«حصر رسانه‌ای» بهترین وزیر از سوی افراطیون
رسانه‌های اصلاح طلب در عملی ناجوانمردانه اقدام به «حصر رسانه‌ای» پرکار‌ترین وزیر دولت نمودند، چرا که وی جایی برای سیاست‌بازی آن‌ها درنظر نگرفته است.
تعداد نظرات: ۳
سجاد
United States of America
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
خدا خیرش بده به این میگن مدیریت جهادی.دیگه بسیجیه.ما بسیجیا این شکلی هستیم.
مهدی
United States of America
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
این حرف و این یادداشت از اساس غلط بوده و به نظرم یک تکنیکاست بای اینکه اصولگرایان رابرای همراهی بیشتر با وزیر بهداشت متعاقد کنه, چوندربین اصلاح طلبان هیچمخالفی برای وزیر نیست و تنها مخالفانش از بین اصولگرایان هستند و وزیر همتحمل هیچ انتقادی رو نداره و این دست از مطالب می تونه مخالفان وزیر را به سکوت دعوت کنه. در ضمن بهیاد داشته باشی که به احتمال زیاد اصلاح طلبان می دونند کهوزیر در طرح تحول سلامتچه اشتباهات فاحشی رو مرتکب شده و به همین خاطر می خواهند با گذاشتن هزینه دفاع از وزیر بر دوش اصولگرایان خودشون را فرا کنار بکشند. اگر به تمامی انتسابات وزیر بهداشت نگاه کنید متوجه می شوید که تماما از جریان تندرو اصلاح طلب هستند با این نکته ای که عرض شد لزومی به مخالفت آنها با وزیر بهداشت نیست.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
دوست عزیز اینقدر تند نرو آهسته تر یکی هم که توی این دولت با این کابینه .... داره کار میکنه خواهشا دیگه شما تخریبش نکنی لطفا طبق فرمایش رهبری جانب تقوا را در نقد رعایت بفرمایید و با سند و مدرک نقد کنید بنده خودم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد درس خواندم و واقعا در دوره ای ایشان وزیر بودند کمترین تغییرات را دیدم هرچند رییس دانشگاه ما تغییر کرد ولی به مانند وزارت علوم نبود اگر نقدی هم داریم بهتر است با سند حرف بزنیم نه بررسی میدانی خومان موفق باشید
ارسال نظرات