نامه درخواست معین‌ازخاتمی برای برخورد با دانشجویان+تصویر
2 به 2 در مناظره-1
یکی از مباحث مطرح شده در سومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری مربوط به موضوع دانشجویان ستاره‌دار بود که این موضوع به یکی از حواشی این برنامه تبدیل شد.
تعداد نظرات: ۷۳
بدون نام
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
خوب که چي؟
بر فرض صحت وجود اين نامه چيزي را اثبات نمي کند.
فقط تقاضاي بررسي براي گروهي که بي قانوني کرده اند، شده است. اقدام عملي که نشده است. بي قانوني و اختشاش هميشه و از سوي هر کسي محکوم است و مخل نظام مي شود. اگر در مراحل ابتدايي کنترل نشود باعث حوادثي ناگوار مثل سال 88 مي گردد. از اين موارد در طول تاريخ انقلاب زياد است.
من انقلابيم
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
عارف دوردوم نقل کردکه معين اين نامه راتکذيب کرده که آقاي جليلي به خوبي اشاره کردکه اگرهم تکذيب شده بايد11سال قبل تکذيب ميشد!دوم اينکه عارف بارهاگفته است که دراين8ساله دانشگاهافضاي امنيتي حاکم شده
محمد
-
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بيخود تکذيب کرد!
مرتضي
-
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مهم اين است که آقاي معين و به تبع او عارف جلوي چشم مردم دروغ گفتند، آن هم از حالا...
محمد خدارحمي
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مهم تکذيب آقاي معين است و آقاي عارف بدون هيچ تحقيقي مانند بقيه موارد آن را پذيرفته بعد مي آيند با کمال اعتماد به نفس ميگويند نبايد دروغ گفت پس خودتان هم عمل کنيد جناب دکتر عارف با صعه صدر بالا
علامت سئوال
-
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
داداس!‌ اساسا اينو منتشر كردند كه تكذيب نكنند.
احمد
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
شما خودتون بگيد اين نامه يک وزارتخونه ايت . کو سربرگش کو آرم جمهوري اسلاميش، کو مهر محرمانه و ... شماها چقدر ساده ايد. آخه يکي نيست به اينها کسي که حسين بازجو از اونها طرف داري بکنه تکليف همه آنها معلومه ديگه. به نظر من که معين اشتباه کرد که تکذيب کرد چون حرف جليلي اينقدر بي پايه بود که ارزش تکذيب کردن ذا هم نداشت . وقتي که معين مياد با دانشجوهاي کوي دانشگاه ( که مسسبب آن هم معلوم شد کيه) همدردي مي کنه و شب تا صبح با اونها تو حياط خوابگاه مي مونه و با دانشجويان ابراز همدردي مي کنه بر مي آد که براي دانشجويان نامه بنويسد ( ذکر مي کنم دانشجويان نه عده اي نون به نرخ روز خور که نام دانشجو رو يدک مي کشن و ميشن عمله هر از بي خدا خبر ) تازه متن نامه اين را هم کامل بخونيد در صورت درست بودن غير از بررسي کامل و سپس برخورد چي خواسته. والا نگفته شبانه بريزيد تو خوابگاه و اون بلاهارو به سر دانشجويان بيارين
بدون نام
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
واقعا يعني که چي ؟
هيچ چيز خاصي تو اين نامه نيست .
بدون نام
-
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اين نامه ربطي به ستاره کردن دانشجويان که موضوع بحث بود چه رابطه اي دارد. تازه اين تشکل يک تشکل دست ساز و بدلي بوده که معلوم بوده از کجا خط مي گرفته .
مطهره
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
و آنوقت انجمن اسلامي و دفتر تحکيم وحدت معلوم نيست از کجا خط مي‌گيرند نه؟!!
آدم‌هاي که در لفظ به دموکراسي‌خواهي و اصلاح‌طلبي باور دارند بيشترين خيانت رو به آزادي مي‌کنند. با اين همين رفتارهاي دوگانه.
شما متوجه نيستيد که اگر قرار باشد اين طور به مسائل نگاه کرد اوضاع دانشجويان سبز و اصلاح‌طلب است که بدتر مي‌شود. اما ظاهرا ژست دموکراسي گرفتن و به خيابان ريختن و کامت نوشتن براي شما دل‌نشين‌تر از رسيدن به خود دموکراسي است
بدون نام
-
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ظاهرا موضوع حمله به وزارت خونه بوده که اين مسئله در هر ذولت وحکومتي اقدام خلاف قانون است وتعجب مي کنم چرا آقاي معين در اين خصوص به آقاي خاتمي نامه نوشته است
؟
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
حمله؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نفرماييد جناب !!!!
برگرديد خبر رو با دقت بخونيد.
عماد
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
عارف دور آخر حرف هاش اين رو گفت که جليلي وقت نداشته باشه دربارش توضيح بده. مي تونست وقتي سوال اول رو پرسيدن بگه. ولي گذاشت لحظه آخر
محمد قاسميان
-
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
امام دکتر جليلي لحظه آخر در يک جمله گفت: بايد 10 سال پيش تکذيب مي شد...!
سعيد مهام
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
عزيز دل اين اولين باري نيست که اينها به جاي دفاع از خود فرار به جلو مي کنند ، مردم هوشمند تر از آن چيزي هستند که امثال عارف فکر ميکنند .
مردم بين خدمتگذار و فرصت طلب را خوب تشخيص مي دهند وعده ما 24 خرداد
توشه
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بله. به قول دوستان بچه گانه رفتار کرد
mohammad
-
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سوال من اينه که دانشجوي ستاره دار رو کي درست کرد؟!

دقيقا به خاطر دارم که در سال 84 آقاي معين در تبليغات خود، از حذف دانشجوي ستاره دار سخن ميگفت. سوال اينجاست که تا قبل از اين که شما قدرت در دست داشتيد چه کرديد؟!
سارا
-
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اين نامه نشان دهنده درايت و هوشمندي وزير علوم وقت براي خنثي سازي فتنه سازمان يافته بوده!بسيار بجا تذکر داده شده.
علامت سئوال
-
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
عجب پس اينا شدند جنايت‌كار سازمان‌يافته!‌ پس اساسا هركي با شماست هلو هركي غير شما پيف پيف! انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل شدند سازمان‌يافته! بوش مي‌گفت: هركي با ماست ضد تروريسته هركي جلوي ماست تروريسته!‌ يه جمله جالب هست كه مي‌گه: «هميشه اوناي سعي مي‌كنن دموكراتيك‌ترين باشن فاشيست‌ترين مي‌شن» قاب كن بزن تو اتاقت تا ديگه گزينشي برخورد نكني!
سعيد مهام
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سارا خانم سلام
مرگ براي همسايه خوبه
اگر اقدام پيشگيرانه خوبه هميشه خوبه اگه بده از هرکس باشه بده از طرفي با الفاظ بازي نکنيم بين منتقد و مغرض فرق است نگذاريم از اسم و جايگاه دانشجو براي منافع حزبي دوباره سوء استفاده بشه - فصل الخطاب رهبري باشه بهتره
بي پير مرو به ميدان هرچند که سکندر زماني
سپهر
-
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ايول دکتر جليلي که با سند حرف ميزنه
خوشم اومد دکتر
بازم عارف بر تبل دروغگويي جهت جمع آوري آرا ميکوبه
فقط جليلي
شاهين
-
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مطلب به جا و خوبي بود
مردم ميبينند و قضاوت ميکنند بر خلاف انتظار آقاي عارف
که البته فکر کردند در مناظره شانس يارشان بوده ولي ...
شاهين
-
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مطلب به جا و خوبي بود
مردم ميبينند و قضاوت ميکنند بر خلاف انتظار آقاي عارف
که البته فکر کردند در مناظره شانس يارشان بوده ولي ...
اصولگرايم
-
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خوب ما که توي متن نامه ستاره اي *** نديدم هرکي ديد خبر بده!!!!
فاطمه
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
بحث ستاره دار شدن مربوط به آقاي توفيقي بود ! يه بار ديگه متن خبر رو بخونين
عليرضا
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
چرا ميذارم آخر نظرشونو بگن تا جليلي وقت برا پاسخ دادن نداشته باشه. برا چي از جليلي ميترسن؟!!!!!!
reza
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دوست من قرعه کشي بود!نگين اين حرفارو!!!
سارا
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ربطي به قرعه کشي نداره. آقاي عارف ميتونست موقع جواب دادن به 2 تا سوالش بگه که آقاي معين و بقيه حرف دکتر جليلي رو تکذيب کردن. نه وقتي که فرصت آقاي جليلي تموم شده و هيچ فرصتي براي دفاع نداره.
اين نهايت ضعف ايشون رو ميرسونه. البته آقاي جليلي خيلي خوب جوابشو دادن.
محمد
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خوب طبيعيه بعدشو نميذارن منو تو ديگه بفهميم بريد جريان دانشگاه چمران اهوازو بخونيد ببينيد بعد اونو چي کردن!واقعا دولتي که وزير مربوطش نتونه چندتا جون رو منطقي آروم کنه و ارزش حرف زدن رو پيش خودش ندارن و سريع تا حد ريس جمهور بکشونش و اينطور امنيتي محتواي نامه باشه واقعا براي اون دولت متاسفم.
اگه تو آمريکا بود واقعا فک ميکنيد اين وزير قادر به ادامه زندگي سياسي و اجرايي بود؟؟؟
لقمان
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خوبه که خودشون مواضع خودشون را تکذيب مي کنن . ما ما ما که نبوديم.
کارهايي که خودشون کردند را به کردن ديگران مي اندازند
اسمعيل
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سوالم از همه دوستان حامي آقاي احمدي نژاد و حالا هم آقاي جليلي اينه که اگه فضاي دانشگاه ها امنيتي نيست ، چرا اين ترم بايد تا 22 خرداد تموم شه ؟
مرتضي
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دوست من ، دانشگاهها قرار بود براي اينکه تداخل با انتخابات نداشته باشند و مشکلات 8 وجود نداشته باشد تو فاصله 22 تا جمعه بعدش که احتمال دور دوم وجود داره امتحان برگزار نکنند . دانشگاهها هم سرخود گفتند همه امتحانات رو قبل از 22 بايد تمام کنيم .
بشير
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اين کار به نظرم يه کار سليقه اي از طرف وزارت علوم و دولته و شما اين مسيله رو که کنار بذاري خداييش تو دانشگاه فضاي امنيتي داريم؟؟؟ جالبه بگم خود دکتر عارف که اومد دانشکده ما يک سري از بچه ها در صحبت هاسشون به شور حسيني و قانون اساسي و رهبري و... اهانت کردند که حقيقتا دل بچه حزب اللهي ها رو سوزوندند ولي متاسفانه يا خوشبختانه کسي بهشون نگفت بالاي چشمتون ابروست... از کدوم فضاي امنيتي حرف ميزنيد؟؟/
رضا
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
فضاي امنيتي در هر دانشگاهي منوط به مسئولين اون دانشگاه هست!متاسفانه بشدت سليقه ايي هست!نه ميشه انکار کرد فضاي بيش از حد روشنفکرانه ي برخي از دانشگاه ها و نه ميشه تکذيب کرد فضاي بيش از حد مذهبي و خشک در برخي از دانشگاه ها!به فعاليت و نسبت دانشجوهاي هم فکر مربوط ميشه!
نيما
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
حالا کي گفته هرکي طرفدار احمدي نژاد بوده حالا طرف دار جليلي است؟؟؟؟
افکارتون را عوض کنيد.
پاسخگو
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
معض اطلاعات شما بايد بگم سال 88 طرفدارهاي اصلاحات اينقدر دانشگاهها را بهم زدن و جلوم چشم خودم مانع برگزاري امتحانات شدن و اين کار باعث شد امتحانات به تير(در شريف)وبقيه دانشگاهها به شهريور بيفته که بنظر با سرنوشت خيلي از بچه ها در اين مدت بازي شد. پس دو هفته زودتر امتحان بديم بهتر از تعطيلي ترم تابستان و تاخير در فارغ التحصيليه!!
khoram
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
کسانيکه ميخواهند با سياست تاييد نشده هاي شوراي نگهبان سکان رياست اجرايي مملکت را بعهده بگيرند همان بهتر که نباشند.
رضا
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دوست خوب من من هم مثل شما ميگم دکتر عارف بدرد رياست جمهوري نميخورن!چون واقعا اخلاقشون تند هست!اما اينکه حرف ايشون رو واژگون کنيم جالب نيست!ايشون نگفت سياست تاييد نشده ها!گفتن برنامه ي کساني که تاييد نشدن و برنامه دارن!از هر برنامه ايي ممکنه يه نکته ي خوب دربياد !درسته؟
رضا
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دوستان منطقي باشيم!حفي که معيين تو اين نامه نوشته به هيچ وجه چيزي نبوده که دکتر جليلي اظهار کرده!نامه وجود داره!اما محتواش اصلا بد و زننده نيست!طبيعيه هر حرکت اعتراضي بايد بررسي بشه!چيزي که تو اين نامه هم ذکر شده همينه!بررسي!!!که دانشجو و غير دانشجو!حق و غير حق مشخص بشه!همين!کار دکتر جليلي تخريب همه بود!نه تنها اصلاح طلب!بلکه اصولگراها!!ايشون چيزي باقي نزاشتن!فقط واسه خدمت بود اينهمه هجمه به ديگران؟؟اين خدمته که تمام افرادي که زحمت کشيدن رو نابود کني(يا به حق يا نا حق!!)؟يا قدرت دوستان؟اخلاق اسلامي اينه؟
پاسخگو
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اگر شما به دنبال نامزدي با اخلاق اسلامي ميگردي بايد ببيني کدوم يک از نامزدها اخلاقشون اسلامي تره. حتما عارف و روحاني که کلا با تخريب و سياه نمايي ميخوان فقط راي جمع کنن اونم به قول خودشون کسايي که هيچ وقت پاي صندوق نميان. حالا منظور از اين افراد کيا هستن با خودتون
علي
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بررسي كامل از لحاظ امنيتي، اطلاعاتي، سياسي، حقوقي و بعدش هم قضايي يعني چي
يعني تمام تلاش براي سركوب يعني آقاي عارف كه دكترا دارن معني اينو نميدونن؟؟
علي فتحي مجد
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بحث از اونجايي آب ميخوره که دکتر عارف توي تموم جلسات تبليغاتيش از دانشجوهاي ستاره دار مايه ميزاره در صورتي که در دوره اصلاحات فضاي دانشگاه بسيار بسته بوده و با کوچکترين اعتزاض برخورد ميکردن و دکتر جليلي فقط اين موضوعو يادآوري کرد نه چيز ديگه
گمنام گمنامي
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
آقاي عارف براي راي آوردن از هرحربه وحيله اي استفاده مي کنند
بهمن
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
زمان دولت اصلاحات به دانشجوياني که در پرونده ثبت نامي نقايصي موجود بود ستاره دار ميگفتند و هيچکس بدليل عقايد و نظرات سياسي يا صنفي مورد تعرض قرار نگرفت بعد از ان و در اين 8 سال حاکميت اصولگرايان همه دانشجويان و اساتيد مورد بدترين رفتار قرار گرفتند - کيه که ندونه خاتمي بخاطر تحمل نظر مخالفين اينقدر مورد احترام دوست و دشمنه- هر چند ميدونم نوشتن اين حرفها بيفايده است مخالفين اصلاحات خودشون هم ميدونند شعار و عمل معين ازادي طرح همه نوع افکار چه موافق چه مخالف بود
محمد
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اقاي عارف راست ميگن.همه ستاره دار شدن و مشکلات در دوره اصوالگرايي بوده و اصلا هيچ اتفاقي در دوره قبل خودشون نيفتاده.در سال 88 هم نامزد اصلاحات بحث ستاره دار شدن رو اورد که با پاسخ سخت احمدي نژاد روبه رو شد
هم نيروي هاي اصلاح طلب و اصوالگرا اگرم خلافي کرده باشند چون خودشون در متن بودند انتقاد ديگران رو قبول ندارند.چون از نظرخودشون اين يک چيزي ديگه هستش.
واينکه همشون از اطلاعات بدست اومده حرف ميزنند.خب کسي به خودش نميگه که وقتي فردي در جلسه حضور داره بيشتر از وقايع جلسه ميدونه تا کسي که اصلا نبوده و توسط فردي ديگه اي بهش اطلاعات رسيده
فکر کنم بازم به منم منم روي اوردن
ياعلي
حميد
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اون زمان به دليل حمله به يک وزارت اين کارو مي کردن ولي حالا به دليل...
منصوره
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اصلا کي دانشجو را ستاره دار کرد که حالا بخواد فضا رو براش ازاد کنه؟؟؟؟
تو سالهاي رياست جمهوري اقاي خاتمي ما بچه مذهبي ها اجازه ي نطق کشيدن هم نداشتيم .يک مراسم نمي تونستيم برگزار کنيم .چپ و راست لهمون مي کردن و ....
اونوقت همين اقاي عارف اومده دانشگاه ما بچه ها هرچي خواستن از بالا تا پايين نظام گفتن کف و سوت هم زدن کلي هم با کاراشون حال کردن .هيشکي هم نگفت بالا چشتون ابرو است .
تو مناظره فرهنگي دکتر جليلي خيلي خوب جواب اقاي روحاني را داد.گفت شما تو شورا چه کردين؟روحاني هم گفت اونايي رو که پرونده دار شده بودن پرونده هاشون رو از بين برديم .خوب اين يعني چي؟؟يعني خودمون پرونده درست کرديم بعد به اسم ازادي خودمون پرونده رو از بين مي بريم .
خوب اخه از اول مگه خودتون خون دانشجو را تو شيشه نکرديد؟؟
محمد
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
حال بايد پرسد: در كدام سطر و كجاي نامه دكتر معين به زعم آقاي جليلي «...درخواست مي‌کند که با برگزارکنندگان تجمع برخورد امنيتي، اطلاعاتي، سياسي و حقوقي شود»؟!
در متن نامه فقط «درخواست بررسي» موضوع مشاهده مي‌شود. به جز اينكه در فرهنگ لغات، معناي لغت «بررسي» و لغت «برخورد» به تازگي مترادف شده باشند
1
-
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بيايم هميشه واقعيت هارو ببينيم و بي طرف باشيم. واقعا درست بود دکتر جليلي بگه "ژان ديويد لويت کارشناسه دون پايه است؟؟
نه بي طرفانه، لويت کارشناسه؟ يه سرچ ساده تو گوگل نشون ميده طرف کي بوده. لطفا عزيزان بي طرف مشغول در اين سايت مفيد رزومه کارشناس وظيفه لويت را هم قرار بدهند .
حميد
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اقاي محترم نگفت کارشناس دون پايه
گفتند ديپلمات ساده
کارنامه اقاي لويت رو نگاه کني چيزي بيشتر از ديپلمات نيست
وقتي ميشه شخص دوم فرانسه که نخست وزير باشه
گاهي وقت ها خيلي هوا برتون ميداره، چون طرف ديپلمات يه کشور اروپايي نبايد کسي بهش چيزي بگه اقاي بي طرف؟؟؟
نفس
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
جناب "حميد" آقاي جليلي اتفاقا نه يک بار بلکه چند بار گفتند: "لويت يک کارشناسه تو کاخ اليزه" ديپلمات نگفتند گفتند کارشناس!
رضا
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
ربطي هم به اين موضوع نداره که اقاي عارف تو روز روشن دروغ گفتند و تکذيب کردند نامه اقاي دکتر معين رو ببينيد حتي توجيه نکرد کاري که بعضي دوستان الان دارن انجام ميدن بلکه اومد از بيخ زد زير قصه
حالا بگيد احمدي نژاد دروغ ميگه اينا که بدترن
فاطمه
-
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
من سوابق اقاي لوبد رو نگاه کردم، ايشون صرفا" يک مذاکره کننده هستند که تازه قرار بوده بشن مسيول شوراي امنيت ملي فرانسه يعني قرار بوده جايگاهشون مثل آقاي جليلي بشه که اونم نشده !!
الان آقاي جليلي نفر دوم ايرانه ؟؟
هادي
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
زنده باد قاليباف مدبر
علي
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
راي ما جليلي
بدون هيچ دليلي
www.iranejalili.blogfa.com
فاطمه
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
دم جليلي گرم.چپ دست ها چپ شدند.زنده باد اصولگرا
عباس آقا
-
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
سرکار خانم فاطي اصولگرا يادتون باشه اصلاح طلبان کشور را با عزت جهاني و صندوق ذخيره ارزي پر به دولت اصولگراي شما تحويل دادند !!!! و حالا به اميد خدا دارن اونو به جناب روحاني با ورشکستکي اقتصادي و سياسي بر ميگردونند اما مشکلي نيست اصلاح طلبان با درايت تمام دوباره کشور را خواهند ساخت !!! به نظر من تاييد صلاحيت امثال جليلي در هاله اي از ابهام است ايشان کجا رجل سياسيه !!! چند جلسه دررکاب لاريجاني رفت مذاکره بعد هم جاشو گرفت و تا حلا 10 تا قطعنامه تحريم برايمون ارمغان آورده باور کن اين افراد توانائي اداره يک نانوائي را ندارند.
فاطمه
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
اره ديدم خاتمي چطور در انرژي هسته اي رو تخته کرد و مابازش کرديم.نانوايي ها الان صنعتي شده نيازي به روحاني نيست.روحاني هنوز تنوريه مونده تا صنعتي بشه
شاهد
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
جناب عباس آقا:
اصلاح طلبان اگر قابل دفاع بودند تومناظره دفاع ميشدند
سنگ يه عده سست عنصر بي اراده رو اگه ازشون نيستي به سينه نزن
چون الانم سنگ اوناست که کسي نتونسته از تو چاه درش بياره
فاطمه
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
دم داداش شاهد گرم
يک دانشجو
-
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سلام و درود به سيد بزرگوار خاتمي مظلوم
حال که تخريب مسوولين خدوم نظام به هرحربه اي ولو با نامه اي جعلي شروع شده و همه و همه با نام دين و انقلاب کمر به ظلم به مردم عزيزمان بسته اند بايد براي رهايي از فضاي خفقان و امنيتي به وجود امده در اثر حضور نيروهايي نالايق و رانتي در عرصه مديريت و تنگ نظرهاي بي سابقه در اين دوران سراسر مصيبت بار 8 سال اقاي احمدي نژاد تنها راه چاره حمايت از اقاي روحاني است تا بلکه کمي فضاي مديريتي و سياسي کشور بهتر شودو الا با يک احمي نژاد ديگر مانند جليلي خدا به داد تمام نخبگان و عقلاي اين کشور برسد که چه خواهند کرد
يا حق
ظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اووووووووووووووووففففففففففففففففففففففف!!!!!!!!!!
برو بخون!! :loyoos.blogfa.com
معترض
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
من که قرار نيست راي بدهم
اما اگه يک نفر به دزدي مشهور باشد راحت تر مي شه باهاش کنار اومد تا کسي که منافقه
چون آدم در مقابل دزد اقدام امنيتي انجام مي ده اما در مقابل منافق با خيال راحت تمام هستي آدم به باد مي ره
حالا اين يه مثل بود لطفا به ريس جمهور نچسبانيد
و کساني که راي مي دهيد لطفا به آدم هاي منافق راي ندهيد اين ها مثل موريانه مي مانند
محمد
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
حال بايد پرسد: در كدام سطر و كجاي نامه دكتر معين به زعم آقاي جليلي «...درخواست مي‌کند که با برگزارکنندگان تجمع برخورد امنيتي، اطلاعاتي، سياسي و حقوقي شود»؟!
در متن نامه فقط «درخواست بررسي» موضوع مشاهده مي‌شود. به جز اينكه در فرهنگ لغات، معناي لغت «بررسي» و لغت «برخورد» به تازگي مترادف شده باشند
JP
-
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
خودتو به خواب زدي ناقلا!
خوبه که آقاي معين کل ماجرا رو تکذيب کرد!!!
علي
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
دوستان عزيز ،
نميدونم چطور بعضي تحصيلکرده ها خودشونو قانع ميکنن که با اصلاحات مقابله کنند ؟!
ما هميشه بايد به دنبال اصلاح وضعيت موجود باشيم و گرنه، مي گنديم...
درست مثل مرداب !
محمد
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
اصلاح خيلي عاليه و لي ما از جريان اصلاحات تنفر داريم. اين جريان کذايي ميخواد ما يک کشور دسته چندمي باشيم و به واقع اصلاحي که اين جريان قصد کرده براي ذلت ملت حزب اللهي ايرانه و ما با اين اصلاح صد در صد محالفيم.
JP
-
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
در واقع ما با افسادات مخالفيم!
مصطفي روحاني
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
Snn اول معلوم کنه که چطور به اسناد محرمانه دسترسي داره بعد ما راجع به اين نامه نظر مي ديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقره داغ
-
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
از پوست کلفتي تونه وگرنه همين تصوير نامه برا جد و ابادتون کافيه
حامد هاشمي
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
واقعا جالبه که snn چطور به اين اسناد دسترسي داره!!!!!!!
JP
-
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
کي گفته اينا اسناد محرمانس؟
به آرشيو روزنامه هاي اون زمان مراجعه کنيد.
Jalili Phobia
-
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
واقعا جالبه!
به گفته ي آقاي عارف ، معين اين بحث رو تکذيب کرده؛ حالا دوستان به بررسي لغوي کلمه ي برخورد مي پردازند!
ارسال نظرات