طرح خرید سربازی بی عدالتی در حق معافی‌های قانونی است/ باید بخشی از محرومیت‌های غایبین شامل افراد استفاده‌کننده از این طرح شود
کوچک زاده در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خرید سربازی بی عدالتی در حق معافی‌های قانونی است و در صورت لزوم اجرای این طرح باید حداقل بخشی از محرومیت های غایبین شامل افراد استفاده کننده از این طرح شود.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
حالت خوبه؟ هم جريمه بدهند هم همه محروميت ها را داشته باشند ؟ عجب
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
خدایی شما خودتان هم فهمیدید چی نوشته اید.اگر طرف حق گرفتن پاسپورت و گواهینامه را نداشته باشه پس این معافی به چه دردی می خوره.در مورد استخدام هم همه این افراد بالای 29 سال هستند و هیج جا استخدام دولتی اصلا نمی توانند بشوند چون سنشان از استخدام گذشته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اگر قرار باشه محرومیت ها ادامه داشته باشه ( نداشتن گواهینامه و گذرنامه و ... ) پس چی قراره تغییر کنه؟!خیلی زحمت کشیدید به فکر حل مشکل جوانان افتادید!!
علی شریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
فرق کسی که خدمت میکند باید بناد وبگوید بی عدالتی است نه کسی که با عناوین مختلفی معافی میگیرد 60 درصد معافی ها تقلبی است وبهترین درامد را دارندظلم به کسی است که 2سال خدمت میکند بعد هم بیکار هست اگر راست می گویید الویت اشتغال را به خدمت رفته ها بدهید تا داوطلبینمعافی کم شود 90 درصد معافان چشم پزشکی دروغ است فراخوان بزنید واز نو برسی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
می تواند اتفاق مبارکی باشد چرا که هم این افراد تعیین تکلیف می شوند و هم می توان از استعداد و پتانسیل آنها در کشور استفاده کvn!
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
این آقای دکتر حالش خوب نیست.
آخه من الان 37 سالمه، کدوم اداره دولتی من رو استخدام می کنه؟ آدمی که دست کم 8 سال از همه چی محروم بوده می خواد وزیر و کیل و نماینده مجلس بشه؟
اگر قرار باشه گواهی نامه و گذرنامه به من ندن خوب چرا باید جریمه بدم؟ 13 سال دیگه میشه 50 سالم و خود به خود معاف می شم.
شمایی که به این بزرگوار دسترسی دارید لطفا این نظرات را به اطلاع ایشون برسونید.
سال 1382 کلیه غایبین و فراریان از خدمت مجانی و بدون هیچ قید و شرطی معاف شدند. این انصاف نیست که علاوه بر جریمه کلان حق گرفتن گواهی نامه و پاسپورت هم ازشون گرفته بشه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار