آقاي رئيس جمهور منتظريم
کد خبر: ۳۴۷۱۱
وبلاگ
آقاي دکتر احمدي نژاد! شما با ايده مبارک سفرهاي استاني توانستيد عملا به آرزوي گريز از مرکز و توسعه همگون همه ايران نزديک شويد و نتيجه همين اقدام نيز آراي قاطعانه در شهرهاي کوچک و مناطق محروم بود...
۰۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۸

تقديم به تمام حق پويان و حق جويان

هر چند برخي نخواستند چشم ها را به روي حقيقت باز کنند، اما آراي زلال 22 خرداد پيام هاي بسياري داشت.

في الحال کاري به پيام مردم براي شکست خوردگان ندارم و خطابم به جناب دکتر احمدي نژاد است.

جناب آقاي دکتر احمدي نژاد! عنايت به توزيع و پراکندگي آراي موافق و مخالف شما ثابت مي کند اگر به خواسته هاي مردم ايران توجه شود قدردان خواهند بود.

شما با ايده مبارک سفرهاي استاني توانستيد عملا به آرزوي گريز از مرکز و توسعه همگون همه ايران نزديک شويد و نتيجه همين اقدام نيز آراي قاطعانه در شهرهاي کوچک و مناطق محروم بود؛ طبيعتا با توجه به حجم فعاليت هاي عمراني، عموم مردم بر منتقدان و بعضا خواص شما غلبه کردند، اما اين راي قاطعانه نبايد باعث بي توجهي به آراي منفي شود.

آقاي دکتر! شما در طول چهار سال صدها سخنراني در مجامع عمومي و در بين مردم انجام داديد، اما تنها يک بار به دانشگاه آمديد و ديدارتان با دانشجويان منحصر به جلسات خصوصي و اختصاصي بود؛ به همين خاطر رقيب توانست از اين ضعف به سود خود بهره جويد؛ اين در حالي است كه توجه ويژه به دانشگاه براي تفاهم و همکلامي بسيار واجب است.

آقاي رئيس جمهور! حضور سرزده شما در جمع مردم روستاها، ايلات و عشاير بر راي شما افزود و اختلاف بارز شما با دکتر قاليباف، شهردار تهران و کم توجهي به پايتخت نشينان از راي شما کاست و نشان داد نمي توان تهران را با تمام مصايبش درک نکرد.

آقاي احمدي نژاد! مردان کليدي دولت تان در ارتباط با طيف مخاطبانشان ضعيف عمل کردند؛ دانشمندي وزير علوم عموما ساکت تان به درد دانشجو نمي خورد؛ چرا كه دانشجو وزيري پرانرژي و فعال و حاضر در صحنه و شجاع مي خواهد، اصولگرايي و خوش صحبتي وزير عزيز فرهنگ تان پاسخگوي مطالبات اهالي هنر نبود؛ چرا كه وزير فرهنگ بايد جاذبه اش بيشتر از دافعه اش باشد، رئيس محجوب و متين دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي تان توان آرامش بخشي رواني به جامعه را ندارد، وزير ساعي و دلسوز آموزش و پرورش تان قدرت کمي در مفاهمه با فرهنگيان دارد يا معاون امور مجلس تان مورد تنفر مجلسيان است! همين ها شما را از بخشي از بدنه فعال اجتماعي جدا کرد.

جناب رئيس جمهور! بي محلي شما نسبت به حساسيت هاي عمومي در مورد برخي اطرافيان نزديک و پرحاشيه تان مثل جنابان علي آبادي و مشايي نه تنها فشار مضاعفي بر دولت شما تحميل کرد، بلکه موجب شد بخشي از گروه هاي مرجع دل چرکين شوند؛ شما نخواستيد خطاهاي آنها را بپذيريد و به اين ترتيب حجمي از نارضايتي را براي دولت خود خريديد.

آقاي دکتر! هيجانات مهارنشدني قبل و بعد از انتخابات ثابت کرد کشور براي رقابت ها، سازمان دهي هواداران و برنامه محوري رقابت ها نياز به سازمان و احزاب با هويت دارد.

نمي توان انتظار داشت با هيجان آفريني و سخنراني براي نظام کادر ساخته شود؛ چرا كه آينده نظام به کادر آگاه و فهيم وابسته است، چيزي که پيشتر بسيار بدان اعتقاد داشتيد و اکنون ظاهرا به آن عنايتي نداريد.

آقاي دکتر احمدي نژاد! مردم با راي قاطع و شفاف خود کليات، رويکردها و سياست گذاري شما را تاييد کردند و نشان دادند فرق ادعا و عمل را خوب مي دانند، ولي نبايد ضعف ها را تکرار کرد؛ انتخاب وزراي ناپايا، عدم تعامل پويا با رسانه ها و موثران و بي توجهي به ظرفيت جامعه در ساختارشکني ها ديگر قابل توجيه نيست.

منتظر معرفي کابينه موجه، کارکشته و مقبول تان مي مانيم.

/انتهاي پيام/

گزارش خطا
ارسال نظرات
captcha