بغض رسانه‌ای غرب، از ارزش حرکت توفنده اربعین نمی‌کاهد/ با مسلمانان مصیبت‌دیده افغانستان و نیجریه همدردی می‌کنیم
لاریجانی در نطق پیش از دستور:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه برخی رسانه‌های بین‌المللی در یک واکنش غیرحرفه‌ای در مقابل سیل خروشان عاشقان حسین(ع) لب فرو بستند اما چنین بغض رسانه‌ای از ارزش حرکت توفنده اربعین نمی‌کاهد.
تعداد نظرات: ۲
م. هنری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
واقعاً خیلی زشته در مملکتی که افتخار می کنیم به فرهنگ اصیل فارسی و اون را مایه افتخار و مدال ارزشمند فرهنگ و تمدن خودمون می دونیم ، رییس مجلسمون وقتی برای نمایندگان و مردم این سرزمین صحبت میکنه اعلام کنه فلان آژانس در اکتبر 2016 این گونه نظر داد ، خیلی زشت بود اونوقت من خواننده برم دنبال تقویم بگردم ببینم کدوم ماه شمسیه. اگر اظهر من الشمس هم باشه لطفاً احترام بگذارید به ارزشهامون . دکتر بیشتر دقت کنید؛ یا اگه لطف میکنن دوستانتون ترجمه میکنن دستور بدید ماهش رو هم براتون معادلسازی کنن لطفاً. یا در جای دیگه میفرمایید: با نظر صائب ساطع عمل شود ، درسته که نماینده مردم قمی ولی تو رو خدا اینجوری صحبت نکن دکتر، به خدا نفهمیدیم یعنی چه؟؟؟؟؟ عزت زیاد .
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
آقای لاریجانی سیاست یکی به نعل یکی به میخ شما ما را خسته کرده! هم ادعای انقلابی بودن داشتن و هم دنباله روی از دولت در هواس پرت کردن ملت از رکود و بیکاری ، فساد ، تبعیض، وادادگی در سیاست خارجی و .....
ارسال نظرات
آخرین اخبار