا دریکوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با سلام ...من تنها یک حرف دارم و انتظار دارم که دوستان روش فکر کنن، اونم اینکه دانشگاه فرهنگیان فقط هدفش درس دادن و فرستادن معلم سر کلاس نیست بلکه روی رفتار و اعتقادات دانشجویان هم کار میکنه، پس نتیجه میگیریم که توی این 4 سال به هدفش میرسه. پس هدف ما هم این است که بتونیم بچه های سرزمینمون رو درست تربیت کنیم، پس مطمئن باشید دانشگاه فرهنگیان میتونه به این هدفش برسه و ان شاالله که میرسه
پریسا دریکوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با سلام ...من تنها یک حرف دارم و انتظار دارم که دوستان روش فکر کنن، اونم اینکه دانشگاه فرهنگیان فقط هدفش درس دادن و فرستادن معلم سر کلاس نیست بلکه روی رفتار و اعتقادات دانشجویان هم کار میکنه، پس نتیجه میگیریم که توی این 4 سال به هدفش میرسه. پس هدف ما هم این است که بتونیم بچه های سرزمینمون رو درست تربیت کنیم، پس مطمئن باشید دانشگاه فرهنگیان میتونه به این هدفش برسه و ان شاالله که میرسه
حمید براتی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چگونه حاضریم برای تیمهای فوتبال و بازیکنانی که حتی بازی هم نمیکنند پول خرج کنیم اما برای فرهنگ وآموزش کشور که میتواند زمینه ساز جامعه ی پویا و...باشد حاضر نیستیم قدمی برداریم؟!!!مسلما معلمان میتوانند جامعه ی را تربیت کنند که هم به لحاظ اسلامی هم به لحاظ علمی در بالاترین سطح ممکن باشد اما با نگاه های سطحی این امر به فراموشی سپرده میشود.
ﻋﺼﻤﺖ ﻧﺒﻲ ﺯاﺩﻩ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ﺑﺎ ﺳﻼﻡ.ﻣﺎ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﻌﻠﻢ اﺻﻮﻝ ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﺧﺎﺻﻲ ﺭا ﻣﻲ ﺁﻣﻮﺯﻳﻢ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﻣﻌﻠﻤﻲ ﻭاﻗﻌﻲ ﺑﺎﺭ ﺑﻴﺎﻳﻴﻢ.ﻣﻌﻠﻤﻲ ﺳﻂﻞ ﺑﺎﺯﭘﺲ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﺎﻳﺮ ﺭﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﺎ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺷﻐﻠﻲ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﻴﺪا ﻧﻜﺮﺩ ﺑﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻡ ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﺭﺑﻴﺎﻳﺪ.ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺎ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ي ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ.ﻣﻌﻠﻤﻲ ﻫﻨﺮ اﺳﺖ و اﻓﺮاﺩ ﺧﺎﺹ ﺧﻮﺩ ﺭا ﻣﻲ ﻃﻠﺒﺪ.اﻳﻦ اﻓﺮاﺩ ﺧﺎﺹ ﻫﻢ ﻫﻤﺎﻧﻂﻮﺭ ﻛﻪ ﺷﺮاﻳﻄ ﺧﺎﺹ اﻳﻦ ﻣﺮاﻛﺰ ﺭا ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗﻌﻬﺪ اﻭﻟﻴﻪ ﺷﺎﻥ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ اﻧﺪ اﺯ اﻳﻦ ﻧﻬﺎﺩ ﻧﻴﺰ اﻧﺘﻆﺎﺭ ﭘﺎﻳﺒﻨﺪﻱ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﺭا ﺩاﺭﻧﺪ...ﺗﻠﻮﻥ اﻣﺮ ﭘﺴﻨﺪﻳﺪﻩ اﻱ ﻧﻴﺴﺖ..ﺗﺎﻣﻞ ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﺪ!ﻣﺎ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻓﺮﻫﻨﮓ اﻳﻦ ﻣﺮﺯ و ﺑﻮﻡ ﺭا ﻣﻴﺴﺎﺯﻳﻢ ﺑﻪ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻫﺎﻱ,ﺷﻤﺎ ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﻳﻢ..
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با سلام و احترام
با لغو تعهد دانشجو معلمان تنها خودتان را زیر سوال میبرید.واقعا لیاقت افرادی که با رتبه هاای خوب و شخصیتهای مناسب در این دانشگاه قبول شده انداین است که ناشایست خوانده شوند????حقمان را ضایع نکنید .حقمان را ضایع نکنید.حقمان را ضایع نکنید
همه ی افرادی که تو این دانشگاه ها هستند به خوبی درس می خوانند و کار می‌کنند و فعال هستند.افرادی هستند که در کمتر دانشگاهی یافت می شوند...صرفا جهت اطلاع.
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای مهر محمدی و آقای نوبخت ای کاش به جای اینکه برای نشون دادن خودتون تو رسانه و اینکه بگید ماهم داریم کار می کنیم یه کم فکر می کردید و بعد حرفاتون رو می زدید.موضوعی(جایگاه دانشگاه فرهنگیان) که در سند تحول بنیادین اهمیت ویژه ای دارد ولی آقای مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان از این موضوع با اینکه اطلاع دارند در صد تضعیف و حذف این دانشگاه هسند
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خداییش به عنوان کسی که توی یه خانواده فرهنگی بزرگ شدم و الان هم اومدم دانشگاه فرهنگیان، میدونم که انگیزه شغلی داشتن و با این انگیزه وارد شدن حماقت محضه! مگه الان چقدر پول میدن و بعدا چقدر قراره اضافه کنن؟ تهش منم باید مثل پدرم واسه کسب درآمد راننده آژانس بشم یا خوشبینانه اش از ۷ صبح تا ۱۲ شب کلاس خصوصی بگیرم! چه انگیزه مالی! چه کشکی!
معلمین مظلوم
Kazakhstan
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با سلام... مستقیم میرم سر اصل مطلب نمیدونم چرا تا کسری بودجه ای پیدا میشه و ... دیواری کوتاه تر از آموزش و پرورش و معلمین پیدا نمیکنن نمیدونم تاریخ چگونه درباره این تصمیمات قضاوت خواهد کرد تصمیماتی که بزرگترین ظلم رو به فرهنگ و آموزش و پرورش یک کشور میکنه به جای اینکه بیان به معلم و شغل او بیشتر اهمیت بدن بدتر روحیه دانشجویانی که قراره چند سال بعد روح و روان بچه مردم دستشون باشه خراب میکنن .... فقط یک جمله آموزش و پرورش یک نهاد مصرف گرا نیست بلکه تولید گراست و آقایون به جای اینکه از اقتصاد غرب و امکاناتشون حرف بزنن برن ببینن اونا واسه معلم و نظام آموزشی کشورشون چیکار میکنن .... یه نکته هم برای وزیر آموزش و پرورش اینکه یه نگاه به وزیر بهداشت بکنه درآمد پزشکان همین جوریش میلیاردیه اضافشم میکنه
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از مسوولین تقاضا دارم کمی در مورد طرح تامل بیشتری کنند و حاصل تلاش 2 ساله ی ما در این دانشگاه را به باد فنا ندهند لذا اگر قرار است چنین طرحی اجرا شود چرا اصلا این طرح اجرا شد که حالا بخواهند جمعش کنند؟
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از مسوولین تقاضا دارم کمی در مورد طرح تامل بیشتری کنند و حاصل تلاش 2 ساله ی ما در این دانشگاه را به باد فنا ندهند لذا اگر قرار است چنین طرحی اجرا شود چرا اصلا این طرح اجرا شد که حالا بخواهند جمعش کنند؟
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
واقعن برای تفکر کسی که اینجوری می خواد کسری بودجه رو جبران کنه متاسفم
این کار مخالف با فرمایشات رهبریه
دانشجو دانشگاه فرهنگیان
United States of America
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
واقعا که ،
هم از دولت بودجه میگیرن و هم از ما،
از دانشجویان خوابگاهی که نصف هفته خوابگاه هستن ترمی 800 هزار تومم میگیرن،
دانشگاه آزاد ترمی هشتصد نمیگیره که شما میگیرید
مسئولین محترم خجالت بکشید از حرف های رهبرمون که توجه نکردید و 55 هزار دانشجومعلمی که دو سال با بی تدبیری شما در دانشگاهی که با بی برنامه گی و بی تدبیری نابودش کردید درس خوندن ،
من حلالتون نمیکنم آقایون،
رییس جمهور محترم و عزیز که ریئس هیئت امنا ما هستید لطفا تدبیری کنید عزیز
ado
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
باسلام خدمت مسئولین محترم@لطفا به سوالات من پاسخگویی کنید*
ایا با معنی حق الناس اشنا هستید ک55هزار دانشجو با دیدن شرایط در دفترچه انتخاب رشته وبا اتکا به ان وعده ها وارد این دانشگاه شدند؟؟؟(بسیاری از دانشجویان در رشته و دانشگاه های بهتری میتوانستند وارد شوند ولی ملاکشان ازانتخاب این دانشگاه علاقه و اتکا به شرایطی بود که در دفترچه بود)
ایا بودجه میلیاردی فوتبالیست ها لازم و بودجه دانشگاه بنیادی فرهنگیان اسراف و غیر ضروریست؟؟؟
ایا به فرمایشات مقام معظم رهبری در اردیبهشت 92دقت فرموده اید؟؟؟
ایا دقت نموده اید که در فصل امتحانات دانشجویان توانایی تحمل استرس را ندارند؟؟؟؟

نوبخت. جهانگیری .مجلس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
این دولت یه کارایی میکنه ها...........مث اینکه نمیخواد 4 سال بعدی ما بهش رای بدیم ها ......روحانی مچکریم .............
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چرا یه خورده به آخرتشون فک نمیکنن چجوری میخوان جواب این همه دانشجو رو بدن من که از حقم نمیگذرم
یاشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کسی که معلم نیست نمیتواند اضهار نظری در مودر دانشگاه فرهنگیان کند اگه به دولت قبل نگاه کنیم میتونیم ببینیم که چقدر به تعلیم .تربیت مدرن اهمیت میذاشت.ولی این دولت نه
فارغ تحصیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دولت از اول باید فکر میکرد. نه اینکه هم رشته های پایه الان بیکار باشند وکسانی که از بهترین دانشگاهها مدرک گرفتن تا معلم بشن و به معلمی علاقه داشتن الان بیکار و ارشد گرفتنشونم بی فایده کدوم شرکت یاکدوم نهاد رشته پایه می گیره الان بیشتر کسانی که رشته پایه خوندن بیکارن.. حالا هم دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هر چند این مدت حقوق گرفتند وبیمه شدند ولی خب بیشترشان علاقه به معلمی نداشتن فقط به خاطر حقوق و مزایاش رفتن.ازطرفی دولت هم نمی تونه تعهدی که داده رو عمل نکنه انشالله هر چی خیره پیش بیاد.
دانشجو دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
به ولله من عاشق معلمی بودم که با رتبه دو رقمی این رشته را انتخاب کردم.درضمن داوطلبان باید مصاحبه بشند و تو مصاحبه گزینش بشند اگه داوطلبی علاقه نداشته باشه از چهرش معلومه و از حرفاش تو مصاحبه ردش میکنند.بی پرده بگم چرا خودمونو میزنیم به کوچه علی چپ فارغ التحصیلان دیگه دانشگاه ها چون میبینند جایی کار خبری نیست از اجبار و بی علاقگی مجبورن آموزش و پرورش را انتخاب کنند.تازه معلم شدن الکی نیست عشق میخواهد کسی که صبح تا ظهر سر کلاسه و با بچه ها رفت و آمد داره و تازه اعصابشون خرد میشه ولی میمونند چون علاقه دارند و با حقوق چندرغاز به معنی واقعی کلمه میسازند درحالیکه اگه کس دیگه ای باشه دو پاداره صدپا دیگه قرض میگیره و دمشا میذاره رو کولش و الفرار!
یاشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خودمان کردین که لعنت برخودمان باد ما به هوای دولت احمدی نژادوحاج بابایی اومدیم نه روحانی فانی که میخوان دانشگاه رو فانی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
این پیشنهاد آقای نوبخت بر خلاف قانون هستش،در ضمن عدالت،انصاف و قانون میگه نباید ورودی های 91 92 93 رو شامل بشه
سید محمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
توسعه پایدار ن احتیاج به اقتصاد دارد. نه احتیاج لغو تحریم و ن حتی نفت .
تنها دلیل توسعه پایدار یک کشور ، فرهنگ آن است .
اگر کشوری فرهنگی ساخته با آداب خودش نداشته باشد ؛ توسعه اش هم ناپایدار است .
کشوری که میخاهد جهان را آماده ظهور کند فرهنگش از کجا ساخته می شود .؟
جناب آقای نوبخت همین حالا نیز وضعیت آموزش و پرورش ما اسف بار است . هم ما و هم شما میدانیم که شرکت هاهی آموزشی (شرکت هایی که به ازای تعداد دانش آموز در روستا مبلغی می گیرند ..سرانه هر دانش آموز 1/5 میلیون و همینطور دو نفر را به کلاس میفرستند....) چ بلایی بر سر تعلیم و تربیت کشور آورده اند . اگر مالزی و ژاپن پیشرفت می کنند دلیلش توسعه آموزش و پرورششان است . شما فقط به فکر 4 ساله خودتان هستید نه آینده کشور. نه توسعه فرهنگ ملی .
دانشجو معلم پیرو خط رهبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام آقای نوبخت به اصطلاح دکتر!!!من و تمام دانشجو معلمان این دانشگاه عظیم با طرح شما کاملا مخالفیم!!و شما چگونه بر خلاف نظر رهبری نظر می دهید چرا برای جبران هزینه هاتون جلوی اختلاس های میلیاردی رو نمیگیرید و چرا می خواهید مغز وزارت آموزش پرورش رو که دانشگاه فرهنگیان هست با طرح های بی خودتون متلاشی کنید؟
کفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اوایل این ترم وقتی رفتم کارورزی معلم های مدرسم گفتن اشتباه کردی اومدی آموزش و پرورش! معلمی هم شغله آخه ؟!! به حرفشون توجه نکردم چون عاشق معلمی بودم ولی دیگه این رفتار زشت مسئولین کشور رو نمیتونم تحمل کنم یکی نیست بگه آخه کی تورو مسئولت کرده؟
مصطفی
Netherlands
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای نوبخت..حضرت اقا میفرمایند این دانشگاه فرهنگیان مهم است آن را جدی بگیرید حالا اگر شما دلت میخاد که بر خلاف نظر ایشون عمل کنی بازم از این شیرین کاری ها بکن...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
انصافا این کار خیلی اشتباهه.همه ی این بچه ها با کلی شوق اومدن تربیت معلم اما این کار نابودشون میکنه.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
باز هم معلمان مظلوم واقع شدند
این بازی تا کی ادامه دارد آیا درست کمبود بودجه کشور را از این طریق جبران کرد
آقای نوبخت شما که خود معلم هستید
شما چرا
البته لغو تعهد یعنی زیر قول زدن که در کشور اسلامی این نباید رخ دهد
آیا میدانید چندین هزار نفر با این تعهد شما متأهل شده اند؟
آیا میدانید چند9نفر بهترین دانش3های کشور را به خاطر این تعهد رها کرده اند؟
آیا میدانید در طی این دو سال ماهانه 45 درصد حقوق ما کسر میشه؟
در حالی که این کسری حقوق خیلی بیشتر از هزینه ای که برا ما میکنن
...
درسته اگه شما میدانستید در ایام امتحانات این جو را ایجاد نمیکردید
منتللیل ئیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با سلام واقعا چه معنی داره این پیشنهادات؟ما عمرمونو گذاشتیم تو این دانشگاه برای چی باید از حقمون بگذریم؟
اگه قرار نبود استخدام بشیم مگه مریض بودیم که دانشگاه تهران نریم ؟>؟؟؟؟؟؟
لطفا مسعولین دلسوزانه تر برخورد کنن
؟؟؟؟؟؟












































































































































































یزد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ماسفم برای کسانی که اهمیت معلمی را درک نکرده اندآیا همین آقایان حاضرند فرزندشان را تحویل کدام معلم می دهند که 4سال آموزش دیده بدهند یا معلمی با یک سال آموزش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
من می خوام بدونم دولت ماتوانایی مدیریت منابع تامین بودجه رونداره که برای جبران کمبودبودجه بیادحقوق بسیاربسیارناچیزدانشجومعلماروبرداره وبرای توجیه این کارغیرقانونی ومسخرشون بی کفایتی دانجومعلمارومطرح کنه(که البته کاملاغلط واشتباههه زیرادانشجومعلماتوسط همین کارگزاران تربیت شده دولت مراحل مصاحبه وهفت خان رستم روگذروندن اونم باداشتن رتبه های عالی)درضمن بچه هاخودتون به فکرباشیدازآقای مهرمحمدی که به نظربخاری درنمیاد اینم ازشانس ما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آ؛خه ورودی های 93چه گناهی کردن،امسال تمام ورودی های93بارتبه های عالی(خودمن میتونیتم مهندسی بهترین دانشگاه های کشورروبزنم امااومدم ودانشگاه فرهنگیان روانتخاب کردم وخیلی ازدوست های من بارتبه های2یا3 رقمی فقط توبرگه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان روزدن وباگذشتن ازهفت خان رستم وکلی مصاحبه تونستن قبول شن)وکلی گزینش اومدن دانشگاه فرهنگیان آیادرسته که زحمت هاوآینده ی همه ی ماروبه خاطربی تدبیری خراب کنین توروخداکاری کنین امیدوآیندمون ناامیدنشه اگه تعهدروبردارن تکلیف اون 10 یا11 هزارورودی93 که اونجا روانتخاب کردن چی میشه توروخدادستمون روتوحنانذارین وتکلیف استخدامی مارومشخص کنید وباسرنوشت وشغل آیندمون بازی نکنین
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای نوبخت شما وقتی این قضیه رو بیان کردید به فکر دانشجویانی که این دانشگاه رو انتخاب کردند بودید .مسلما نه.ولی یادتون باشه تمام این ها حق الناس هست .این طرح چه تصویب شود چه نه شما در آن دنیا باید پاسخ گو باشید این استرسی رو که به ما وارد کردید .این ناراحتی رو که ایجاد کردید .شما باید از تمام دانشجو معلمان عذر خواهی کنید ودر صورتی که تصویب بشود به تمام تک تک ثانیه هایی که برای کنکور درس خواندم وبا بهترین رتبه که آوردم میتوانستم در دانشگاه تهران درس بخوانم و به فرهنگیان آمدم وبه خاطر بی کفایتی شما مسئولین زحماتم نابود شود نمیگذرم.مطمئن هستم خیلی از دوستان دیگر هم مثل من هستند.(چگونه دانشجوهای فرهنگیان را بارتبه 40 /100/...کنکور ناشایست میدانید.؟؟؟؟؟؟ شایستگی از نظر شما چیست ؟؟؟؟؟؟)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اجازه نمیدیم لغو بشه
حتی برای بچه های 94 و 95
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آفریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
آقا اجازه
United States of America
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوستان عزیز بیاید یه کامیون آجر آوردم این دیوارمون رو یکم بلندتر کنیم ، دیوار کوتاه تر از ما پیدا نکردن!!!!!آخه تا کسری بودجه میشه یاد معلم ها میفتن. بنا به گفته ی رهبر داتشگاه فرهنگیان یک مسأله ی خیلی مهم است که انگاری مسولین ما هنوز نمیدونن هزینه کردن در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری بلند مدت است!!!!!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از دولت راستگویان تقاضا دارم به جای دامن زدن به برخی بازی های سیاسی و جناحی ، اعتدال را که شعار انتخاباتی شان بوده است به معنای واقعی رعایت نمایند این دیدگاه که دانشگاه فرهنگیان رو بازمنده از دولت احمدی نژاد بدانیم دیدگاه متحجرانه ای هستش که دولت تدبیر و امید از اول کارش این دیدگاه رو داشته و بر مبنای اون عمل می کنه. آقای نوبخت کسری بودجه رو چرا دارید از فرهنگیان پر می کنید ؟
به قول دوستمون اگر می توانید فیش حقوقی خودتون رو رسانه ای کنید در دولت راستگویان!
یا یک پیشنهاد دیگه بیایم از فیش های حقوقی شما و امثال شماها ماهی چند ملیونی کم کنیم تا شاید کسری بودجه جبران بشه پیشنهاد خوبی نیست
! با وجود تاکید رهبری به دانشگاه فرهنگیان این نامه شما چه معنی و مفهومی دارد آقای نوبخت؟
امیر
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از دولت راستگویان تقاضا دارم به جای دامن زدن به برخی بازی های سیاسی و جناحی ، اعتدال را که شعار انتخاباتی شان بوده است به معنای واقعی رعایت نمایند این دیدگاه که دانشگاه فرهنگیان رو بازمنده از دولت احمدی نژاد بدانیم دیدگاه متحجرانه ای هستش که دولت تدبیر و امید از اول کارش این دیدگاه رو داشته و بر مبنای اون عمل می کنه. آقای نوبخت کسری بودجه رو چرا دارید از فرهنگیان پر می کنید ؟
به قول دوستمون اگر می توانید فیش حقوقی خودتون رو رسانه ای کنید در دولت راستگویان!
یا یک پیشنهاد دیگه بیایم از فیش های حقوقی شما و امثال شماها ماهی چند ملیونی کم کنیم تا شاید کسری بودجه جبران بشه پیشنهاد خوبی نیست
! با وجود تاکید رهبری به دانشگاه فرهنگیان این نامه شما چه معنی و مفهومی دارد آقای نوبخت؟
سانسورچی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا ما به امید تعهد خدمت ازدواج کردیم الان باید چه کار کنیم نه تنها من خیلی هستن به خاطر همین تعهد ازدواج کردن اگه لغو کنن بی خانمان میشیم که
نوبخت جهانگیری مجلس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا چرا نظر من رو نمیذارید
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
یک شبه مسئولی خواب احداث دانشگاه فرهنگیان میبینه و این بار یکی دیگه شون خواب لغو تعهد.... متاسفم واقعا برای این آدما
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دانشگاه فرهنگیان که نیومده یک سری تعداد مشخص از افراد و آشنایان مسؤلان را استخدام کند
مثلاً در سال 93 یک میلیون در کنکور با هم رقابت کردند و از بین کسانی که مجاز به انتخاب رشته شدند همگی می توانستند دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنند و یک سری که زحمت زیاد کشیده بودند و شایسته بودند و در مصاحبه و گزینش در دانشگاه قبول شدند و ما بقی به دانشگاه های دیگر رفتند، حالا اگر این طرح آقای نوبخت اجرا شود یعنی کسانی که شایسته بوده اند و در مصاحبه پذیرفته شده اند را کنار بگذارند و کسانی را که در ورود به دانشگاه فرهنگیان نا موفق بوده اند برای معلمی انتخاب کنند.
آقای نوبخت فکر می کنند که اگر این طرح اجرایی بشود یعنی مشکل کسری بودجه هم حل می شود.
نمی دونم چرا فقط به ما گیر دادن، دانشگاه های دیگه ای هم هستن.
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اگر برای ما که ورودی 93 هستیم و از قبل با شرایط استخدامی انتخاب رشته کردیم در صورت لغو تعهدخدمت به نهادهای مربوطه شکایت خواهیم کرد چرا که حق ما با توجه به رتبه خوب ضایع شده و بهتر است این پیشنهاد از سال جاری اجرا شود تا از افراد حقی ضابع نشود
ورودی93دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
به نظر شمازمان مناسب برای مطرح کردن چنین موضوعی الآنه؟اگه زودتر این موضوع رو مطرح میکردین مسلما ماهم تو انتخاب رشته بیشتر دقت میکردیم و تصمیم دیگه ای میگرفتیم.اینجوری ما و زحمت هامون قربانی تصمیم های شما میشه.
دانشجو 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
واقعا که این دولت خودشو خوب نشون داده!
حالا مابا رتبه 300 شدیم بی کفایت بعد بورسیه های نفت وعلوم قضایی و... خیلی با کفایتن؟چه درسی چه اخلاقی و مذهبی!
کلا دیوار از معلما کوتاه تر نیس هیچ وقت نه؟والا ما اگه واسه پول اومده بودیم میرفتیم بورسیه جاهای دیگه می شدیم نکه مث خنگا انتخاب اول بزنیم دبیری!
محمد گوهری
United States of America
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای. نوبخت آیا به خاطر بی کفایتی دولت برای حل مشکلات بودجه باید با زندگی 77هزار دانشجو دانشگاه فرهنگیان بازی کرد؟واقعا شما می دانید اسلام چیه که حقوق جمهوری اسلامی رو میگیرد؟ حالا واقعا به حال اون که شما رو انتخاب کرده گریه کرد.یادش بخیر دکتر احمدی نژاد مرد بود.
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام از همه ی کسانی که این جوابیه رو نوشتند نهایت تشکر را دارم
انشالله که تعهد به خدمت لغو نمیشه چرا که در صورت لغو شدن تعهد به خدمت ظلم بزرگی به عاشقان حرفه ی معلمی میشه
ما همه از با رتبه های برتر و از روی عشق این دانشگاه و این شغل را انتخاب کردیم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
من از 88 تا 80 دانشجوی تربیت معلم بودم و الان هم سه ساله که معلمم و متعهد به خدمت هم نبودم. همه ی هم دوره ای های من هم اینگونه بوده اند.
هر چند با سیاست های دولت در بخش آموزش و پرورش به شدت مخالفم و نقدهای اساسی دارم که یک معلم امروز از یک کارگر در جامعه پایین تر است؛ اما با اینکه دانشجویان تربیت معلم از ابتدا استخدام شوند و حقوق بگیرند به شدت مخالفم چون نتیجه ای جز بی تحرکی و صرف هزینه ی بیهوده برای نظام آموزشی نداره. تعهد استخدامی لازم است اما دادن حقوق نه. ورودی های 88 تربیت معلم که نه تعهد خدمت داشتند نه حقوق گرفتند بلکه شهریه هم دادند به اذعان همه مسئولان از دوره هایی که ازاول حقوق گرفتند و متعهد به خدمت شدندخیلی موفق تر و کارآمد تر هستند.
این دولت نگاهش صرفا پولی است به تعلیم و تربیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادت!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
کافر همه را به کیش خود پندارد .
از طرز نوشتنتون معلومه که چقدر مفید هستید برای آموزش مملکت
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
واقعا متاسفم واسه آموزش و پرورش که طرز تفکر معلمش اینجوریه
این حرفا چیه میزنی؟
مگه شما دانشگاه فرهنگیان رو دیدی که میگی بی تحرکه
برو ببین تو همین دو سال دانشجو معلما چقدر رتبه و مقام کسب کردند
چقدر مقاله دادند
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
چرا حسادت دوست من؟ کاملا هم درست گفته. از حقیقت نباید فرار کرد. واقعا حقوق دادن از اول به دانشجوها هر جا باشه اشتباهه. همین که سربازی نمیرن خدارو شکر باید یکنند. تعهد خدمت خوبه ولی حقوق زوره برای بقیه ی دانشجوهای کشور که اغلب از دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان کوشا تر و رتبه های بهترن.
ما خودمون معلیم و بچه هامونم دانش آموز پس دلمون برای آموزش و پرورش می سوزه ولی شما نگاهتون بخشیه
اینو هم بگم که با نظر دولت مخالفم. امیدوارم دولت در مورد آ. پ به خودش بیاد واقعا
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
تو دیگه کی هستی
م گایینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بسم رب الشهدا و الصدیقین
بنده ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان با رتبه ۳۱۲ انسانی هستم. همانطور که در مصاحبه هم گفتم به خاطر علاقه به رشته معلمی حاضر شدم از بهترین رشته ها و دانشگاه های شهر خود و دیگر شهر ها صرف نظر کرده و به شهری با مسافت 500 کیلومتری شهر خودم برم. آیا این با معیارهای انسانیت موافق است که افرادی تهمت ناشایستگی بر ما و دانشگاه بزنند؟ آیا این هدر دادن فقط شامل منابع مالی کشور است و ذهن و استعداد جوانان کشور نیست که با تصویب قانون جدید هدر می رود؟
در پایان فقط می خاهم بگویم تنها من نبودم که بارتبه سه رقمی آمدم یک دوستم با رتبه دورقمی و دو دوست دیگر با سه رقمی رشته های دانشگاه فرهنگیان رو در شهر هایی چون ساری و همدان انتخاب کردند.
لبیک یا خامنه ای، ما پشت رهبر عزیزمان هستیم و ایشان
دانشجو معلم زبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خدایا خودت کمکمان کن! یعنی ما قراره دیگه معلم نباشیم؟ خدایا خودت به داد نودو سه ایا برس. مگه ما چه گناهی کردیم. رهبر عزیز ما نمایندگان مجلس گرامی ما نودو سه ایا رو کمک کنید...
ما بعد از خدا امیدمان به شماست!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
همیشه وقتی کشور با کمبود بودجه مواجه میشه دیوار آموزش و پرورش از همه ی وزارت خونه ها کوتا تره
منی ک ب امید داشتن شغل و با علاقه ب شغل معلمی یک سال شبو روزمو صرف درس خوندن کردمو با رتبه ی 600 و کلی فیلترینگ دیگه تونستم امسال قبول شم حقم نیس ک اینطور حقوقم پایمال شه ن من بلکه همه ی ورودی های 93
لااقل انتظار حمایت از طرف آقای مهرمحمدی رو داشتیم ک اونم ...
واقعا متاسفم ...
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
اشکاتو پاک کن گریه نداره که!درست میشه خدا اون بالاست هم ماهارو میشناسه هم اونارو...
hosein
United States of America
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
میشه بگيد گزینش دانشجو از پردیس ها نباشه پس از كجا باشه؟؟ قبولی های دانشگاه فرهنگیان جزو بهترین های كنكور هستن از نظر سطوح علمی در بالاترین حد ممكن قرار دارن و علاوه بر این، از دو صافی به نامهای "مصاحبه" و "گزینش" هم رد میشن و این یعنی معلمهای آینده Perfect هستن پس در تصمیم تون تجدیدنظر كنید چراكه حذف قانون متعهدین خدمت برخلاف فرمایشات رهبر عظیم الشأن كشور است.
رضا ورودی 93
United States of America
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا این یعنی چی؟ با ورودی های 93 میخوايد چیكار كنید؟ دیوار كوتاه تر از معلما پیدا نكردین؟ مگه معلما چقدر میگیرن كه اینقدر حساس شدید؟ شما بهتره بگردید دنبال اونایی كه 10ها برابر حقوق ماهانه معلما رو روزانه و حتی ساعتی در میارن. اگه واقعا به فكر بودجه مملكت هستید. یه سؤال: شما كه اینقدر دقیق هستید و دنبال جلوگیری از هدر رفتن سرمایه مملكت هستید، با فساد مالی بانكی و اون میلیارد ها و میلیارد هایی كه دزدیده شد چیكار كردید؟!
محمدرضا گل محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
با سلام خدمت جناب نوبخت عزیز که همواره به فکر پیشرفت مملکت هستند جناب اقای نوبخت از شما سوالی دارم ایا تا به حال قشری مظلوم تر از معلم بوده؟ ایا معلمی شغل کوچک و بی ارزشی است؟چگونه شما به ابن راحتی از لغو تعهد دانشجو معلمان سخن می گویید در صورتی که معلم در طول زمان ساخته و پرداخته میشود نه با چند ساعت کلاس ضمن خدمت در عرض 1 سال که ان هم چندان جدی گرفته نمی شود در ضمن اقای دکتر مگر غیر از این است که معلم باید در فضای اموزشی پاک وسالم وبه دور از هرگونه مشکلی تحصیل کند تا بتواند در اینده دانش اموزانی را تربیت کند که بتوانند اینده کشور را بسازند مگر دانشجویانی که به این دانشگاه امدند انگیزه مالی داشتند که اگر اینگونه بود اکثرشان به دانشگاه های اطلاعات و یا علوم قضایی میرفتند
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
تورو خدا خودمونیم کدوم عقل سلیم لغو تعهد تربیت معلمو قبول داره???
د ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
دستشون درد نکنه واقعا، خوب جوابی بود
میلاد صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
اقا تو یک کلمه با این کار عدالت از بین میره.
ز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
واقعا دست شما درد نکنه که به دانشجو هایی با این رتبه های خوب که می تونستن بهترین دانشگاه ها رو انتخاب کنن،ولی به عشق معلمی از بهترین رشته ها و دانشگاه ها گذشتن و فرهنگیان رو انتخاب کردند می فرمایید شایستگی ندارند و بی کفایت اند؟؟!!!حالا توی کشور این همه در هر زمینه ای داره اسراف میشه،چرا جلوی اونا رو نمی گیرید،و همه مشکلات مالی رو تو بخش فرهنگی اون هم تو قسمت آموزش و پرورش که مهمترین بازوی کشوره پیدا کردید؟!کسری بودجه و کمبود پول از اول تو کشور هست باید از اول فکر همه چیز رو می کردید و بعد دانشجو می پذیرفتید!پس جواب این همه دانشجومعلم رو که لحظه لحظه دوران دانشجوییشون رو به عشق معلم شدن وتدریس گذراند،کی می خواد بده؟؟!!!واقعا که دل بزرگی می خواد دل این همه دانشجومعلم به خاطر بی فکری و بی برنا
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
ا عرض سلام
به نظر می رسد که آقای رییس جمهور فهمیده اند که هدف این دانشگاه من در آوردی که در حد یک مدرسه می باشد و نه دانشگاه، نمی تواند به اهداف عالی امر تعلیم و تربیت جامعه عمل بپوشاند . عده ای بیسواد و مدرک آورده از پونای هند ، تاجیکستان و بقیه دانشگاههای نامعتبر خارجی می خواهند برای خود جایگاه هیئت علمی درست کرده و حقوق چند میلیونی طلب کنند.
مگر اینها همان تربیت معلم سابق نیستند که این همه مشکل در مقاطع راهنمایی و ابتدایی داریم. از وزارت علوم خواهشمند است بررسی شود که چند درصد سر فصلهای مصوب آن وزراتخانه تدریس می شود بدون به روز رسانی. آیا وزارت آموزش و پرورش نمی تواند نیروهای خود را از دانشگاه معتبر کشور تامین کند که از لحاظ ضریب هوشی و سواد از تحصیل کردن اینچنین مراکز من در آوری ،
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سینا اگه یکمی سواد داشتی این حرف رو نمیزدی الان بسیاری از دانشجویان این دانشگاه رتبه های سه رقمی هستند و با انگیزه شما جای دیگت داره میسوزه
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
واقعا برای نظرتان متاسفم.این دانشگاه ریشه داراست ویکی از پایه های رشد وتعالی این کشور است
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
آقاسینا اگ یکم منطقی فکرمیکردین این حرفارو نمیزدین.
شمایی که سواد خوندن نوشتن دارین فقط میتونم تا این حدشو بگم بافرهنگ کاری ندارم.من ورودی92دانشگاه فرهنگیان تبریز رتبه 25 آیا نمیتونستم برم سراغ داروسازی و دندانپزشکی واین رشته ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ریشه سواد همه ما ازهمون دانشگاه فرهنگیانه و دانش آموخته هاش بوده نه کس دیگه.
12
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
متاسفم برای دولتی ها که هزینه برای تعلیم و تربیت رو اسراف میدونن
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
تاوقتی به آموزش و پرورش نگاه مصرفی میشه باید منتظر از این بدترش باشید ظاهرا این آقایون نمیدونند کشورهای پیشرفته چطور توی آموزش وپرورش هزینه میکنند بعله البته کشورهای پیشرفته رو عرض میکنم،شایدم میدونند اما طبق معمول جنجال آفرینی وسیاست بازی!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
دمت گرم فقط میخواستم بدونم شما از استان ایلامید؟
یه مادر 23 ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من با لغو شد مخالفم. چقد تضعیف روحیه. هر روز سه برنامه جدید .ما رو با این کاراتون پیر کردین .خسته شدیم دیگه. چقد بی برنامگی. من ازدواج کردم. یه بچه هم دارم پسرم از اینکه من می خوام معلمش بشم خیلی خوشحاله هر روز از می پرسه کی تموم ميشه. منبع این دولت متاسفم. واقعا که
فارغ التحصیل دانشگاه فردوسی مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
این قانون فرصت استخدام برای تمامی فارغ التحصیلان از طریق آزمون همگانی را فراهم میکند و به عدالت به معنای واقعی جامه ی عمل پوشانده میشود......
از آزمون نترسیم،هرکس که لایق تر باشد برگزیده میشود...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
دوست عزیز شما در دانشگاه فردوسی بودید و خدا میداند که گذشته شما چه بوده است ..اما کسانی که در تربیت معلم هستند حدودا 4 سال موردآزمایش قرار میگیرند و افرادی با شخصیت بار میان حالا اگر از صراط عدالت وارد شویم آیا یک دانشجو باگذشته مبهم برای معلمی بهتر است یا یک دانشجو با گذشته واضح؟
یک دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
من یک دانشجو معلم ورودی 91 هستم،من واقعا نمیدونم آقای نوبخت برای حرفی که زدن فکر هم کردن!!! الان وقت امتحاناست و این حرفای بی اساس ذهن ما رو مشغول کرده... این چه وضعشه واقعا...هرکی اینجا یه ساز میزنه، ما با علم به اینکه آینده شغلیمون تو این دانشگا تامینه به این دانشگاه اومدیم وگرنه خیلی از ما با رتبه ای که داشتیم دانشگاه های خیلی بهتری قبول میشدم، آینده ما واسه هیچکس مهم نیست؟این حرفا واقعا بی انصافیه...این همه پول مفت صرف فوتبالو هزارتا کار بیهوده دیگه میشه این همه اختلاس و....واقعا متاسفم که فقط زورتون به ما میرسه؟؟؟؟؟؟!!!!!
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
با سلام
به نظر من این قانون نباید شامل حال ورودی های سال 91و 92 و 93 بشه. چون که خیلی از بچه ها با رتبه های عالی اومدن که میتونستن تو بهترین دانشگاها با امکانات بهتری درس بخونن اما به خاطر اینکه تضمین شغلی داشته باشن این شرایط رو پذیرفتن. در ضمن اگر میخواین سطح علمی این دانشگاه رو بالا ببرید بهتره امکانات بهتری و اساتید بهتری رو به کار ببرید.مثلا امسال پذیرش دانشجویان منطقه ای شده بود و ابن کار سبب شد که خیلی از دانشجویان با رتبه های خوب نتونن دانشگاه فرهنگیان قبول بشن بهتر بود که تمامی دانشجویان رو از بین رتبه های برتر انتخاب کنن. ملاک انتخاب باید برتری رتبه و اخلاق میبود نه منطقه بندی
خلاصه اینکه خیلیا در حسرت همین دانشگاه موندن. سنجیده تر عمل کنیم و تشنج ایجاد نکنیم. با تشکر
یه شاکی یه نگران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
اقا شما ک بودجه ندارین چرا بچه های مردمو اذیت میکنید...
اصن شما ی سر زدید به دانشگاه فرهینگیان کیفیت آموزشی رو ببینید؟؟
اونی ک میخواست و میتونست دانشگاه فرهنگیان قبول شه , تو پذیرش قبول میشد...
من ک ورودی 92 هستم و بعید میدونم شر این لایحه از من دور باشه ولی وجدانن لغو این حکم ینی بازی با سرنوشت مملک (این ی تهدیده , با اعصاب ما بازی نکنید لطفا ) :D
وثوق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
فقط زودتر تکلیف ما رو معلوم کنن بریم انصراف بدیم. والا! رشته های خوب دیگه میتونستیم قبول شیم پا شدیم اومدیم اینجا. زودتر بگن من برم انصراف بدم
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
یعنی چی آخه...
شخصیت دانشجو معلمان با بعضی از دانشجوهای دانشگاه دگ فرق داره....
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تمامی دانشجو معلمان از ظرفیت ها واستعداد های این کشورند و به امید شغل معلمی اومدند و دولت به جای حمایت از ما بدتر وضعیت رو آشفته تر میکنه. کشورهای دیگر در این امر سرمایه گذاری می کنند ولی ما...!!!! بگذریم ولی من به خاطر شغل معلمی وارد شدم وگرنه همه مان می تونستیم وارد دانشگاهی دیگر بشویم. خدا آخر عاقبت مارو به خیر کنه
میلاد عابدینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با سلام خدمت دوستان عزیز....واقعا متاسفم برای آقای نوبخت و آموزش و پرورش...من خودم تربیت معلم درس خوندم و ورودی 85 بودم... برگزاری آزمون راه انتخاب معلم نیست مثل تمام کشورهای پیشرفته دنیا مثل فرانسه تربیت معلم بهترین گزینه انتخاب معلم هستش چون در طول مدت تحصیل افراد علاوه بر گذراندن دروس طی دوسال شخصیت معلم بودن را کسب می کنند پس با کوتاه نگری و برنامه های سطحی آینده فرزندان این کشور رو به خاطر چندرغاز هزینه خراب نکنیم...بله چندرغاز... در مقابل 3000میلیارد و 10000میلیاردها و کلی اختلاس دیگه و بخور بخور بعضی آقایون و آقازاده ها چندرغاز محسوب میشه...درپایان شما را به خدا آقای نوبخت و آقای فانی و تمام دلسوزان آینده کشور لطفا به داد معلم ها برسید چون پیشرفت حاصل نخواهد شد جز از طریق آموزش و پرورش و برنامه ای منظم...و در راس این مسولیت مهم کسی جز معلم قرار ندارد...پس بهتر است به جای خالی کردن ته دل معلم ها یاور آنها باشید...با کم کردن حقوق و لغو استخدام دانشجو معلم ها کسری بودجه شما جبران نخواهد شد...امیدورام خداوند توفیقات روزافزون خود را شامل همه ما گرداند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
آقای نوبخت آیا خون بقیه وزارت خانه ها از خون وزارت آموزش و پرورش قرمز تر است که آنها نیروری متخصص را خودشان تعلیم میدهند اما آموزش و پرورش نه؟آیا دادگستری و وزارت دفاع و ... مهم تر است یا آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد انسان ساز تربیتی که کلیه وزارت خانه ها برای تربیت نیروری متخصص از ان تغذیه نیروی انسانیاولیه میشوند؟

آقای نوبخت اگر پسر شما فردا زیر دست معلمی برود که در غیر از دانشگاه فرهنگیان بوده و بدون هیچ گزینشی و بدون هیچ شخصیت معلمی بوده باشد ایا نگران فرزندتان نمیشوید؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار