وزارت کار فراموش نکند اینجا جمهوری اسلامی ایران است
واکنش پیرهادی به نامه وزارت کار به شهرداری:
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرداری در خصوص افزایش تکریم بانوان در شهرداری تهران گفت: گویا آقایان فراموش کرده‌اند که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند اگرنه هرگز چنین نامه‌ای را آن هم به صورت عادی منتشر نمی‌ کردند.
تعداد نظرات: ۵
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خدا خیرتون بده خیلی وقت بود از رفتار مسئولان مایوس شده بودم که آیا ذره ای هم به اسلام وکرامت انسانی اهمیت میدهند یا فقط منتظرند چه چیزی از دهان بیگانگان خارج شود تا آن را الگو قرار دهند.
با قوت ادامه دهید که ما مردم با شماییم.
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خدا رو شکر که هنوز هم در متن مردم و شورای شهر چنین افراد متدین و جوانمرد و مقیدی وجود دارد ... خیلی خوشحال شدم از صحبت هاشون ... و تشکر از شما به خاطر اطلاع رسانی
حوراء
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من به عنوان یک زن از شما حمایت میکنم.بیزارم از اینهمه قانون های مسخره بین المللی که ما زنان رو به بیگاری گرفتند.ما کرامت انسانی خود را میخواهیم.
مجبور و بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
سلام من به عنوان یک زن احسنت میگم و خوش به حال چنین زنانی که در این نهاد مشغول به کارند زیرا هم دنیا و هم آخرت خود را دارند من از بیکاری الان رفتم جایی برای کار که مرد و زن خیییییییییییییییییییییییییلی با هم راحتند تازه به من میگن بیا با ما نهار بخور همه انسانهای خوب هستند چه اشکالی داره و دارم مقابله میکنم دعا کنید روزی همه مملکت اسلامی شود
راحیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
از آقای قالیباف هم مچکریم به خاطر پاسخی که به وزارت کار دادند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار