دریافت سود دارندگان سهام عدالت
شورای عالی اجرای اصل ۴۴ مصوب کرد
با تصویب شورای عالی اجرای اصل ۴۴ سازمان خصوصی‌سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکتهای سرمایه‌پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به مشمولین اقدام کند.
تعداد نظرات: ۶
تقصیر دولت قبل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
تا دیروز که میگفتن سهام عدالت طرح مزخرف و ...
از طرفی خزانه هم که خالی بود
الان به سلامتی می خوان پرداخت کنن
اره دیگه انتخابات نزدیکه
ای کاش هر سال انتخابات بود مردم هم مسئولین رو میدیدند و هم یه چیزی گیرشون میومد
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
بالاخره از دوستان شما آموخته اند که در شب انتخابات سود سهام پخش کنند آیا در زمان آقای احمدی نژاد نیز اعتراض داشتید که چرا درست در استانه انتخابات به یاد سود سهام افتاده بودند در ثانی چیزی که عوض داره گله نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
آقای صابر! احمدی نژاد که نمی گفت مزخرفه بعد انجامش بده. اینا میگن هرکاری دولت قبل کرده اخه و نباید انجام داد. آخرش می بینی اگر کاری هم انجام دادن به غیر برجام از قبل به عاریه گرفتن .
م-ا-ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد که این برنامه سهام عدالت را بر قرار کرد تا امروز در استانه انتخابات دولت مردان ثروت مند ایران به فکر پرداخت سود به سهامداران بیفتند و الا همین هم نبود که روی ان مانور بدهند برای کسب رای در انتخابات اینده حالا خراب نکردند و حرف مفت نبود نگفتند جای شکر دارد و اینکه از سهامداران جریمه نمی گیرند هم یک شکر دیگر و ورشکسته کردن این کارخانها هم در راستای همین برنامه ها تا شیرینی ان از کام مردم بگیرند
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
اجراشودخوب است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
این دولت چه کار مثبت و یا مبتکرانه ای داشته است . البته که داشته است از بین بردن اموال بیت المال در برجام - غارت بیت المال در صندوق ذخیره فرهنگیان - بانکها - الومینیم المهدی و ...- بکارگیری افراد فاقد مدیریت و سرمایه دار در پستهای کلیدی - تقصیرهای را بر گردن دیگران انداختن - دلبستگی به کدخدا و ... البته که داشته است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار