مرثیه‌ای برای خوابگاه‌های متاهلی/ افسانه ناکامی!
گزارش/
بعید نیست چند صباح دیگر بشنویم همین تعداد اندک خوابگاه‌های متاهلی هم به بخش خصوصی واگذار می‌شود و آیندگان از خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های ما به عنوان افسانه ناکامی یاد کنند.
تعداد نظرات: ۲
حمید
United States of America
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
دانشگاه ما (شهید بهشتی) هم که اصلا جزء دانشگاه های تهران نیست! البته اگه بپرسید میگن خوابگاه متاهلی داریم. یه واقف خیری حدود 12 سال پیش یه مجتمع درست کرده (دستش هم درد نکنه) برای دانش پژوهان متاهل که واحدهای 27، 29، و 35 متری داره (کلا 84 واحد). فقط دانشجویان دکتری میتونند از این خوابگاه استفاده کنند و برای بهره مندی از این خوابگاه باید دو سال توی صف بمونند که هیچ، دو سال هم بیشتر بهتون اجازه اقامت نمیدن. اجاره این واحد ها هم ماهی 400، 415و 515 هزار تومانه. از درآمد حاصل از این خوابگاه دارند یه ساختمون دیگه برای اساتید میسازند. باورتون میشه؟ از دانشجویی که ازش تعهد محضری میگیرند که جایی کار نکنه، پول میگیرند برای اساتید خونه میسازند!!!! اون هم برای یه خوابگاه موقوفه.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
سلام
همه این ها درست!!!
اما چرا قوانین بعضی دانشگاهها اینقد صلب و عهدقجریست...
دانشجوی دانشگاه شریف هستم و همسرم دانشجوی دانشگاهی دیگر در تهران اما چون دانشگاه شریف به دختران متاهل خوابگاه نمیدهد باید هر کداممان جدا در خوابگاههای مجردی سر کنیم
حداقل از دانشگاه شریف اینجور ایدئولوژی ای بعید بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار