خوابگاه رقص!
یک تکان اضافی - 4
«رقص پارتی» این روزها به خوابگاه‌های دانشجویی کشیده شده و توانسته بسیاری از دانشجویان را به خود جذب کند و مشکلات زیادی را هم برای سایر دانشجویان به وجود آورد.
تعداد نظرات: ۵
محمد
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
وقتي هدف از دانشجو شدن صرفا كسب يك مدرك وژست اجتماعي براي به رخ كشيدن خود باشد اما از ايمان واعتقادات مذهبي خبري نبوده واين ارزشها به تمسخر گرفته شوند ودانشجوي متدين ديندار مومن عقب مانده توصيف گردد ومسئولين محترم دم از ازادي ميزنند اما معني ومفهوم ازادي را نه به صورت يك فرهنگ واقعي بلكه از در لاابالي وضد فرهنگ در جامعه وارد وبا ضد ارزشها برخورد نميكنند بايد دانشگاه محفل عيش و نوش ورقص عربي باشد تازه افتخار كرده خود را متمدن ميدانند
دانشجوي دکتري
-
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سلام
متاسفانه هيچ نظارتي بر فضاي خوابگاه هاي دانشجويي وجود ندارد. بنده دانشجوي سال آخر دکتري هستم. تعدادي از دانشجويان دکتري، بدون درک شرايط اخلاقي جامعه مسلمان، اهداف تحصيلات تکميلي، فضاي خوابگاه را با مکان تفريح و بروز رفتارهاي ناهنجاري چون داد و بيدادها و بزن و بکوبهاي شبانه اشتباه گرفته اند؛ بگونه اي که روزي 4-5 ساعت با همهمه و غوغا ورق(پاسور) پازي مي کنند و با رکيک ترين الفاظ يکديگر را خطاب قرار مي دهند. سوگمندانه آنکه اين افراد در ايام عزاداري محرم و حتي تاسوعا و عاشورا بدون توجه به حرمت ايام، صداي قهقهه و سرخوشي هاي هتاکانه شان به آسمان مي رسيد.
صادقانه عرض کنم که گويا اراده اي براي کنترل اين وضعيت و برخورد با اين رفتارها وجود ندارد. اين بي تفاوتي مسئولان و البته بي هدفي دانشجويان و تکليف محور نبودنِ تحصيلات تکميلي، موجب عموميت يافتن چنين رفتارهايي شده است.
سعيد
-
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
بابا چرا متوجه نيستين دولت تدبير و اميد شيخ حسن همينو مي خواد که دانشجو سرش به اين کثافت کاري ها گرم باشه نه توليد علم و کرسي هاي هم انيشي و اعتراض به عملکرد دولت و ...
محمد ابن سينا
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
آقاي سعيد چرا همه چيز رو به هم ربط ميدي؟!
تخريب اشتباه و بي ربط، بهترين دفاع هست!
بدون نام
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ارزش ها وارونه شده.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار