گزارش تصویری// دیدار لوران فابیوس با معصومه ابتکار
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
کد خبر: ۴۲۸۸۶۲
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

گزارش خطا
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
United States of America
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
این با این چادر چاقچور چطوری از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته؟ مطمئنید این همون ابتکاره؟ یا یکی دیگه بوده شاید
حسین
Netherlands
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
ایشون اصلا در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی امریکا حضور نداشته و جزو دانشجویان پیرو خط امام نبوده است. بعد از آن که جاسوس های امریکایی اسیر شدند چون احتیاج به مترجم داشتند روی آشنا بودن با وی چون در امریکا زندگی می کرده و زبان انگلیسیش خیلی خوب بوده به عنوان مترجم دعوت به کار می شود و با مانتو و روسری هم بوده است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
نمیدونم عمدی در کاره یا نه.هر جا عکسی از دیدار مسئولین کشور با دشمنان دیرینه کشور پخش شده مسئولان کشور ما در حال خنده هستند.این چه معنی میتونه داشته باشه خدا میدونه.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
آقا بسه دیگه خسته شدم از این همه اظهار نظر و فقط فقط حرف زدن!!!! تا کی مصلحت تا کی !!!! تو این مملکت یک سری از دوستان دلواپس نشستن دارن حقوقشون میگیرن که خوبم میدونیم تو کدوم ارگان هم فعالیت میکنند و فقط من و شمای بچه بسیجی رو میفرسن جلو و هی آمارشو به مسئولین ردبالای کشور میدن تا امتیاز و درجشون بره بالا!!! اگه راست میگن یه بار علنی بیان تو رسانه ها موضع دلواپسیشونو اعلام کنند !!!! من که میگم من و شما بازیچه ایم هرچه قدر هم حرف بزنیم باز این دوستان کار خودشونو می کنند!!! تو این دنیا اول خدا بعد سید علی خامنه ای
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
خدا شاهد ماست و ما شهید راه خدا
دلسوز نظام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
آقای محترم ،معلومه چی نوشتید!من به عنوان یه بسیجی ساده میگم که این حرف ها دقیقا نقطه مقابل سخنان رهبریه،شما اگه سرباز نظام و رهبری بهتره حرفی بنویسی که. به اتحاد جبهه حق کمک کنه،نه باعث دوری مردم از نظام بشه!این که شما به آقا ارادت داری حوبه ولی کافی نیس،اقا سربازی میخواد که به رهنمود هاش از جمله وحدت عمل کنه نه با حرفاش سبب تفرقه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
سلام حسین آقای عزیز
از این فرصت طلب ها توی کشور ما زیاده و وقتی هم برق شمشیر دشمن رو ببینن پا به فرار می زارن.عده ای دم از دلواپسی یا اصول گرایی یا انقلابی بودن و.......می زنن چون نونشون توی اونه اونور هم عده ای دم از تدبیر و امید و اصلاحات و.......میزنن باز اونا هم همین طور.عده ی زیادی هم هستن که نه ادعایی دارن نه دنبال منافعی هستن و اونا هستن که پاش بیفته برای کشور همه کار می کنن.شما هم به وظیفت عمل کن تا اگه یه روز دیدی بعضی از افرادی که فعلا اینورند و قبولشون داری رفتن اونور و مثلا با بی بی سی یا وی اُ ای بر علیه اسلام و نظام و کشور مصاحبه کردن (چون اون موقع هم نون توی اونه) شوکه نشی.
یاعلی.
یییییکیییییییی
Germany
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
سلام دوست خوبم اینجاس که فاصله بین بودن ونبودن ، حق و باطل ،درست و غلط خیلی نزدیک میشه و چون دید ما دانشجو ها عمیق نیست با یه شاعبه ی تو طئه تمام نظام فکریمون زیر سوال میره تهش میرسیم به صحبت اقا که رسیدن به بصیرته .این دیدار ها از کاسه های زیر نیم کاسه پرده برمیداره که بعدا مشخص میشه چی توی این کاسه ها بوده.
اقاقیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
الان دقیقا محیط زیستمون چه دخلی با فرانسه داره؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
ابتکار چقدر خوش خندس!!!کاش موقع خندیدن یه کم دقت میکرد.
شهدا کجا رفتن آخه چرا رفتن یه عده بیان راحت سرشونو بندازن پایین بیان تو مملکت ما راس راس یچرخن بگن یخندن کلی براشون از بیت المال هزینه بشه جلسات الکی برگزار بشه آخرشم به جایی نرسیم واقعا باید برا مسئولین اسپند دود بشه تا یه وقت چش نخورن!!!!!!!!
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
به به. به به.
انگار نه انگار طرف محیط زیستمون رو آلوده و ناامن کرده.
با دشمنان خوش باشین
saeres
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
تو این جلسه داشته سفارش فامیل هارو میکرده که با اینا قرداد واردات ببندن مثل بنزین که همسرشون زحمت وارد کردن کشید خدا خیرش بده فکر اقتصاد کشورم هست
ابوالحسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
خیلی خوبه! مسئولان ما هیچ زمانی رو برای ملاقات با این دشمن یهودی صهیونیست از دست ندادن. کلا از اون یوزپلنگ آب دهنشون بیشتر راه افتاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
این ابتکار رو باید می ذاشتن مسول تشریفات نه محیط زیست. فقط مانور تبلیغاتی بلده. خروجی (مثبت) این سازمان تو 2 سال اخیر چی بوده؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
با سلام؛
خیلی طبیعی و منطقی است که دیدار دشمن قسم خورده با چه کسانی در اولویت است.
شما مصاحبه ها و ملاقات ها و همایش های خانم ابتکار رو طی 2 سال اخیر مرور بفرمائید؛
اظهار نظرهای ایشان در خصوص فتنه را به یاد بیاورید.
خوب معلومه اولین نفر ایشان باید با دشمن نظام ملاقات کنه و خیلی هم خوشحال باشه.
دشمنی که همین الآن هم در حال هزینه کردن در عراق برای کشتار شیعیان است.
دشمنی که پناهگاه مسعود و مریم رجوی است.
محسن
Netherlands
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
چطور این خانم با این فرد که قاتل فرزندان این ملت است نشسته می گوید و می خندد. اگر فرزند خودش به خاطر خون های آلوده ای که این شخص به ایران فرستاد ایدز گرفته بود و جلوی چشمانش آب می شد حاضر بود با وی ملاقات کند و بخندد. امان از بی تقوایی و دنیا طلبی و سیاسی کاری.
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
تاریخ ایران در طی این دوسال پس از انقلاب زشت ترینو وقیحانه ترین دیپلماسی وپشت سرگذاشته امید وارم مردم در انتخابات بعدی دقت کنن که دچار این هرزه گردی های دیپلمات های خارجی در ایران نباشیم اون از اشتون اینم از فابیوس امان از ذلت خدایا ایا وقت ظهور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظرات