وزارت ارشاد حریف صدا و سیما نمی‌شود!
گفت‌وگوی تفصیلی«خبرگزاری دانشجو» با مشاور امور بانوان وزارت ارشاد؛
ما هر چه نمایشگاه بگذاریم و تلاش کنیم، صدا و سیما در این زمینه نقش دارد. آیا آیینه پوشش در اجتماع غیر از صدا و سیما است؟ بازیگران و هنرمندان ما می‌توانند آیینه مردم باشند؟
تعداد نظرات: ۷
بدون نام
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
با سلام، چند مطلب خدمت شما عرض ميکنم:
مطلب اول و آخر: ببينيم رضاي خدا در چيست نه اينکه ببينيم مردم به چه لباسي اقبال دارند،هر چند که مردم هم خداباور و مسلمانند.
مطلب سوم :درست است که صدا و سيما در اين زمينه ها عيب بسيار دارد ولي شايسته است که شما به جاي شروع از جايي ديگر، از وزارتخانه متبوعتان شروع کنيد و از کارمندان خود گرفته تا مجوز به محصولات را مد نظر قرار دهيد و اگر نميتوانيد حکم خدا را اجرا کنيد ، گردنتان را پل بعضي از جاهلان و مغرضان قرار ندهيد و استعفا نماييد.
مطلب دوم : حوزه ها و روحانيون پاي کارند ولي از بعض دولتمردان، ايمان واقعي و التزام عملي به احکام مترقي اسلام نمي بينند و خارج از سيستم دولتي اداي تکليف مي کنند.
ايمان
-
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
سلام دوست گرامي
عقايد و اهداف شما رو کاملا قبول دارم؛ ولي فکر ميکنم گاهي بايد بين بد و بدتر بد رو انتخاب کرد...گاهي بايد تقيه کرد...متأسفانه همه چيز دست ما نيست.
ياسر
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
سلام.
عزيزي که حرف از تقيه ميزني بايد بداني که تقيه فقط براي حفظ دين اسلام آنهم زماني که مسلمان جانش در خطر است مي باشد نه در امر رعايت واجبات دين در کشور اسلامي.
ghader ghaderi
-
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
مگه وزارت ارشاد حريف خودش ميشه؟؟؟؟!!!!!!
مهسا
-
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
سگ زرد بارد شغاله
بدون نام
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
پيشنهاد ميکنم نام خود را تغيير دهيد
چ.ن آدمي را ياد آن زن بدنام مي اندازد که گفت:
اگر آقاي چوزوي راي نياورد بريزيد تو خيابون!
مازيار
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
ببينيد کار اينقدر هم که فکر مي کنيد کودکانه نيست!
بايد طرح صحيح از دل يک طرح ريزي استراتژيک کلان استخراج بشه و اونم کار مشاوراني مثل شما -احتمالا- نيست. چون در سطحي نگري شما همين بس که بجاي اينکه به صحبت هاي رهبري دقت کنين فقط يه تقليد کورکورانه داشتين. مثلا ايشان در مورد سبک زندگي اون موارد رو فقط به عنوان نمونه مطرح کردن. شايد تعداد کل اونها هزاران مورد باشه. البته احتمالا اون موارد در اولويت بودن که ايشان فرموده ولي شما در جايگاه يک مشاور بايد يکم عميقتر نگاه کني. اينکه مي گوييد همون 20 تا رو نوشتم و روش بحث کرديم يه کارسطحي و غير منطقيه. چون مشاور يه وزارت خونه بايد يه کار جامع و کلان انجام بده.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار