وقتی حافظ و مولوی با هایده و مهستی برابر می شوند!
نقدی بر اظهارات تحیر آور رییس جمهور در جمع هنرمندان
در روزهای گذشته اظهار نظری از رئیس جمهور در حوزه فرهنگی در رسانه ها مطرح شد که به سرعت به نقل محافل و کانون توجهات بدل گردید...
تعداد نظرات: ۱۴
بدون نام
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آنکه مي گويد هنر ارزشي و غير ارزش ندارد ، هنوز متوجه نشده است که هنر زبان و نحوه بيان ارزش ها است. نکته اصلي درآنجا نهفته است که اهالي غرب ارزش هاي اسلام را باور ندارند و اسلام هم ارزش هاي آنها را کم بها مي داند. آنها نظام ارزشي خود را نشان مي دهند. اما ما چه مي کنيم؟ نظام ارزشي آنها را تلبيغ مي کنيم يا نظام ارزشي اسلام را ، يا هردو را؟
بدون نام
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
خدا آخر و عاقبتمون به خير کنه.
:(
ولايت
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تساهل و تسامح
شايداز طرف آقاي روحاني گفته شود که ما فرا جناحي عمل ميکنيم؛ اما تا حقيقت فاصله بسيار دارد واين همان روييه ي اصلاحات است که تلاش ميشود از جامعه ارزش زدايي شود، اما به صورت نرم!!!
وفتي به وارد شدن در حوزه فرهنگ را بر خلاف نظر آقا که بحث پيوست فرهنگي را مطرح کردند عمل ميشود نتيجه اين است که مقوله ارزش در جامعه اي با فرهنگ اسلامي و اهمييت بحث ارزش؛ ارزش کم رنگ ميشود!!!
روحاني واقعا متشکرييييييييييييييييم!
بدون نام
-
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
وقتي بدون ياد داشت و فکر قبلي سخنراني مي کنند نتيجه اش اين مي شود . وبايد شروع تکذيب کنند
حسين
-
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
سلام.البته که هنر ارزشي و غير ارزشي دارد(براي هر فرهنگي اين مسئله مطرح است) اما شايد منظور ايشان هنر به ما هو هنر باشد که ما آن را به خودي خود مي نگريم قبل از اين که تقسيم شود به هنر ارزشي و غير ارزشي،اما در هر حال اين حرف ها به درد گفتن سر کلاس دانشگاه مي خوره نه در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي!!!!!
فرزانه
-
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظر من هنرمند ارزشي و غير ارزشي نداره. چون من به عنوان يه بازيگر تئاتر معتقدم که کساني که غير ارزشي هستند اصلا هنرمند نيستند بلکه تاجر و دلال اند و براي به دست آوردن منافع شخصي مسائلي رو با روکش هنر زيبا جلوه مي دهند.
اميد
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اين تنها سفسطه و کلمه اي است در اين مورد که فقط ضمن پوشاندن قضيه براي تطهير دولت بلد هستيم . اينها فريب است فريب نخوريم .
علي
-
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
کاملاً حرف صحيح و منطقي زديد حقيقت هنر ناب و ارزشمندي است و هنرمند بر حسب ذات هنر روح خود را با آن پيوند مي زند تا بر ارزش روح و جسمش بيافزايد. در مورد هنر فقط هنر مندان بايستي نظر دهند آن هم بدور از منافع و سياست ...
مخاطب دقيق
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
ديدي؟ تو هم که باز ارزشي و غير ارزشي رو جدا کردي!
پس هنرمند ارزشي و غير ارزشي داريم، درسته؟
آره که داريم، کارگرداني که از بازيگر زنش ميخواد تا به او نزديک و نزديکتر باشه!!!!!! تا هميشه از او به عنوان بازيگر استفاده کنه ارزشيه؟!!!!!!!!!
مخاطب دقيق
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
ديدي؟ تو هم که باز ارزشي و غير ارزشي رو جدا کردي!
پس هنرمند ارزشي و غير ارزشي داريم، درسته؟
آره که داريم، کارگرداني که از بازيگر زنش ميخواد تا به او نزديک و نزديکتر باشه!!!!!! تا هميشه از او به عنوان بازيگر استفاده کنه ارزشيه؟!!!!!!!!!
عاشق سيد علي
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اين دنبال حقيقت نيستند ، دنبال رياست هستند. دنبال چيزي هستند که برايشان کف بزنند.
ايراني
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
سلام
از نظر ادبيات فارسي و غيره هنرمند يعني کسي که چيزي رو ميسازه و درست ميکنه که ظرافتي و پيامي ارزشي يا روحي ومعنوي در اون هست - ولي کسيکه در سينما و تاتر بازي ميکنه رو بايد بازيگر گفت نه هنرمند -هنرمند مثل نفاش خطاط قالي باف ...
استاد
-
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
روحاني مچکريييييم!!
حالا جمعيت ارازل و اوباش بفرماييد هنر نمايي کنيد! به جون دکتر ارزشي و غير ارزشي نداره همش مرده زنده کنه! ميگي نه؟! گوش کن:تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ...
محسن
-
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
اين آثاي روحاني يکي به نعل ميزنه يکي به ميخ ... متاسفانه تناقض توي حرفاشون زياد ديده ميشه ... دکتر جان موضع خودتو مشخص کن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار