مکرر گفته‌ام گفتمان انقلاب با یک پرچمدار به میدان می‌آید
لنکرانی در پاسخ به «خبرگزاری دانشجو»:
کاندیدای جبهه پایداری در خصوص رایزنی‌های خود با جلیلی گفت: همان‌طور که مکرراً گفته‌ام، گفتمان انقلاب اسلامی در این انتخابات با یک پرچمدار به میان خواهد آمد.
تعداد نظرات: ۳
روح الله ايراني
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سووال هرفرد ايراني از هاشمي: 1 .در سن 80 سالگي چقدر خودتان را از کانديداهايي که هم جوان هستند وهم تجارب بالايي دارند وهم در حد پروفسر ودکترا هستند و هم محبوب مردمند بالاتر مي دانيد؟ به چه دليل؟
2. همه مي دانند کسي که مي خواهد مملکتي را اداره کند بايد حداقل يک فرزند قانونمدار داشته باشد وگفته شود يک فرزند سالم دارد اما من به عنوان يک ايراني از شما سووال مي کنم کدام يک از فرزندان شما در سال 88 عليه فتنه يک بيانيه صادر کرد ويا اگر بيانيه اي صادر نکرد چرا ازفتنه حمايت کردند .
3.و ديگر اينکه شما در اين شرايط سني بالا روزي چند جلسه را مي توانيد اداره کنيد ويا به چند مسئله مي توانيد رسيدگي کنيد ويادر ماه چند سفر مي توانيد برويد براي حل مشکلات مردم ويا چقدر حواستان به دور وبرتان هست که دوباره ...
ک
-
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
خداييش ببينيد اين لنکراني چه درست حرف ميزنه. نه مياد برا بالا بردن خودش کسي رو بکوبونه نه ميگه من ولاغير
يه مقدار مردم هوشمندي به خرج بدن به ارزشهاش پي ميبرن
امين
-
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
با تشکر از آقاي ايراني بايد عرض کنم که آقاي هاشمي اگر واقعا به فکر خدمت به مردم هستند بهتر است وارد چنين صحنه هاي پرتنش و حساسي نشوند.به نظر من اگر به انتقال تجربيات مثبت خود در کليه زمينه ها اقدام کنند خير دنيا و آخرت را برايشان به همراه دارد تا اينکه در اين سن و سال بازيچه يک مشت خائن تازه به دوران رسيده شوند.با يک پيش بيني ساده بايد متوجه شوند که ممکن است به بهانه رأي نياوردنشان ، حضرات خائنين فتنه و انحراف خواب بدي براي اين نظام مقدس ديده باشند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار