برگزاری دادگاه عامل ضرب و شتم زن ناهی از منکر
امروز صورت می گیرد؛
دادگاه عامل ضرب و شتم زن ناهی از منکر در خانی آباد امروز برگزار می شود.
تعداد نظرات: ۶
زهرا
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
متاسفانه جديدا داخل اتو مبيل هم مثل خونه محسوب ميشه و لزومي نداره توش حجاب رو رعايت کرد ... خيلي زشته واقعا...من يک سوال از اين دوستان دارم:مسلمون هستيد يا نيستيد...
فقط همين....
جواد
-
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
نقل به مضمون از حاج آقا پناهيان: مگر اسلام از حجاب مهمتر و ارجح تر نداره (مثلا نماز) که ما به واسطه اسلام به حجاب مردم کار داشته باشيم (که مثلا نمي ريم بگيم آي خانم و آقا، چرا نماز نمي خونيد)!؟
اصلا بماچه که آدمهاي بي حجاب چه ديني دارند!
حجاب يک قانون است و حفظ آن از سوي افراد اين جامعه براي ديگران حقي است قانوني. بعد از وجوب نهي از منکر براي هر فرد مسلماني، اين بعد اجتماعي حجاب است که در مواجهه با افراد بي حجاب بايستي مورد توجه، پافشاري و چالش قرار بگيرد.
بنظر مي رسد معمولا در رويارويي با افراد بي حجاب در سطح اجتماع، صحبت از اسلام، مسلماني، شرع و ... پاسخي ندارد که هيچ، بيشتر باعث انزواي همه اينها مي شود!
رضا از همدان
-
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
مسلمان هستيم و شيعه علي(ع) و فاطمه(س) و فرزندانشان البته فقط براي شفاي مريضا و رفع گرفتاريها اونهم وقتي که از همه دنيا نااميد بشيم!! اگه اشتباه ميگم يه نفر جواب بده
استاد
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نکته مهم اين اتفاقات اينه که اگه دقت کنيد فقط اين بدحجابها هستند که اقدام به کتک کاري و حتک حرمت نموده اند و اين واکنش فقط از بابت يک تذکر ملايم بوده است... خدا رحم کنه! بحمد الله رهبر انقلاب مرجع تقليد هم هستند و به احکام اسلام کاملا مقيدند حالا اينها اينطوري اند، اگر اين افراد در کشورهايي که رهبرشون طاغوت است زندگي مي کردند آنجا چه آتيشي مي سوزوندند؟!!
حامد
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آمن نوعي هيچ ديني هم که نداشته باشم وقتي مي رم يه جا غالب مردم اون جا يه سنتي دارند که بينشون مراعات ميشه من هم بهش احترام مي ذارم. من مطمئنم اگه حجاب قانون هم نبود اکثر هموطنان اهل کتاب تحريف شده-چون در تعاليم اصيل مسيح و يهود حجاب هست- باز به حجاب به عنوان يه سنت اجتماعي بين مسلمونا احترام مي گذاشتند اين افرادي که حجاب را رعايت نمي کنند يا خودشون را مسلمون مي دونند که بايد متنبهشون کرد که اين ها هم جزو همون اسلاميه که قرآن را کتاب پيامبرش مي دونند يا خودشون را مسلمون نمي دونند که در اين صورت بايد به بهشون تذکر داد که سنت اکثريت مسلمان را رعايت کنند درضمن اکثريت کساني نيستند که مدام توي خيابون ها مشغول گشت و گذارند
بدون نام
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بايد يه حرکت اساسي بشه. ديگه دارن خيلي پررو ميشن. خدا نيامزه اونهائي رو که توي دولت اصلاحات بساط اين بي ناموسي رو پهن کردن!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار