درس‌هایی از 24 خرداد؛ چرا اصولگرایان بازیِ برده را واگذار کردند؟
نتایج بهت آور انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فراتر از نتایج و پیامدهای آن، حامل درس‌هایی است که باید بیشتر به انان فکر کرد.
تعداد نظرات: ۶
سعيد
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
هر چه ميکشيم از دوست نادان است که اب به آسياب زدند و جريان حاشيه را کاري کردند که اصل بشود و مردم را نسبت به ارزشي ها بدبين کردند .افرادي که بهره اي از بصيرت نبردند و مدعي بصيرت هستند .يا به عبارتي دوستان نادان
محمدرضا
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ايكاش آن دو روز مانده به انتخابات وقتي رهبري در سخنراني خود از فداكاري و گذشتن از همه ي خواسته ها در واقعه ي كربلا صحبت مي كردند ، دوستان مي فهميدند كه منظور شايد گذشتن از خواسته هاي خود و كنار كشيدن از صحنه انتخابات بود ولي حيف چون احتمالا آنقدر درگير بودند كه حتي چنين سوالي هم مطرح نشد كه چرا الان بايد از كربلا صحبت شود؟؟
بدون نام
-
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
سلام با توجه به شواهدي که به نظر مي رسد برخي سعي در زنده کردن مبحث حاکميت دوگانه و تحريف بيانات امام جهت تخريب رهبري توسط برخي لازم است فرمايشات امام بيان شود و به شيوه اي هنرمندانه ابعاد شخصيت امام خامنه اي بيان شود که برخي فتنه ها در نطفه خفه گردد.
فاطمه ملزوماتي
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
آر ي اين درست است(اکنون اين گفتمان اصولگرايي ...)ولي شما بعنوان خبرگزاري به وظيفه خود عمل نکرديد بايد سعي مي کرديد آنها با هم اعتلاف کرده و به نفع ديگري کنار روند تا اين 20 درصد رأي در صندوق جناح مقابل ريخته نشود در اصل شما هم به همان راه رفتيد.
z gh
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
مردم عامه به دنبال اصولگرايي و اصلاح طلبي نيستن هشت سال پيش شعارهاي آقاي احمدي نزاد رو برگزيدن و امسال شعارهاي آقاي روحاني. من شاهد بودم که خيلي از افرادي که قبلا به آقاي احمدي نزاد راي داده بودن امسال با اين دليل که ديگه 8سال براي اصولگراها کافيه به آقاي روحاني راي دادن. مردم ما بسته به شرايط اصولگرايان و يا گروه ديگري رو انتخاب ميکنن.
خواهشا دنبال مقصر نگرديد!
يادگاري
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي روحاني نقش اساسي در جنگ داشت
اقاي رضايي فرمانده جنگ و محرم امام بود که امام حضورش در خط مقدم را به صلاح ندانسته بود .
قاليباف و جليلي هم از فرماندهان جنگ بودند
و البته عارف ،غرضي و حداد و ولايتي از سرمايه هاي نظام .
چرا به جهت دعوا مي کنيد؟
به فکر آباداني ايران باشيد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار