یادمان نرفته رأی ما را «دروغ» خواندید
وبلاگ علم سیاه
وقتی ۴ سال قبل به خیابان‌ها آمدیم تا پیروزی کاندیدای محبوبمان را جشن بگیریم، جز آتش و دود و اعتراض چیزی ندیدیم؛ شادی رأی آوردن کاندیدای محبوبمان را به زهر تبدیل کردید و در جلوی چشم ما، رأی ما را «دروغ» خواندید.
تعداد نظرات: ۹
بدون نام
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
آفرين
حرف دل...
ijhf
-
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اکنون زمان احقاق حق نظام و مردم است . اكنون زمان روشن شدن اتهام تقلب به انتخابات سال 88 است .
بايد يک کميته حقيقت ياب شامل نماينده گان تمام گروههاي درگير اين قضيه ايجاد شود به همراه يک گروه کارشناسان تحليل سيستم . تمامي اعتراضات بايد دريافت شود به همراه شواهد و مستندات .
اول بايد روشن شود ايا سيستم انتخابات کشور حفره هاي امنيتي دارد ؟ اگر رئيس جمهوري بخواهد تقلب کند آيا مي تواند و در چه سطحي ؟ چون طبق قانون رئيس جمهور مي تواند 2 دوره متوالي رئيس جمهور باشد پس الزاما يکي از دو ره ها خودش مجري انتخابات خواهد بود سالهاي 72 و 80 و 88 . پس از مشخص شدن حفره ها بايد ديد در انتخابات مورد اعتراض آيا اعتراضاتي در مدخل حفره هاي امنيتي وجود دارد ؟
و اگر وجود دارد شواهد و مستندات چقدر اين اعتراضات را تاييد مي کند . در صورتي که مشخص شود واقعا از حفره هاي کشف شده سيستم تقلبي صورت گرفته نوع تقلب بررسي و مجريان تقلب به اشد مجازات محکوم شوند با توجه به حساسيت موضوع و بحث آبروي نظام و لطمات به مردم و خونهاي ريخته شده ، اشد مجازات براي متهمين رديف اول اعدام در نظر گرفته شود
اما در صورتي که حفره اي در سيستم يافت نشد يا شواهد و مدارک و مستندات هيچگونه تقلبي از مدخل حفره هاي يافت شده را تاييد نکرد . تهمت زنندگان و تاييد کنندگان آن به اشد مجازات محکوم شوند که براي متهمين رديف اول مجازات اعدام در نظر گرفته شود .

اين تنها راهيست که جلوي تکرار اتفاقات شوم سال 88 را مي گيرد

خواهش مي کنم پيگيري کنيد
بدون نام
-
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
خيلي زيبا و عالي حرف دل ما را زديد. فقط از خدا ميخوام كمكمون كنه تا از خون شهدا پاسداري كنيم و علم اين انقلاب را با دستان مبارك حضرت آيت الله خامنه اي هرچه زودتر به آقامون امام زمان دهيم.
اللهم عجل لوليك الفرج
محمدي
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ناز نفست. دلمميخاد اينورودر رو به خود جناب روحاني بگم...
جواد691
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اي ول. دمت گرم.
يه سوال از حجت الاسلا روحاني بپرسيد برنامه فرهنگيشون چيه؟
و نظرشون راجع به نظر آقاي جليلي در خصوص مادر ،مسجد،معلم چي هستش.
مينا
-
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
دمت گرم. واقعا گرم.
ما به اصلح راي ميدهيم حتي اگر 72 نفر باشيم. شهيد جهان ارا گفتند: بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح ميکنيم. مواظب باشيد ايمانتان سقوط نکند.
ممنون که حرف دلمون زديد
کامل
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
سلام دوستان
همه اينها درست
اما از ماست که برماست.
ديديم که دشمن چقدر بر ولايت پذيري از سران خودشون يعني فتنه محکم و استوار بودند . ولي ما چي؟؟؟
اگه کانديداهاي ما هم با هم تو مناظرات دعوا نميکردند و بر سر يه نماينده ب هتفاهم ميرسيدند الان وضع جور ديگري بود. در مناظرات مشاهده نشد اقاي روحاني و اقاي عارف با هم دعوا کنند يا از هم انتقاد کنند .اما اين طرف را اي ماشاءالله ديديم که چگونه به هم توهين ميکردند. مردم درست انتخاب کردند. مشکل از ما بود.
ما چوب حراج به ابرو و عزت خودمان زديم. جواب خون شهدا را بايد با اين ندانم کاري ها بدهيم.
تسنيم
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
حرف شما درست اما وقتي اصلاح طلبان شروع به سياه نمايي برعليه اصول گرايان مي کردند وتمام مشکلات و به گردن اصول گرا ها مي انداختند باعث شد اختلافات بالا بگيره وبعضي از کانديداهارو ترغيب کرد که برعليه هم ديگه انتقادکنند.
بدون نام
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سلام بردوستان
دورانديشي شرط موفقيت در هرکاريه
وهرجاکه اختلاف باشه چه حق باشي وچه باطل محکوم به شکستي و وقتي وحدت وهمدلي حاکم شدپيروزي چه حق باشي چه باطل
ارسال نظرات
captcha