درخواست رئیس دانشکده ارتباطات صدا و سیما برای برخورد با گردانندگان برنامه ۶ تیر خندوانه
ساعی، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما از مسئولان سازمان صدا و سیما خواست با گردانندگان برنامه سخیف و مبتذل ۶ تیر خندوانه برخورد کنند.
تعداد نظرات: ۱۸
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
وضعتون خرابه ، به چه چیزایی گیر میدید ، برای هزارتا برنامه بی کیفیت صداو سیما یه نامه نمیزنید برای یه چیزی که من هنوز نفهمیدم منظورتون کدوم قسمت بوده همچین درخواست هایی میدید ، راه رو کجا دارین میرین اخوی اونم بد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
دوست عزیز اگه شما متوجه نشدید که مطلب چیه؟ بهتر نیست اول مطلب رو درست متوجه بشید بعد نظر منفی بدین؟ درضمن امر به معروف و نهی از منکر همیشه لازمه و از انحرافات جلوگیری می کنه و باعث میشه شاهرگ حیاتی زنده و سالم به حیات خود ادامه بده و اگه بخاطر سایر مشکلات دیگه چشم هایمان رو روی بقیه خلاف های فرهنگی ببیندیم بازهم وضعیت میشه همینی که الان در جامعه شاهدش هستیم... همه ما در پیشگاه خدای حاضر و ناظر مسئولیم و هرجا متوجه اشتباهی شدیم باید متذکر بشیم با بی تفاوتی مشکلی حل نمیشه ... ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازه است و در این راه باید پش همدیگه باشیم نه اینکه اگه کسی به وظیفه درست عمل میکنه، نا امیدش کنیم و چوب لای چرخش بذاریم. با درود.
یوسف
-
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
خب ای دوست!!
وقتی نفهمیدی!؟ نباید اظهار نظر کنی!!؟ مث من که اصلا حندوانه نمی بینم و نمیدونم که چه اتفاقی افتاده!!؟؟؟ اول بدونیم چی شده بعد بگیم خوبه یا بد! خلط مبحثم نکنیم!! برنامه بی کبفیت با برنامه ای که هنجار شکنی میکنه و اعتقادات یه جامعه رو خدشه دار میکنه خیلی فرق داره. همیشه عقلانی،منطقی و بدور از احساسات به مسائل نگاه کنیم و نظر بدیم اینجوری به حقیقت نزدیکتر خواهیم شد! ان شاالله
نعلت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
لودگی، بیان مسائل جنسی و تمسخر جای دفاع ندارد آقای به اصطلاح اخوی
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
خوب ندیدین برنامه رو چون توش چندین بار خط قرمز های اخلاقی رو رد کرد با اسم هایی بازی شد که معنی و تعریف هایی بد ازش میشدو با فامیلی کسی شوخی شد که جواب سوالی که پرسید پدربزرگش چه کاره بوده خیلی زشت بود اونم از یک دختر همچین حرفی زده بشه ، برنامه خندوانه یکی از بهترین برنامه هایی بوده که تا الان دیدم ولی بعضی وقتها نمیدونم از روی غفلت هست که این سوتی ها از دستشون در میره چون برنامه هر شب هست زیاد ویرایش توش انجام نمیشه فکر کنم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
بزارین مردم بخندن
چرا گیر می دین
شما نگاه نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
حیا و اسلام باید در رسانه ی ملی حفظ شود لطفا برخورد کنن اون از برنامه ی دعوت شبکه3 این هم از این نمی دونم چرا فرشته ها باهم مییاند
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
سلام
متاسفانه اون وقتی که بنده از خندوانه نقد مینوشتم و براتون میفرستادم، منتشر نمیکردین، حالا که دیگه افتضاح قضیه در اومده، مطلب میزنین.
این اتفاق اصلا از برنامه خندوانه بعید نبود، برنامه ای که اصلا شعارش خنده بی دلیل و به هر دلیله... وقتی رسما بعضی از بخشهای برنامه اینجوریه که همینجوری الکی و بی دلیل بخندیم! و فقط خندیدین توی برنامه موضوعیت داره، بعید نبود که کار به اینجاها هم بکشه.
حالا ممکنه پسفردا یه عذرخواهی هم بکنن و تمومش کنن بره، ولی واقعیت اینه که برنامه خندوانه یکی پس از دیگری حریم های اخلاقی رو زیر پا گذاشته تا الان.
مواردش زیاده، اما به عنوان نمونه میشه مورد اجراهای خنداننده!ی خانم ها رو گفت که کاملا خزنده انجام شد.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
مسئله ای که واقعا نسبت به اون عادی سازی انجام شده و ما کاملا بهش بی تفاوت شدیم. شما به عنوان یه مسلمون از هر متخصص دین و عالمی که بپرسید آیا این که یه خانم جلوی یه تعداد مرد نامحرم وایسه و ادا و هزارجور بازی در بیاره و توی مسابقه بیشتر خندون اونا شرکت کنه، خلاف حیا هس یا نه، قطعا جواب اینه که این مسئله خلاف واضح حیاست. و همه ما میدونیم که حیا ریشه حجاب و به قول معصوم، همه دین است! واقعا اگه این مسئله خلاف حیا نیس، پس حیا چیه؟! متاسفانه ماها عموما حیا رو با حجاب اشتباه میگیریم. خلاصه این که خندوانه ابتدا این کار رو با استندآپ کمدی شروع کرد و یه بازیگر خانم رو به عنوان شرکت کننده رو آورد. کاری هر چند خیلی زشته ولی چون ما به این بازیگرا عادت کردیم، خیلی تابلو نبود. بعد از اون خنداننده رو آورد و
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
کار به اونجا رسید که یه تعدادی خانم به عنوان خنداننده اومدن توی مسابقه و یه کم عمومی ترش کرد. و دست آخر هم چندوقت پیش دیدم که از خود تماشاچی ها هم میخواست که این کارو بکنن و این یعنی مسئله کاملا عمومی و درنتیجه عرفی و بدون قبحه. واقعا خیلی زشته. بعضیامون عادت کردیم وگرنه اوج بی حیاییه که یه خانم وایسه توی کانون توجه چندین و بلکه چندین میلیون مرد نامحرم و سعی کنه با حرفها و رفتارها و اداهاش اونارو بخندونه. البته که خیلیا با این حرفم مخالفن. ولی نظر شخصی افراد هر چیزی میتونه باشه. باید ببینیم نظر دین چیه! شما از هر عالم دین شناسی سوال کنین به شما خواهدگفت که آیا این رفتارها با حیا در تناقض هس یا نیس. و البته که حیا اگه از جامعه ای رفت، نتیجه اون میشه همینی که الان میبینیم توی جامعه و البته که-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
شما که برش داری برو پیگیری کن که دیگه تکرار نشه! چرا جو راه می اندازی تو جامعه!؟ کم سرو صدای اضافی هست تو مملکت!؟ شما هم یه خوراک تازه بهشون بده!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
احسنت. واقعا برنامه زشتی بود. من که جلو خانواده ام کلی خجالت کشیدم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
قضیه چی بوده؟؟؟؟؟
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
آفرین بر شما که باز هم نظرات منو نزدین!!
همونه که گفتم، دو حالت داره، یا نگاه فرهنگیتون لیبراله، یا جرات گفتن حرف دین رو ندارین.
بیا جواب بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
به این آقایون مثلا با شخصیت بگین اگه مردی برو جلوی روبوسی ها در برنامه زنده رو بگیر اونم درست جلوی تماشاچیان و انتقاد طنز آمیز مشکلی نداره.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
خبرگزاری نیمه محترم دانشجو که حرفای مفصل دیروز منو نزدین، واقعا جای تاسفه که ما فکر میکنیم که این فقط یه اتفاقه، و اینو نمیفهمیم که این یه روال بود که نتیجه امروزش این اتفاق شده. وقتی داورها و خود رامبد جوان این رفتارها رو تایید میکنن، آیا این یه اتفاقه؟ وقتی تماشاچیهای به ظاهر مذهبی چادری اونجا نشستن و میخندن و تشویق میکنن، این یه اتفاقه؟ اینا یعنی این که این برنامه یه فضا و جوی داره و ساخته که...
اون موقعی که میگفتم این برنامه برنامه تلاشش به مشارکت هر چه بیشتر زن و مرد توی خندوندنه، میگفتم محوریت با خنده س به هر قیمتی، میگفتم این استندآپ کمدی که یه خانم اجرا کنه و آقایونو به هر قیمتی بخندونه خلاف حیاس، میگفتم... و شما منتشر نمیکردین، اینو هم میگفتم که این یه رواله و به همینجا ختم نمیشه.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
اون موقعی که من میگفتم این یه رواله و نتیجه ش به ناکجاآباده و منتشر نمیکردین، شما و مذهبیای امثال شما سرگرم کیف و حال خودتون بودین و میگفتین عیش مارو منقص نکن! و اسمشو میذاشتین خنده حلال!
امروز که نتیجه ش به اینجا کشیده، هنوزم نمیخواین بفهمین که این یه اتفاق نبوده. اگه اتفاق بوده، چرا با وجودیکه برنامه زنده نبوده، بازم پخشش کردن؟ واقعا چرا داورها و آقای جوان میخندن و تایید و تمجید کامل میکنن؟ جوابتون چیه؟
حرص من از اونا نیس. اونا که این چیزا براشون عادیه. حرص من از مذهبیاییه که طرفدار خندوانه بودن و هنوزم نمیخوان این روالی که توی خندوانه طی شد تا به اینجا رسید رو درک کنن
ارسال نظرات
آخرین اخبار