همه افرادی که در این سال‌ها «بورس خارج» شدند به کشور برگشتند/ غفلت از فرآیندها و آموزش‌های تربیت استاد
مسلمی‌نائینی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»:
«خبرگزاری دانشجو» گفت‌وگویی با حسن مسلمی‌نائینی، رئیس کل سابق اداره بورس داشته و از اقدمات وی در هشت سال گذشته و اهداف و ضرورت‌های ...
تعداد نظرات: ۱۴
بدون نام
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
خدا ايشان را به حق حضرت زهرا (س) حفظ كند. مديري باتقوا و كاردان بودند.
بدون نام
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بسمه تعالي
به نظر بنده ايشان از بهترين و دلسوزترين مديران بودند، انشاالله هميشه در پناه حق سلامت و موفق و موئد باشند.
نا شناس
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا که انسان مدير و دلسوزي هستند. انشا... که هميشه سلامت و موفق باشند.
بهشت
-
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
با تشکر از گفتگوي خوب و مفيدتون. واقعا ايشون 8 سال از جون و دل براي دانشجوهاي چه ايراني و چه خارجي مايه گذاشتند ...خداوند ايشان را براي خانواده شان حفظ کند. صحبت هاي ايشان بسيار مفيد بود و اميدوارم به عنوان دانش پژوي کوچکي از اين کشور بتوانم همانند ايشان به کشورم خدمت کنم.
يک فرزند شهيد
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
روزي به دفتر ايشان رفتم يکي از معاونينش اون روز عصباني بود جوابم رو نداد پيش دکتر مسلمي رفتم. دکتر مسلمي با خط جالبي بر روي درخواستم نوشت لطفا عصباني نشو .دوباره نزد معاونش رفتم اونو که ديد دوباره گفت نمي شه . و عصباني تر شد. باز به نزد دکتر مسلمي رفتم .بر روي درخواستم براي معاونش نوشت . لطفا اصلا عصباني هم نشو.... بعد به پيش معاونش که دوباره رفتم . معاونش خندش گرفت و کارم درست شد.
بدون نام
-
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
شايد به جرات ميتونم بگم که ايشان از بهترين مديراني بودند که بنده تا کنون ديده ام. به اميد سربلندي روزافزون براي ايشان و تمام مديران دلسوز
عضو هيات علمي دانشگاه
-
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
هر گاه توفيق شد و به ديدار ايشان مي آمدم از محبت وي به دانشجويان عزيز و خانواده هاي آنها بسيار لذت مي بردم. هميشه در اتاق ايشان باز بود. هيچکس مانع ارباب رجوع براي ديدن ايشان نمي شد. اگر کاري هم نمي توانست بکند ولي باز هم دلگرمي مي داد و راهنمايي مي کرد.
دانشجو
-
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
باسلام خدمت شما و اين استاد عزيز
بخدا قسم توي اين مدت که دانشجو بودم و ايشان براي بازديد به دانشگاه ما امدند فهميديم چه انسان وارسته و باتقوايي هستند.نمونه کامل يک انسان که باتمام وجود در خدمت دانشجويان بودن ودر فکر حل مشکلات دانشجويان.اميدوارم خداوند به ايشان سلامتي و سربلندي عنايت کنه.اميدوارم دوباره ايشان را در مديريت هاي کلان دانشگاهي ببينيم.
بدون نام
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
دانشجوي شاهد
با سلام
وظيفه خودم مي دانم از زحمات و مديريت متعهدانه دکتر مسلمي ناييني در دوره مديريت شان و توجه به دانشجويان شاهد و ايثارگر تشکر نمايم و از خداوند متعال براي ايشان آرزوي سربلندي و سرافرازي دارم .
دانشجوي شاغل به تحصيل در خارج از کشور
-
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
باسلام و تشکر
دريافت پيام تبريک و شادباش از طرف اداره کل تحت امر ايشان به مناسبت تولد بنده و سال نو در غربت براي من بسيارشگفتي ساز و خوشحال کننده بود. اين اقدام را هيچ وقت فراموش نخواهم کرد.
علي
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
با سلام خدمت شما و حضرت استاد مسلمي
يک بار کارم به اداره بورس افتاد و درخواستي داشتم. يکي از دوستان هم که با دکتر آشنا بود جهت معرفي همراهم برده بودم اما دکتر کاملا قانوني و البته با احترام گفتند بايد رول قانوني طي شود! حاضر نشدند اندکي از قانون تخطي کنند.
پس از آن ارادت من هم به ايشان بيشتر شد.
انشاءالله که هر کجا هستند موفق و پايدار باشند. حيف که مديراني اين چنين مغضوب دولت اعتدال! و تدبير!! مي باشند. چه روزي خواهد رسيد که فارغ از علايق جناحي کار به شايستگان سپرده شود.
دانشجوي بورس
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
باسلام از تلاش بي وقفه اداره کل بورس براي حل معضل مالي پيش آمده براي دانشجويان در کشور انگلستان در زمان اخراج رايزن علمي تشکر مي نمايم. آنها با پشتکار و ناديده گرقتن بسياري از گير و بند هاي زائد اداري آن را حل نموده و لبخند شادي را بر لبهاي دانشجويان نشاندند. بنده دانشجوي بورس وزارت بهداشت بوده و در اين قضيه نفعي نداشتم.
بدون نام
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من شخصا ايشان را بسيار استاد متخلق و مدير لايقي و بي ادعا يافتم و با اينکه تقاضاي مورد نظرم در دورة مديريت ايشان برآورده نشد و اکنون به نحوي پيگير اون هستم اما در دل تحسين کردم بخصوص هنگامي که ديدم يک فرد متظاهر و رياکاري با ادبيات انقلابي نتوانست او را فريب دهد خوشم آمد چون قبل از ملاقات با ايشان در صندلي هاي راهرو، به ماها مي گفت قانون مهم نيست و مي توان با شيوه هاي ديگري کار را پيش برد شما بايد اونا را ياد بگيريد و فرزند خودش را مثال مي زد که سال هاست برغم پايان مهلت قانوني بورسيه در خارج است و قصد برگشت ندارد اما وقتي از جلسه خارج شده بود به زمين و زمان بد و بيراه مي گفت اين کشور چيه که پسرمن برگرده و غيره. ظاهرا ترفندش کارساز نشده بود و ما صداي مسلمي را مي شنيديم که گفت من براي شماها احترام قائلم اما قانون بايد رعايت شود. تجربه حضور من و ملاقات با دکتر مسلمي و مسائلي که از نزديک در حوزة مديريتي اش ديدم او را بهترين مديري در اين سطوح يافتم و مطمئنم هر دانشجوي ايراني و خارجي که او را ديده باشد خاطرات خوبي از منش اخلاقي و تواضع ايشان دارد. شايد بهتر باشد براي تقويت بنية علمي و مديريتي کشور چنين افرادي در حاشيه قرار نگيرند. پيشنهاد مي کنم براي اعتلاي کشورمان به عنوان يک کيس مطالعاتي الگوپذير، مورد توجه قرار گيرد که مي تواند سطح دانش و تعهد را در کشور بالا ببرد متاسفانه اغراض سياسي مانع از گل کردن اين چهره هاي فاخر مي شود. براي من جالبه که ايشان رزومه علمي و مديريتي اش را شفاف ارائه کرده و در همان سايت قرار داده بود و برنامه کاري اش مشخص بود از جمله روزهاي سه شنبه به مراجعه کنندگان اختصاص داده بود که هيچ کس اونجا احساس ظلم نمي کرد. من يکي از اونها بودم و بطور کلي نگاهم به اين تيپ افراد عوض شد و پيش خودم بارها فکردم که آيا خودم در اون جايگاه قرار مي گرفتم مي تونستم مثل اون عمل کنم. راستش بگويم: چنين حالي و انگيزه اي را در خودم نديدم. با اينکه خيلي منتقدم. ولي انصافا ايشون در من تنبه ايجاد کرد و در خودم شک کردم.
بهرام
Austria
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
طی مدتی که بنده ایشان را از نزدیک می شناسم بدون شک یکی از بهترین مدیران و اساتید کشور می باشند، روحیه تلاش برای رفع مشکلات دانشجویان و همکاران، صمیمی و با محبت بودن و در عین حال دافعه در مقابل بی قانونی در ایشان موج می زند. همیشه آرزو میکنم خداوند به ایشان توفیق بیش از پیش بدهد و افرادی اینچنین را برای آن مملکت محفوظ بدارد. ان شاالله روزی برسد که بدور از جناح بندی سیاسی در صدد موفقیت و رشد آن مملکت همه انسان های شایسته همچون ایشان را در حال خدمتگزاری به مردم و کشور ببینیم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار