حرمت قم شکسته شده؛ هیچ عذری پذیرفته نیست/ روحانی به وزیر ارشاد تذکر دهد
آیت الله یزدی:
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن اعتراض نسبت به کنسرت برگزار شده در قم گفت: اگر فیلم کنسرت را ندیده بودم شاید چنین تصمیمی نمی‌گرفتم و علت اصلی واکنش من نسبت به آن، دیدن فیلم و عکس‌های زننده این کنسرت بوده است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اگر احمدی نژاد اینکاررا میکرد میگفتند کافر شده حالا دولت فعی که ملبس به لباس روحانیت هست چرا اینکاررا میکند
ناشناس
Sweden
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
قم چه فرقی با جاهای دیگر دارد؟ اگر کنسرت چیز خوبی است برای مردم قم چرا نباشد و اگر بد است همه جا باید ممنوع شود.
از آقایان خواهشمندم دست از این سبک استدلالات که قم یا مشهد حریم هستند بردارند. ما واتیکان اسلامی نداریم. قرار بوده جمهوری اسلامبی در کل ایران داشته باشیم.
بهتر است علما صراحتا اعلام فرمایند که مشکل ما با خود موسیقی نیست بلکه با حواشی کنسرتها و تبدیل آنها به فضای حرمت شکنی و تبدیل آن به نوعی پارتی مختلط است. بدیهی است که تا این رویه در کنسرتها ادامه دارد نه در قم و نه در هیچ جا نباید اجازه تشکیل کنسرت داده شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
قم و مشهد حتما با شهر های دیگه فرق دارند.مثل اینکه بگویید مسجد با خانه ی من چه فرقی می کند.هر دو می توانند محل عبادت باشند.بعضی جا ها حرمت داره .شهرهایی که در آن امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها حضور دارند دارای حساسیت بیشتری است که حتما باید رعایت شود و نباید برگزار شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
دارن برنامه هاي کد خدا رو تو ايران پياده ميکنن اينم از برکات برجام خسارت محض است ..
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
این ها نمی توانند گندی که در برجام و علم و اقتصاد و عمران و صنعت مملکت زده اند جبران کنند می روند کنسرت می گذارند و بانوان را به ورزشگاه می برند تا حواس مردم پرت شود .
این ها به فکر علم و اقتصاد مملکت نیستند فقط می خواهند با این کارها روحیه ی مثلا آزادی خواهی برخی ارازذل و غرب زده ها را جلب کنند تا رأی داشته باشند وگرنه دلشان به حال جوان مردم نمی سوزد ، اگر می سوزد کار و تحصیل و ازدواج جوانان مقدم است نه کنسرت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
ارشادم كه دست ناجا رو از كنسرتها كوتاه كرد!؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار