ماجراهای فیسبوک بازی نعیمه اشراقی + عکس
از انتشار عکس جعلی تا توهین به خانواده شهدا
نعیمه اشراقی از دسته افرادی است که به دلیل منتسب بودن به خانواده حضرت امام خمینی(ره) سعی در القا نمودن نظرات منحرف خود به عنوان نظر حضرت امام(ره) نموده است.
تعداد نظرات: ۵
بدون نام
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اول اينکه اين خانم نوه دختري امام هستند پس خيلي سخت نگيريد چون بچه دختر خيلي فاميل محسوب نمي شود. بعدش که اينها چون فراموش شده بودند مي خواستند با اين کارها دوباره اسمشان سر زبانها بيفتد که دست رسانه ها هم درد نکنه نهايت همکاري را با اين خواسته اونها کردند.
بدون نام
-
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نعيمه اشراقي و امثالهم بايد بدانند در حال حاضر ما پيرو امام خامنه اي هستيم که شاگرد خلف امام خميني ست و ما گوش به فرمان معظم له هستيم نه يک خانم گريم کرده که از راه انتساب به امام نظرات خود را مطرح مي کند
د
la
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آخ که چقدر دلم ميشکنه وقتي اين حرفها و کارهارومي بينم.اطمينان دارم دل امام عزيز هم به درد آمده.اما مردم حتما حساب امام را جداي از اينها ميدانند.
جبهه هنرهاي زيبا-شوراي عالي بصيرت
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
باسمه تعالي شانه
باسلام،احترام و عرض قبولي طاعات و عزاداريهاي ايام فاطميه س
يا لثارات الحسين (ع) ، لبيک يا خميني
ما جمعي از خواهران حوزه و دانشگاه و همچنين خانه دار ضمن محکوم کردن اين نوع سخن گفتن ها و جهت جلوگيري از هر گونه اهانت هاي بعدي (که در سابق نيز به خانواده شهدا بي حرمتي شده بود) توسط اين قبيل افراد، از مراجع عظام و امت حزب ا... خواهشمنديم نسبت به اين بي حرمتي به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) و احکام نوراني اسلام عزيز و بي ادبي به بانوان محترم واکنش نشان داده و از مسئولين با بصيرت و فهيم نيز مي خواهيم تا حداقل حکم امثال اين طور افراد که از محبوبيت خانوادگي نيز سوء استفاده مي کنند براي هميشه ممنوع التصوير، القلم و مصاحبه شوند. و ما فکر نمي کنيم با يک عذرخواهي ساده مي توان از چنين جسارتي به راحتي عبور کرد.لبيک يا رسول ا...ص
جبهه هنرهاي زيبا-شوراي عالي بصيرت
قرارگاه نرجسيه، مبلغين افتخاري
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
خداییش فازتون چیه؟ از همه اصلاح طلبا بد میگید اما تو یکی از خبراتون در مورد تذکر سید حسن به نعیمه اشراقی حسابی از سید حسن خمینی تعریف کردید و یادگار امام نامیدینش.
ارسال نظرات
captcha