آيا اين مجلس را بايد به توپ بست؟!
کد خبر: ۷۶۷۸۸
واكنش هاي جالب اعضاي يک گروه ايميلي به اقدام مجلس:
من تازه دارم محمد علي شاه را درک مي کنم که مجلس را به توپ بست! اين مصيبت دموکراسيه که 134 نفر حالا به هر دليلي راي بدهند تا حکم اسلام را نقض کنند! و دزدي را توجيه!
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۸

به گزارش گروه پاتوق شيشه اي «شبكه خبر دانشجو»،‌ جمعي از كاربران يک گروه ايميلي دانشجويي به نام «محراب انديشه»، در واکنش به تصويب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد توسط نمايندگان اصولگراي مجلس، ضمن محکوم کردن اين اقدام مجلس، نرات جالبي را مطرح کردند. 

برخي از نظرات منتشر شده به شرح ذيل است:

ميرزايي پور: تصويب وقف اموال دانشگاه آزاد و  دستور توقف موقت اجراي اساسنامه جديد دانشگاه آزاد توسط يکي از شعب قوه قضائيه، دو اتفاق به صورت همزمان و وحشتناکي در حال رخ دادن هستند. افتضاحي سياسي و اقتصادي. اين طور که معلوم است بزرگترين و علني ترين دزدي تاريخ دارد جلوي چشمان ما صورت مي گيرد! خدا رحم کند!

محمد: بايد فردا با حضور در مقابل مجلس و تحصن در آن محل، تجمعي تاريخي را رقم بزنيم تا برق از سه فاز جاسبي و يار وقال هايش بپرد. فردا بايد نمايندگان مجلس را هم ادب کنيم...

samimia:  قاسطين و ناکثين و مارقين دست دردست هم برعليه علي زمان و مالک اشترش صف ارايي مي‌کنند؛ اينک علي مظلوم ميماندومالک اشترقهرمانش که ميخواهدبا اينهمه حيف وميل اموال عمومي وبيت المال بايستد، به انان ميگوييم مااهل کوفه نيستيم علي تنهابماند، اري اکنون سردمداران دانشگاه ازادباهمراهي مجلس وقوه قضاييه ومجمع تشخيص شمشيرها را از روبسته اند به هوش!

عمار ياسر: انتشار اسامي 134 نماينده جاسبي در مجلس هشتم اولين خواست امت حزب الله است. اين درخواست بسيار راهبردي است و در حجم انبوه بايد منتشر شود و به مطالبه اي عمومي در سطح کشور تبديل گردد.

علي: من تازه دارم محمد علي شاه را درک مي کنم که مجلس را به توپ بست اين مصيبت دموکراسيه که 134 نفر حالا به هر دليلي راي بدهند تا حکم اسلام را نقض کنند! و دزدي را توجيه! شوراي نگهبان، نگهبان اسلاميت نظام است و مسلما اين قانون را رد مي کند اما وقتي قاضي و متهم يکي باشند چي مي شه؟ ارجاع اين قانون به مجمع آيا جز يکي شدن متهم و قاضي معني ديگري دارد؟

وحيد: اگر ملت و دانشجويان و عدالتخواهان امروز در قضيه دانشکاه آزاد کوتاه بيايند.فردا نمي توان جبران کرد. تمام يارانشان جمع شده اند براي اينکه از اين قضيه کوتاه نيايند و اين حياتي بودن موضع را براي ما و آنها مشخص مي کند. اگر ما اقدام انقلابي بکنيم.مي توانيم از تاييد مجدد مصوبه جلوگيري کنيم و همچنين هزينه هاي ورود رهبري را خيلي خيلي کم کنيم. بايد حرکت جدي را شروع کرد و طبق هميشه پيشرو و خط شکن،جنبش دانشجويي و تشکل هاي انقلابي هستند.

صادق: بايد تاسف خورد براي يک مجلس اصول گرا با توجه به حکم ولايي مقام معظم رهبري درباره، وارد نشدن مجلس به مصوبات شوراي انقلاب فرهنگي، مي بينيم بازم سرپيچي مي کنند، لابد جام زهر 3 در راه است.

ابوالفضل: ‌آقا يعني اين نمايندگان مجلس نمي فهمند كه مالي كه مال خودت نيست رو نمي شود وقف كرد؟ مي دانيد وقتي وقف بشه بايد يه متولي موقوفه تعيين بشود. آن وقت ميتوان آقاي جاسبي، يا حتي فرزندان ذكور ارشد از نسل ايشون تا ابد متولي موقوفه اعلام كرد. در ضمن متولي حق التوليه مي خواهد. يعني حقوق كارش. كه آن هم تابع هيچ قاعده اي نيست مثلا طبق عرف مي تواند تا عشر، يك دهم، درآمد ساليانه را براي حق التوليه زحماتش بردارد. هم پسته، هم پول و هم حيثيت. پس بايد براش خوب جنگيد. نه؟!

حميد: پارسال يکبار دشمنان تمام اعوان و انصار و قشونشون رو جمع کردن و جلوي انقلاب علم کردند تا انقلاب رو زمين بزنند، تلاش مردم و راهبري رهبري باعث شد هم اساس قضيه عيان و ضعيف بشه، و هم انقلاب تقويت بشه.  فتنه پارسال باعث شد خيلي ها نفاقشون عيان بشه.
الان هم تيم جاسبي و دوستان با تمام قوا به عرصه اومدن و هرچي داشتن رو رو کردن، الان بهترين زمان براي اينه که چهره آدمها در اين جبهه گيري ها مشخص بشه. بايد تا جايي که ميشه اين پرده افکني رو تسهيل و تسريع کنيم. ديگه الان لازم نيست رهبر براي ما غبار اين فضا رو بنشونه و جبهه گيري رو نشون بده. (به تعبير حضرتش) دهانهاى با حقد و غضب گشوده شده و دندانهاى با غيظ به هم فشرده شده الان عيان است. اين جبهه رو شفاف کنيد. غبار رو بنشونيم.
همونطور که اين عزيز گفتن، نبايد بذاريم رهبر ناچار بشه ورود پيدا کنه به اين تخلف آشکار اين جماعت! مگر ما مردم خوابيم؟

m behesht: انتشار اسامي اين نمايندگان فضا را دو قطبي مي کند و تنش ها را بيشتر ،بايد به نوع برخوردشان در قضيه دانشگاه آزاد انتقاد وارد کرد نه به شخص خودشان ،انتشار اسامي آنها به نوعي نقد شخص است نه نقد رفتار ،خواهش مي کنم عجولانه و بدون منطق تصميم گيري نکنيد.

افسر جنگ نرم: متاسفانه اين قدر اين افراد قدرتمندند که براي غارتشان لايحه به مجلس مي برند و نمايندگاني سر از پانشناخته سعي در تصويب آن دارند و روال هم کاملا حساب شده چيده شده است. طرح توسط مجلس تصويب و شايد توسط شوراي نگهبان رد شود کافيست چند بار اين مسير با اصرار مجلس بر نظرش ادامه يابد تا طرح به مجمع پارکينگ استوانه هاي خداجوي نظام ارجاع داده شود آن موقع است که بايد نظاره گر هديه شدن دانشگاه آزاد و اموالش به اولاد و اعوان پدر معنوي باشيم.  دوستان اگر در اين فاصله دلسوزان انقلاب نتوانند با تنوير افکار عمومي در باره ي هدف و ماهيت طرح عرصه را بر نمايندگان سر سپرده اي که به دنبال ايجاد کانال قانوني براي به غارت بردن اموال دانشگاه آزاد هستند شوند اين دانشگاه براي هميشه سرمايه کساني خواهد شد که انرا در موارد مشابه انتخابات هزينه خواهند کرد. انشاالله تشکل هاي دانشجويي تشکل هاي اساتيد همچون بسيج اساتيد و احزاب سياسي در برابر اين جريان موضع گيري خواهند کرد اما به نظرم همه ي ما در حد خودمان بايد اين بحث را عمومي کنيم و دوستان تشکل ها و مجامع انقلابي را ترغيب به موضع گيري در برابر اين حرکت کنيم. همچنين خودمون از طريق وبلاگها بايد اين اعتراض رو فرياد بزنيم. نبايد اجازه بديم که بحث خبري ديگه اي اين رو تحت الشعاع قرار بده و به فراموشي بسپردش.

/انتهاي پيام/

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
captcha